Gå til innhold

Skal man eie fisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i en butikk med en venn når jeg plutselig hadde mye luft i magen. Det var sikkert kroppen som forberedte seg på å gjøre nummer to etter julen, men akkurat da var det bare luft som måtte ut. Så noen ganger her og der slapp jeg ut litt luft. Dere vet sånn at det bare lekker stille ut? Det luktet ikke så mye heller. Altså, jeg gjorde det ikke når noen andre var i nærheten. Jeg er ikke den type person som står midt i en gruppe mennesker og slipper ut en giftsky! Men så var vi i en butikk som var litt smal, og jeg gikk foran. Jeg så at han så på noen andre ting, så jeg gikk litt i forveien, fordi jeg kjente at jeg måtte fise, og plutselig sto han i nærheten av meg og sa "Her er det noen som har prompa." Jeg kunne jo eid fisen, men han sa ikke det var meg. Jeg bare snudde hodet mitt og sa "Hæ? Æsj." Nå lurer jeg på om han sa det fordi han visste at det var meg, men det var jo en dame som gikk forbi akkurat da. Jeg kunne jo sagt "Hehe. Unnskyld, den glapp ut." Men jeg valgte akkurat da å late som det var noen andre. 

Ville du eid fisen? :sjenert: Jeg mente ikke å liksom gasse der noen andre sto. Jeg prøvde å gå vekk. 

Anonymkode: 8c6db...d89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det var deg, altså. Tenkte det nok. 

Anonymkode: 7c038...523

• Liker 4
Skrevet

Ville nok reagert som deg. Men hadde nok kanskje gått bak, og ikke foran om jeg kjente at jeg måtte fise 😁

Anonymkode: 12cef...db8

• Liker 4
Skrevet

Jeg eier aldri fisen

Anonymkode: 30807...509

• Liker 2
Skrevet

Tenker at det er helt innafor å skylde på andre så langt det går og litt til når det gjelder sånt. Men du hadde jo bare flaks pga hun skitne prompe-damen som kom forbi til rett tid. Men vil kanskje si at matbutikken kanskje ikke er det smarteste stedet å gå å prompe?

Anonymkode: 0ca57...932

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det var deg, altså. Tenkte det nok. 

Anonymkode: 7c038...523

🤣

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at det er helt innafor å skylde på andre så langt det går og litt til når det gjelder sånt. Men du hadde jo bare flaks pga hun skitne prompe-damen som kom forbi til rett tid. Men vil kanskje si at matbutikken kanskje ikke er det smarteste stedet å gå å prompe?

Anonymkode: 0ca57...932

Det var ikke matbutikk. Vi bytta julegaver.

Skrevet

Haha 😂 😂 det er ikke noe farlig å innrømme det. Bare si at du må fise, og slipp den ut. Noen synes det er ekkelt, men stort sett så bryr ikke folk seg noe om det. 

Anonymkode: 5ad76...d63

Skrevet

«Den som først er fisen var, det er fisens rette far.»

Anonymkode: 458d4...f2a

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Den som først er fisen var, det er fisens rette far.»

Anonymkode: 458d4...f2a

«Den som sa disse ord, er fisens rette mor»

Anonymkode: fd946...983

• Liker 1
Skrevet

Hvis man dra den ene rumpeballen litt ut så slipper man ihvertfall at hele lokalet hører det. Pro tip

Anonymkode: 03746...715

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man dra den ene rumpeballen litt ut så slipper man ihvertfall at hele lokalet hører det. Pro tip

Anonymkode: 03746...715

🤣

Anonymkode: 2337d...b76

Skrevet

Den som fisen først blir var, den er fisens rette far. 

Anonymkode: fa16a...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...