wok Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Er det noen som har oppskrift på noe lurt å ha i fryseren, som tiner fort når man får uventa gjester? Kan for eksempel sjokolade-cookies fryses? Ikke lurt for meg å ha det i en boks på benken, for da kommer jeg til å spise til det er tomt... :oops: Muffins, kanskje? *tenker litt høyt, her* Hva er det dere har i fryseren, da, jenter (og gutter...)
aline Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 muffins kan helt klart fryses og tiner fort. (litt vel fort, så jeg fryser ned, og så tar jeg frem og holder den i hendene en ti minutter eller noe, så er den spiseklar..) :oops: (kunne like greit hatt den på benken, forsvinner like fort) er det av snop du tenker på eller mat?
wok Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2005 Tenkte på "kaffe-godt"... har ikke micro, så det må tines raskt på benken eller i steikeovenen.
Grooo Skrevet 1. juni 2005 #4 Skrevet 1. juni 2005 Sveler/lapper tiner fort Små kanelsnurrer... Rullekake kan fryses i skiver
Smørblomsten Skrevet 1. juni 2005 #6 Skrevet 1. juni 2005 Skillingsboller, lag dem små, så tiner de kjapt
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #7 Skrevet 1. juni 2005 Brownies tiner fort. Jeg bruker å lage i ei stor langpanne, og skjærer kaka så opp i serveringsbiter som jeg fryser ned. Tar opp kun det jeg trenger.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #8 Skrevet 1. juni 2005 Sånne små butterdeig-paier med eple eller liknende. Kjempegode De må varmes opp i ovnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå