AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #1 Skrevet 28. desember 2019 Hvordan vite om du møter en psykopat? altså møter en, som jeg vet lyver mye til meg.. nå har han flytta nær meg og skjønner ikke hvorfor.. blir litt skremt, men han vet hvor jeg bor så aner ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 47c38...49f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Skrevet 28. desember 2019 Det er lov å si nei. Vil han møte deg bare si nei. Kommer han på døra, si at det ikke passer Anonymkode: 3fc22...36f 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Oi..dette litt ut som introen til en grøsser. Gal stalker flytter til samme gate som en kvinne han slo av en prat med tilfeldig som han mener er "Hans utvalgte". Han ber henne på date: hun sier neitakk. Bang: hun finner katten sin død på trappen neste dag..osv Han virker kanskje litt shady, men han trenger jo ikke være det. Kan jo være tilfeldig at han har flytta inn i nærheten. Men hadde kanskje ikke daten en fyr som lyger i ett sett? Anonymkode: 4617a...dfa 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lov å si nei. Vil han møte deg bare si nei. Kommer han på døra, si at det ikke passer Anonymkode: 3fc22...36f Han maser så mye, og blir jo redd for hva han kan finne på:o han sier nå bor vi nærmere hverandre; jeg bare tenker hva faen er galt med han Anonymkode: 47c38...49f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Skrevet 28. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi..dette litt ut som introen til en grøsser. Gal stalker flytter til samme gate som en kvinne han slo av en prat med tilfeldig som han mener er "Hans utvalgte". Han ber henne på date: hun sier neitakk. Bang: hun finner katten sin død på trappen neste dag..osv Han virker kanskje litt shady, men han trenger jo ikke være det. Kan jo være tilfeldig at han har flytta inn i nærheten. Men hadde kanskje ikke daten en fyr som lyger i ett sett? Anonymkode: 4617a...dfa Nei, derfor drar jeg noen ganger til foreldrene mine.. men han virker helt fjern og hver han kommer så dra han etter sex. Syns han er veeeldig merkelig tør ikke møte han igjen. Men får en eller annen grunn finner jeg han over alt. Vet ikke om det er så tilfeldig han bor i nærheten siden han driver og skriver at; nå bor vi nærmere hverandre, er ikke det bra? Osv Anonymkode: 47c38...49f 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Skrevet 28. desember 2019 Kan du ikke si at du ikke er interessert og så slutte å svare. Hvis du er redd og lurer på hva som er galt med han er det ikke lurt å ha videre kontakt Anonymkode: 3fc22...36f 2
WonderWomaan Skrevet 28. desember 2019 #7 Skrevet 28. desember 2019 Trenger ikke være noe, noen menn er sykt masete. Gjelder bare stå på ditt. Vil du ikke så vil du ikke, svar nei og ignorer . 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #8 Skrevet 28. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du ikke si at du ikke er interessert og så slutte å svare. Hvis du er redd og lurer på hva som er galt med han er det ikke lurt å ha videre kontakt Anonymkode: 3fc22...36f Faktisk så blokkerte jeg han fra en annen nummer han brukte og nå kontakta han med meg en utlands nummer Anonymkode: 47c38...49f 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #9 Skrevet 28. desember 2019 Slutt å svare han. Lat som du har fått den en annen type, eller skaff deg en skummel hund kanskje. 😛 ett eller annet.. Anonymkode: e051a...ac0
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #10 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Faktisk så blokkerte jeg han fra en annen nummer han brukte og nå kontakta han med meg en utlands nummer Anonymkode: 47c38...49f Du må bare stå på ditt. Gjenta at du ikke er interessert, og ikke inngå en samtale med han Anonymkode: 3fc22...36f 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Skrevet 28. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slutt å svare han. Lat som du har fått den en annen type, eller skaff deg en skummel hund kanskje. 😛 ett eller annet.. Anonymkode: e051a...ac0 Hmm, ja. Skal heller gjøre noe sånt.. prøver å ikke svare han, men siden jeg finner han over alt så svarer jeg bare for å si til han om han kan slutte. Men skal finne på noe Anonymkode: 47c38...49f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #12 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må bare stå på ditt. Gjenta at du ikke er interessert, og ikke inngå en samtale med han Anonymkode: 3fc22...36f Takk for svar:) Anonymkode: 47c38...49f
Ellevill Skrevet 28. desember 2019 #13 Skrevet 28. desember 2019 Et godt tips er kanskje å slutte å ha sex med ham...??! 4
Bamseklemmer Skrevet 28. desember 2019 #14 Skrevet 28. desember 2019 Høres mere ut som en pervers stalker... Når du får en slik følelse, vet du hvordan det er å være kjendis🤫
Gjest Chroma Skrevet 28. desember 2019 #15 Skrevet 28. desember 2019 Du synes han er merkelig og lurer på om han er en psykopat, men du inviterer han inn i hjemmet ditt og har sex med han?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #16 Skrevet 28. desember 2019 Begynner navnet hans på j? Og bor han i en kommune som begynner på b? Anonymkode: 9b9aa...026
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #17 Skrevet 28. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han maser så mye, og blir jo redd for hva han kan finne på:o han sier nå bor vi nærmere hverandre; jeg bare tenker hva faen er galt med han Anonymkode: 47c38...49f Bryt kontakten! At du lurer på om han kan være psykopat sier sitt! Du er til og med redd for han. Om du opplever at han ikke tar hintet, så si at du har kjæreste og at det ikke passer seg å ha kontakt. Blokk han og skriver han fra ny konto så ignorer ignorer ignorer. Om du opplever at han ikke respekterer det eller begynner å vandre rundt for å "tilfeldig" treffe på deg, så få gjerne en kamerat av deg til å utgi seg for å være kjæresten din og be han holde seg til helvete langt unna. Ikke la han tro du er singel, er han ikke helt god så tror han at det gir håp for han uansett hvor mye du vrir deg unna og sier nei. Anonymkode: 0a8b8...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå