Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun får 300 orgasmer. Hver dag.

- Det kan lyde behagelig, men det finnes negative sider også. Det kan være utrolig sjenerende, sier hun og legger til:

- Jeg jobbet på en kakefabrikk da jeg var ung, men holdt ikke ut på grunn av alle vibrasjonene.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279392

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Nei, men så hadde 300 om dagen vært litt tøft for en fyr også ;).

Skrevet

:ler:

tja... høres litt voldsomt ut da....

og hun har det jo ikke lett på mannefronten pga dette... da de føler seg overflødige når hun kommer av en busstur.... :ler:

*fniser*

Gjest GreenSky
Skrevet

En forbrenner jo mange kalorier, det er sunt, blablabla. Men 300 er litt vel mye. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler: dette har jeg hørt om før faktisk. 300 stk pr dag kan nok oppleves som noe voldsomt :-)
Skrevet

300 pr dag...he he det hørtes bare slisomt ut men en tre fire pr dag, på en god dag sier jeg ikke nei til

Gjest seroxata
Skrevet

:o kanskje litt i overkant? iallefall for min del.. :wink:

Gjest Emera
Skrevet

Det er vel litt stygt å le, men vanskelig å la være... :ler:

Gjest gjest672
Skrevet

Hvorfor definere det som sykdom? Gudegave, ville jeg si :wink:

Gjest lillelou
Skrevet

Sikkert deilig å ha det sånn en dag i ny og ne- men 300 hver dag, hele året?

Og jeg klarer heller ikke å la være å le.Onde meg. :tunge1:

Gjest *Fiona*
Skrevet

:hoho:

Nei, ikke det spor misunnelig. Jeg HAR da et liv, og er ikke interessert i en lidelse som vil hindre meg i ymse sosialt og attpåtil får menn til å føle seg enda mer utilstrekkelige :ler: Stakkars dame, snakk om livstidsdom.

Jeg lurer meg på, vil det forandre seg i overgangsalderen? :ler: Plutselig helt borte? Vil hun føle det som en nedtur å bare ha to hundre om dagen, for eksempel? Hva gjør hun om natten, når hun MÅ snu seg? Våkner av at hun kommer hver gang?

Hun sier også at hun har lært å kontrollere det, så det ikke merkes så godt. Jeg sier tusen hjertelig millioner takk for utvist hensyn, jeg setter iallfall pris på, om det er liknende tilfeller i Norge, om vedkommende klarer å holde orgasmene for seg selv :o

Her ville hun sikkert blitt uføretrygdet. Tenk dere for et liv da, sitte hjemme med popcornbollen, foran dr. Phil og Days of our Lives hver eneste dag og bare seile av gårde i den ene orgasmen etter den andre :ler::ler:

*sorry, slutter meg til ondskapen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...