Gå til innhold

Til dere som er er plan fadder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge måtte dere vente for å se bildet av fadderbarnet deres? 😁

Anonymkode: 55f5f...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg støtter kun Zulufadder, for der går alle pengene til barnet. Er ingen mellomledd slik det feks er i plan. Fikk info om barnet mitt veldig kjapt etter jeg ble medlem der😊 Nå går 80% av pengene dine til fadderen, så det er bedre en mange andre av de😊 Hvis det går flere uker du ikke hører noe ville jeg bare sendt de en mail.

Anonymkode: ec63d...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien min var Plan-faddere i mange år, men vi har ikke fått noen bilder av de siste barna "våre". Da jeg var yngre, var det årets høydepunkt da den tjukke konvolutten med fortellinger om hva barnet hadde gjort i løpet av året som gikk, flere bilder av barnet og tegninger det hadde laget, kom. Det var kjempekoselig de gangene barnet hadde skrevet brev til oss også. Hver gang vi fikk et nytt fadderbarn, fikk vi et brev der det ble forklart hvorfor, og info om det nye barnet, med bilde. For noen år siden sluttet de å si ifra om at vi hadde fått nytt fadderbarn, og plutselig fikk vi et brev om at "Pedro" takket for at vi støttet Plan. Fadderbarnet vårt var jo en jente, så vi skjønte ingen ting. Dette har skjedd flere ganger etterpå også, og vi sluttet som fadderfamilie til slutt. Det begynte å føles som om Plan var en pengemaskin som bare tenkte på penger og ikke en god organisasjon som ville hjelpe andre.

Anonymkode: 8a47c...e9f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ca. 1 mnd fra jeg registrerte meg til jeg fikk bilder. Jeg får tilsendt brev og informasjon/bilder 2-3 ganger i året. Sender også fadderbarnet brev selv, gjennom nettsiden. Opplever det som veldig hyggelig ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...