Anonymaaaa Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 Vi flyttet fra barnas far pga krangling og vold mot meg foran barna. Han fikk raskt ny kjæreste som dessverre ikke bryr seg om hans fortid. Bv bestemte at han fikk mindre samvær pga vold mot barna. Det river i meg når jeg må sende barna på samvær og spesielt når hun er der. Men jeg vil ikke virke sjalu... Hjelp meg å sette ord på hva jeg føler 😥
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 Hvorfor i alle dager har han overhode samvær uten tilsyn når han har utøvd vold mot barna? Anonymkode: d9fed...27a 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 Hei. Jeg har vært i lignende situasjon. Selv når nye dama hans oppdaget at vi har vært både i rettssak pga volden og han har vært anmeldt, så nekter dama hans å bry seg om hans fortid. De har strategisk brukt barnet Ved uenigheter og barnet har blitt skremt av far. Jeg har forsøkt flere ganger å frata han samvær, da barnet visste tegn på utrygghet. Og han er mentalt syk. Jeg har forsøkt samtaler hos FVK og kontaktet BV for hjelp. Ingenting fungerer da BV mener det ikke angår dem og FVK ikke kan gjøre mer enn å tilby oss samtaler. Dama hans jobber i helsevesenet og forteller seg selv at det er jeg som er personforstyrret. Og ikke han som har vært voldelig eller har dreti på leggen. Det er dessverre en vanskelig sak om du ikke har nok bevis til å ta det igjennom retten. jeg hadde ikke det og han har ho nå hver 2.helg. Skal jeg i retten igjen må ha samle mer bevis. De tingene jeg har hittil er ikke «nok». Sakkyndig i siste rettssak og BV fortalte meg at noe måtte skje før de kunne gjøre noe mer. du må altså utsette barnet ditt for fare om du ikke har bevis eller far brått er Stein rusa på legekontoret eller noe. du er ikke sjalu, men hvem stoler vel på en kvinne som er sammen med en slik mann? Og mest sannsynlig forteller de seg selv en vrengt sannhet for å kunne holde på mannen. Det er jævlig å sende barnet bort. Men du må om du ikke har noen videre bevis på at de ikke må dit. For ellers kan du sette deg selv i en situasjon hvor dine samarbeidsevner blir satt i tvil og far kan få mer samvær. Fordi du vil fremstå som en «bråkmaker». Og det er ikke bra for barnet heller. Anonymkode: e17aa...1a4 1
Anonymaaaa Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2019 Takk for utfyllende og godt svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå