AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Del Skrevet 27. desember 2019 Har vært hos lege og fikk beskjed at det var øyekatarr og fikk antibiotika dråper. Var til lege samme dag som øyekatarren oppsto. Den kom veldig fort plutselig etter å ha tatt av meg linsene for å legge meg. Dagen etter legebesøk/øyekatarr symptomene ble jeg kraftig forkjølet, aldri vært så forkjølet før. Slimhoste, tett nese, frysninger, nedsatt allmenntilstand. Grunnen til at jeg skriver her er bare for å høre om det er noe virus ute som går nå? Kanskje dette er influensa? Først trodde jeg at det kom av at jeg har vært borti øynene med skitne hender osv men nå tviler jeg sterkt siden jeg er blitt så syk, virker som det er noe som har påvirket hele kroppen.. Anonymkode: 70e75...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Del Skrevet 27. desember 2019 Høres ut som influensa, ja. Jeg fikk øyekatarr sist jeg hadde influensa for 3 år siden og da var jeg veldig dårlig. Høy feber, betennelser i hals, øre, bihuler, hodepine og øyekatarr. Var hos lege og fikk anibiotoika men det hjalp ikke, så det var nok et virus. Anonymkode: 06160...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 27. desember 2019 #3 Del Skrevet 27. desember 2019 Mitt yngste barn har iallefall feber, konstant rennende nese og øyekatarr nå også. Han har aldri vært plaget med øynene før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Del Skrevet 27. desember 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som influensa, ja. Jeg fikk øyekatarr sist jeg hadde influensa for 3 år siden og da var jeg veldig dårlig. Høy feber, betennelser i hals, øre, bihuler, hodepine og øyekatarr. Var hos lege og fikk anibiotoika men det hjalp ikke, så det var nok et virus. Anonymkode: 06160...333 Hadde du puss i øynene også eller bare rødt øye? Jeg hadde masse puss og gjenklistret øyne i 3 dager, så jeg trodde det var bakteriell infeksjon og ikke virus.. Anonymkode: 70e75...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå