Gå til innhold

Til menn angående slikking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg takler ikke tanken på å bli slikket uten en dusj/rengjøring først. 

Men jeg har såklart blitt slikket før jeg har fått dusjet når sexen var i gang osv, og det har egentlig alltid gått greit, selv om jeg blir veldig anspent fordi det eneste jeg klarer å tenke på er at jeg ikke er ren nok og da blir nytelsen deretter.

Men til dere mannfolka; hva gjør dere om dere kjenner at her var det en stram lukt/smak mens dere slikker? 

a) slutter å slikke og fortsetter et annet sted, tenker ikke mer over det

b) stopper opp med alt og sier at dere skal dusje?

c) finner det fullstending avtennende og kommer ikke til å slikke den aktuelle damen igjen

Jeg spør fordi jeg selv reagerer på dårlig lukt/smak av penis, såpass mye at det er fullstendig avtennende for min del og da blir det ikke sex av noe slag. Så som oftest så vil at vi begge dusjer før vi skal gi hverandre oralsex.  Jeg skulle ønske jeg var annerledes og bare kunne gi blaffen i lukt og smak, men jeg er dessverre ikke bygget slik. (Jeg reagerer veldig på dårlig lukt i ALLE sammenhenger altså, ikke bare sex, så mulig jeg har en ganske god luktesans).

Anonymkode: 11d6c...ced

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

a) lenge siden,

Stram lukt kjenner man lenge før klærna er tatt av.

Skrevet

d) fortsetter å slikke, da det bare er de første slikkene som smaker piss

Anonymkode: 83075...fd6

• Liker 2
Skrevet

Med normal hygiene vil det aldri være noe problem. Har vært borti at det har vært litt småstramt, men ikke værre enn at det har gått bort raskt.

Anonymkode: 282de...140

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg takler ikke tanken på å bli slikket uten en dusj/rengjøring først. 

Men jeg har såklart blitt slikket før jeg har fått dusjet når sexen var i gang osv, og det har egentlig alltid gått greit, selv om jeg blir veldig anspent fordi det eneste jeg klarer å tenke på er at jeg ikke er ren nok og da blir nytelsen deretter.

Men til dere mannfolka; hva gjør dere om dere kjenner at her var det en stram lukt/smak mens dere slikker? 

a) slutter å slikke og fortsetter et annet sted, tenker ikke mer over det

b) stopper opp med alt og sier at dere skal dusje?

c) finner det fullstending avtennende og kommer ikke til å slikke den aktuelle damen igjen

Jeg spør fordi jeg selv reagerer på dårlig lukt/smak av penis, såpass mye at det er fullstendig avtennende for min del og da blir det ikke sex av noe slag. Så som oftest så vil at vi begge dusjer før vi skal gi hverandre oralsex.  Jeg skulle ønske jeg var annerledes og bare kunne gi blaffen i lukt og smak, men jeg er dessverre ikke bygget slik. (Jeg reagerer veldig på dårlig lukt i ALLE sammenhenger altså, ikke bare sex, så mulig jeg har en ganske god luktesans).

👍

Anonymkode: 1540b...985

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

d) fortsetter å slikke, da det bare er de første slikkene som smaker piss

Ser vi har en poet blant oss. Kunne lett vært en tekst av Sivert Høyem det der :) 

Jeg fortsetter selv, og noen ganger samler jeg opp en del spytt som jeg snikspytter på fitta hennes for å blande bort smaken. Blir jo på en måte blandevann for fitta. Funker alltid.

Anonymkode: 8e44f...261

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser vi har en poet blant oss. Kunne lett vært en tekst av Sivert Høyem det der :)

Jeg fortsetter selv, og noen ganger samler jeg opp en del spytt som jeg snikspytter på fitta hennes for å blande bort smaken. Blir jo på en måte blandevann for fitta. Funker alltid.

Anonymkode: 8e44f...261

🤢🤮

Anonymkode: 1540b...985

Skrevet

Har ikke hatt stinkende partnere (har bare hatt 3 og da).

Om kona hadde sagt at hun ikke vil ha oralsex hvis vi ikke hadde vært nydusja hadde det vært helt greit. Du må jo bare si det, ingenting rart med det.

Anonymkode: f44ef...6ee

Skrevet

Glattbarbert og en dusj samme dag er et must 

Anonymkode: 6c38a...2db

Skrevet

Ved normal hygiene blir det sjeldent stram lukt synes jeg.

Har slikket kona selv om det er et døgn siden sist dusj, og aldri følt noe vemmelse med det. 
Vi har vært på fottur i fjellet der «dusjen» har vært bading i fjellvann på morgenen, en regnværsmorgen, hvor hun da ikke hadde badet siden morgenen på dagen før hadde vi morgen sex i teltet,for å vente på oppholdsvær 😊 Ble til at jeg slikket henne da også, merket ikke noe ekkelt med det, vi hadde herlig sex. 

Så jeg ville nok valgt å slikke videre uansett, for å gi henne en god opplevelse, tror ikke kona noen gang har tenkt på min oppførsel som ekkel eller uhygenisk. Men det er oss, folk er forskjellige, og det må vi akseptere.

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Har aldri opplevd ubehagelige lukter eller smaker. Så lenge det er dufter som hører hjemme der nede så nyter jeg dem.
Kanskje har jeg hatt flaks, kanskje har det noe med å velge riktige partnere, kanskje begge deler. 

Skrevet

E) bruker glidemiddel med smak

Hvis e) er ikke mullig så velger jeg a).

Anonymkode: 9ce3c...6aa

Skrevet

Sannsynligvis er det du oppfatter som stramt, er slik et friskt normalt kjønn skal lukte. Når jeg gir henne nytelse oralt, slikker jeg selvsagt ikke et stykke daukjøtt. Jeg slikker fitte! Den skal både lukte og smake sikkerlig kjønn. Hvis den ikke gjør det, blir jo have moroa borte. Sånn er det også når hun suger kuken min og spruter i munnen hennes. Som jeg nyter smaken av henne, nyter hun  også smaken av meg.    
Kan det tenkes at du stresser med det vi kaller bakterie fobi ? Altså har et anstrengt forhold til bakerier og «skitt»? Hvor ofte dusjer du om dagen? Tør du drikke av en annen sitt glass/flaske? 
Går du konsekvent med en flaske antibakk lett tilgjengelig i vesken din, sånn just in case?  
Hvis du kjenner deg litt igjen, synes jeg du bør oppsøke en psykolog.       

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, casanova 1 skrev:

Kan det tenkes at du stresser med det vi kaller bakterie fobi ? Altså har et anstrengt forhold til bakerier og «skitt»? Hvor ofte dusjer du om dagen? Tør du drikke av en annen sitt glass/flaske? 
Går du konsekvent med en flaske antibakk lett tilgjengelig i vesken din, sånn just in case?  
Hvis du kjenner deg litt igjen, synes jeg du bør oppsøke en psykolog.    

Nei, jeg har ingen problemer med bakterier eller skitt, jobber med barn så da skulle jeg vært bra hysterisk for å få både snott og slev på meg flere ganger daglig, noe jeg såklart ikke blir for det er ikke et problem.

Jeg har dog problemer med dårlig lukt, eks så puster jeg ikke med nesen hvis jeg kjenner dårlig lukt i et rom, da puster jeg med munnen. Og lukter det dårlig av penisen - ikke kjønnslukt, det er annerledes - men uvasket/stramt- så er det så turnoff at det bare går ikke for min del. Jeg har luktet min del av uvaskede peniser. 

Skrevet

Av ren høflighet tørker man vel uoppfordret av utstyret før sex? Vask bort urinrestene, det er nok med rent vann på en fuktig klut eller papir, hvis det fremdeles lukter er det noe galt. I de tilfellene der man ikke får tid til å vaske seg, kan spytt brukes, eller knaske i seg en fisherman...😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...