AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Jeg er utdannet i helsesektoren, men er lei av mye pasientkontakt og turnusarbeid. Har vært på jakt i over ett år etter dagjobb innen helse, men det virker komplett umulig. Jeg har nå utvidet horisonten, og har den siste tiden søkt på stillinger som konsulent, hvor mye av arbeidet går ut på administrering av telefoner og generelt kontorarbeid. Er det sannsynlig å i det hele tatt bli vurdert til slike stillinger? Er utdannet som sykepleier, men har tidligere hatt fulltidsjobb i blant annet butikkarbeid. Evt noen sykepleiere eller vernepleiere her som jobber med noe annet, uten å ha måtte ta ny utdannelse? Anonymkode: 393d4...190
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Jeg jobber med noe helt annet enn jeg er utdannet innen, og har jobbet sammen med flere sykepleiere Veldig mange sykepleiere i feks kundeservice innen pensjon/forsikring Anonymkode: ce2f7...84a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Når du søker på jobber utenfor profesjonsutdanningene din er det spesielt viktig at du i søknaden får frem hvorfor og hvordan din utdanning og erfaring er relevant for jobben. Anonymkode: 5009f...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå