Gå til innhold

Hva liker menn at gjøres med anus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en mann og vi har hatt sex noen ganger. Sist gang begynte jeg å ta hånden nærmere rumpa hans, og han stoppet meg ikke. I dag slikket jeg han rundt omkring (baller, mellomkjøtt...) og nærmet meg sakte anus fordi jeg vet at det er et område menn kan ha nytelse (takk google). Jeg slikket han rundt anus og dyttet tungen såvidt imot. Det likte han veldig. Men jeg visste jo egentlig ikke hva jeg holdt på med... dere som har erfaring med det, kan dere fortelle meg hva de fleste menn liker at blir gjort med anus? 

Anonymkode: 820fb...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som du skriver her veldig følsomt område. Noen menn får en sånn kåtboost hvis noen leker der. Gjerne stikk en finger inn med trykk mot pungen eller bruk en dildo så skal du se hva han sier.  😄

Skrevet

Det deiligste er at du bruker tungen. Fingeren er en god nummer 2 (WOOHO THEM PUNZ)! 

Skrevet

Dere slikker vel ikke anus? Ikke rart halve Norge ligger med magessjau😂Eller hvem ber dama si slikke deg i rævva?

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Dere slikker vel ikke anus? Ikke rart halve Norge ligger med magessjau😂Eller hvem ber dama si slikke deg i rævva?

Ingen som ba meg om det, jeg gjør det som gir nytelse bare👌 Han var nydusjet og ren. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Stylish24 skrev:

Det deiligste er at du bruker tungen. Fingeren er en god nummer 2 (WOOHO THEM PUNZ)! 

Hva er fint å gjøre med tungen da?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som ba meg om det, jeg gjør det som gir nytelse bare👌 Han var nydusjet og ren. 

Hver sin smak, det har blitt dårlig med kyssing etterpå da ja🙈

Gjest Roseglose
Skrevet

Jeg har fått mange forskjellige forespørsler fra menn. 
noen liker en finger, eller to. Noen liker en dildo eller strap-on. Men flesteparten liker å bli slikket i rumpa eller at du holder en våt finger over «stjerna» som du gjerne masserer med mens du runker. For eksempel :)  Ved bruk av tunge så varierer det jo ha de liker. Noen liker rolige og varme tunger, typ at den er brei. Andre harde og mer spisse. Kanskje til og med at du blåser en kald bris I ny og ne, før du varmer den med tunga igjen 😄
det er overraskende mange menn som liker noe gjort med rumpa, men som aldri tør å si eller be om noe før de møter «rett» person. 

Skrevet
8 minutter siden, Roseglose skrev:

Jeg har fått mange forskjellige forespørsler fra menn. 
noen liker en finger, eller to. Noen liker en dildo eller strap-on. Men flesteparten liker å bli slikket i rumpa eller at du holder en våt finger over «stjerna» som du gjerne masserer med mens du runker. For eksempel :)  Ved bruk av tunge så varierer det jo ha de liker. Noen liker rolige og varme tunger, typ at den er brei. Andre harde og mer spisse. Kanskje til og med at du blåser en kald bris I ny og ne, før du varmer den med tunga igjen 😄
det er overraskende mange menn som liker noe gjort med rumpa, men som aldri tør å si eller be om noe før de møter «rett» person. 

Takk for gode tips! De må prøves. Dildo etc venter jeg med litt..
Vi hadde ikke snakket om det på forhånd eller noe, jeg bare leste han og han viste tydelig at det var ok. Det var jeg som tok initiativet, så det ville nok ikke skjedd om ikke. Jeg syns det er spennende, interessant at menn har et område som er så deilig. Må jo prøve å sanke litt bonuspoeng😁

Ville ikke ha gjort det med hvem som helst, men vi to har bare en helt sinnssyk seksuell kjemi. Aldri opplevd lignende. Jeg vil gjøre alt med han og for han. 

Skrevet

jeg er straight, men synes det er sinnsykt deilig å få en finger, buttplug eller dildo i rumpa. Klarer ikke å spørre om det av dama fordi jeg frykter hennes reaksjon. Så jeg har kun opplevd det i tidligere forhold og regelmessig på egenhånd

Anyway, nå som du er rimelig sikker på at han liker det, er det kanskje lurt om du snur på flisa og sier det tenner deg å leke med rumpa hans? at det blir ditt ønske og ikke hans? da blir det enklere for ham. Begynn forsiktig, en eller to fingre mens du runker eller suger, husk glidemiddel. Spør om det er greit, si at han er sexy, at det gjør det kåt, og gjør ham komfortabel med situasjonen.

Synes det er fantastisk at du er åpen for å gjøre dette for ham! 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Så det er vanlig at man får magesjau etter å ha slikket noen i rumpa? Dette vet du mye om, skjønner jeg. ;) 

Anonymkode: f935a...169

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Dathos skrev:

jeg er straight, men synes det er sinnsykt deilig å få en finger, buttplug eller dildo i rumpa. Klarer ikke å spørre om det av dama fordi jeg frykter hennes reaksjon. Så jeg har kun opplevd det i tidligere forhold og regelmessig på egenhånd

Anyway, nå som du er rimelig sikker på at han liker det, er det kanskje lurt om du snur på flisa og sier det tenner deg å leke med rumpa hans? at det blir ditt ønske og ikke hans? da blir det enklere for ham. Begynn forsiktig, en eller to fingre mens du runker eller suger, husk glidemiddel. Spør om det er greit, si at han er sexy, at det gjør det kåt, og gjør ham komfortabel med situasjonen.

Synes det er fantastisk at du er åpen for å gjøre dette for ham! 

Selvfølgelig, har ingenting med om man er hetero å gjøre. Skjønner at det er vanskelig å foreslå for dama..

Skal passe på å gjøre han trygg - det tenner meg faktisk å gjøre dette. Ikke det at det er anus, samme det, men det at jeg klarer å gi han nytelse han ikke forventet. Det er kult:)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så det er vanlig at man får magesjau etter å ha slikket noen i rumpa? Dette vet du mye om, skjønner jeg. ;) 

Vet ikke, men kan du forklare hvordan man blir smittet av tarmbakterier?

Analsex og rævslikking.... Bakteriene som er i tarmene er ikke skadelige dersom de forblir der, men hvis det havner andre steder, kan det være skadelig. Hvorfor tror dere at det er så viktig å vaske hendene etter toalettbesøk? Jeg forstår at noen liker rævslikking, men å påstå at det ikke kan være skadelig, er bare kunnskapsløst.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Vet ikke, men kan du forklare hvordan man blir smittet av tarmbakterier?

Analsex og rævslikking.... Bakteriene som er i tarmene er ikke skadelige dersom de forblir der, men hvis det havner andre steder, kan det være skadelig. Hvorfor tror dere at det er så viktig å vaske hendene etter toalettbesøk? Jeg forstår at noen liker rævslikking, men å påstå at det ikke kan være skadelig, er bare kunnskapsløst.

Vet du hva? I relativt mange tråder her inne prøver du å fremstå som en som vet alt og kan alt. Men vet du hva, jeg tru ikke du kan så mye jeg. Og det du kan har du i såfall ikke opplevd. Prøv å fremstå som deg selv og ikke no helt annet . Nei man blir ikke syk av å rimme. Og hvordan du får feks magesyke det vil jeg anbefale deg lese om på nhi sine sider. Ja det smitter ved dårlig håndhygiene men også dråpe smitte . Du kan helt sikkert bli syk av å rimme men det er ikke grunn til at folk har magesyke altså. Oh lord🤣🤣

Anonymkode: 1f4c4...a17

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode tips! De må prøves. Dildo etc venter jeg med litt..
Vi hadde ikke snakket om det på forhånd eller noe, jeg bare leste han og han viste tydelig at det var ok. Det var jeg som tok initiativet, så det ville nok ikke skjedd om ikke. Jeg syns det er spennende, interessant at menn har et område som er så deilig. Må jo prøve å sanke litt bonuspoeng😁

Ville ikke ha gjort det med hvem som helst, men vi to har bare en helt sinnssyk seksuell kjemi. Aldri opplevd lignende. Jeg vil gjøre alt med han og for han. 

Anonymkode: 820fb...

Endret av barbent
Skrevet

Du er en mann

Anonymkode: 87f5b...edc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er en mann

Anonymkode: 87f5b...edc

Haha er nok ikke det. 

Skrevet

En finger inn i rumpa, treff baksiden av prostata og maser.  Lover kjæresten din kommer i løpet av ett par Min. 

Anonymkode: 2d5aa...24c

Skrevet

SNAKK MED HAM!!

I en ikke seksuell setting, spør ham om han vil lekes mer med der. Eller om slikking er nok! 

Snakk sammen!! 

Anonymkode: d0c87...801

Skrevet

Ingenting er svaret for min del. Det området kan være i fred.

Anonymkode: 0f19c...066

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...