AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Hadde sex i dag, og er ganske sår:( Hva kan man gjøre eller bruke? jente Anonymkode: 202a2...004
Gjest Roseglose Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Jeg har opplevd forskjellige type sår. er du bare generelt sår så kan det hjelpe med en kald klut, og la underlivet få hvile i noen dager. Er det sårt kun på innsiden av kjeden har jeg dessverre lite råd. Jeg opplever at det varer i Max 2-3 dager hvis det var veldig heftig. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Hvordan sår? Hoven eller fysisk sår? Vask deg med kaldt vann, smør deg gjerne med aloe vera eller noe helt naturlig og gå uten truse og i løse bukser til du blir bedre. Anonymkode: 205ad...b95
Bamseklemmer Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex i dag, og er ganske sår:( Da hadde du nok hatt for mye sex uten kroppens egen glidemiddel. Tipset til @Roseglose er bra, bruk glidemddel neste gang👌
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex i dag, og er ganske sår:( Hva kan man gjøre eller bruke? jente Anonymkode: 202a2...004 Jeg smører med ren olje og tar på et bind/truseinnlegg . Eller viss du har ren aloe vera plante så smører jeg hele skrittet med det. Så går det fortere over. Anonymkode: 15564...ecd
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #6 Skrevet 31. desember 2019 La fitta hvile noen dager, og forebygg med glidemiddel neste gang. Må gjøre det selv hvis partner er grovt utstyrt, det er så digg der og da, men kan bli vondt etterpå uten glid. Anonymkode: d34bd...dd4
Kjæregutt Skrevet 31. desember 2019 #7 Skrevet 31. desember 2019 (endret) Hvis dette var første gangen din, "smertene" er normal hvis du har en liten eller smal skjede eller hvis det var anal sex. Bruke glidemiddel neste gang... Hvis smertene fortsetter etter flere dager, du kan snakke med fastlegen din. Endret 31. desember 2019 av Kjæregutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå