AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #21 Skrevet 28. desember 2019 Tror selv jeg må ta små steg. Ikke gape over for mye sånn at jeg mister motivasjonen. Innrømmer at jeg har i perioder trøstet meg med spesielt chips når livet har vært tungt. Det er det som gjerne er det værste for livet går opp og ned. Men når resultat begynner å vise gir jo det og motivasjon. Anonymkode: 1fccd...f13
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #22 Skrevet 28. desember 2019 Når mat er kos, kva erstatter man maten med? Kva blir kos i stedet? Anonymkode: cc123...3d8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #23 Skrevet 29. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når mat er kos, kva erstatter man maten med? Kva blir kos i stedet? Anonymkode: cc123...3d8 Vet ikke. Bare vann på kveld da? Anonymkode: 1fccd...f13
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #24 Skrevet 29. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Bare vann på kveld da? Anonymkode: 1fccd...f1 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når mat er kos, kva erstatter man maten med? Kva blir kos i stedet? Anonymkode: cc123...3d8 Jeg tenkte å ha litt mer sex. Da får man trim også. Anonymkode: d3c7d...abf 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #25 Skrevet 29. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte å ha litt mer sex. Da får man trim også. Anonymkode: d3c7d...abf Hadde vært supert, men bor ikke med han og møtes dessverre bare en gang i uken. Anonymkode: 1fccd...f13
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #26 Skrevet 29. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Når mat er kos, kva erstatter man maten med? Kva blir kos i stedet? Anonymkode: cc123...3d8 Se en god film er kos. Surfe rundt her inne en rolig morgen er kos. Lese en god bok er kos. En god samtale med mannen er kos. Selvfølgelig er også et godt måltid kos. Eller et godt glass vin en fredagskveld. Jeg følte på det du her skriver før. At jeg ikke ville slutte med sjokolade. For det var så kos. Men vet du hva, når man først har brutt vanen er det helt utenkelig at man hadde det behovet. Det er en fantastisk frihet å kunne sette seg ned med noe bra på TV, uten å føle at man MÅ ha noe å spise på. Anonymkode: 36ea3...eaf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå