AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Hei folkens, jeg vet ikke hva jeg skal tenke nå. IKM var på julaften (10 dpo - har kort lutealfase). Er nå på dag 14 - går på lutinus. Har ikke hatt noe blødning enda. Noen som vet om lutinus kan forlenge lutealfasen med 4+ dager? Er første syklus jeg har tatt det. tok graviditetstest i morges. Men den var negativ. Lurer på om det kan ha noe med at urinen ikke blir konsentrert nok. Jeg tisser hele tiden. I natt har jeg vært på do hver 3. time, og da tenker jeg kanskje at det ikke blir nok konsentrasjon i urinen. Noen som har erfaring med dette? Jeg vet ikke hvilke symptomer jeg skal tolke som tidlig graviditetstegn og hvilke som er bivirkninger fra lutinus. Men er litt småkvalm og svimmel, ømme pupper har jeg alltid etter eggløsning så det trenger ikke bety noe. Har kjent rare smerter/stikkinger i magen. Hadde vært takknemlig hvis noen kinne dele erfaringer og råd. Anonymkode: 27ef7...351
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Lutinus kan utsette mensen, så det er mest sannsynlig det. Anonymkode: 16dc2...46e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lutinus kan utsette mensen, så det er mest sannsynlig det. Anonymkode: 16dc2...46e Kan det utsette det så lenge? Hilsen ts Anonymkode: 27ef7...351
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Etter 14 dager vil en graviditetstest gi 99% sikkert svar. Hos meg utsatte lutinus mensen med to dager, fra 14 til 16 dager lutealfase. Anonymkode: 4047f...ad2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter 14 dager vil en graviditetstest gi 99% sikkert svar. Hos meg utsatte lutinus mensen med to dager, fra 14 til 16 dager lutealfase. Anonymkode: 4047f...ad2 Jeg skjønner. Men vil d være nok HCG i urinen når man går på do ofte? nå er jo min mensen utsatt i 5 dager. hilsen ts Anonymkode: 27ef7...351
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner. Men vil d være nok HCG i urinen når man går på do ofte? nå er jo min mensen utsatt i 5 dager. hilsen ts Anonymkode: 27ef7...351 Hadde du vært gravid hadde det slått ut nå, selv på utvannet urin. Det kan gå lang tid før mensen kommer, så like greit å slutte på Lutinus slik at mensen kan komme. Anonymkode: 16dc2...46e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde du vært gravid hadde det slått ut nå, selv på utvannet urin. Det kan gå lang tid før mensen kommer, så like greit å slutte på Lutinus slik at mensen kan komme. Anonymkode: 16dc2...46e OK. Takk for svar. Hilsen ts Anonymkode: 27ef7...351
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 Jeg tror jeg gikk 10-12 dager over ene gangen. Men så har mensen også kommet en dag for tidlig et par ganger, så jeg tror gjerne ikke det er lutinus en spesifikt som har klusse det til for meg, men gjerne bare hele prosessen med hormoner og alt 🤔 De på Hausken kunne heller ikke gi meg et godt svar på hvorfor det var slik. Anonymkode: 24c19...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå