AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Hvor mange dager gikk du på Letrozolkur? Og fra hvilken syklusdag til syklusdag? Dobbel dose fra 3-8 her. Har normalt 26 dagers sykluser, kanskje derfor jeg må ta fra dag 3? Synes så mange tar fra dag 4? Anonymkode: 3f504...f81
Yucca1 Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Jeg har tatt fra dag 4-8. Altså i 5 dager 😊 Jeg hadde ikke eggløsning og derfor sykluser på flere måneder. Hadde ingen resultat av enkel kur. Tok dobbel måneden etter og fikk eggløsning på dag 18, ble gravid, men mistet. Ny dobbel kur nå og kan se ut som jeg hadde el på dag 17.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Takk for svar. Skjønner ikke helt hvorfor jeg må ta dobbel kur fra 3-8 når jeg har eggløsning hver måned fra før av? Merkelig synes jeg! Anonymkode: 3f504...f81
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Hva kan vel en dag fra eller til gjøre tenker nå jeg. Dette varierer sikkert fra plass til plass hvordan de utfører denne prosedyren. Kanskje så din lege at æ starte på dag 3 var mer gunstig for deg. Ta medisinen som forordet og ikke dvel på hva alle andre gjør 😊 Anonymkode: 799ca...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå