rebella81 Skrevet 27. desember 2019 #1 Del Skrevet 27. desember 2019 Hei! Skal kjøpe ny sofa, hjørnesofa eller hesteskosofa. Har virkelig ikke peiling på hva jeg skal velge. Har nå utslitte Ektorpsofaer fra IKEA. Har sett på den Kivik, noen som har erfaringer? Ønsker stoffsofa i grå eller mørk grå, gjerne med sjeselong og nakkestøtte, som først og fremst er god å sitte i. Noen som har noe å anbefale? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #2 Del Skrevet 28. desember 2019 Høres ut som en sofa du kan få hvor som helst...... Anonymkode: d831c...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 28. desember 2019 Jada 😅 Det var bare om noen hadde en sjeldent god og komfortabel sofa de føler for å anbefale. Alle sofaer er ikke like gode å sitte i. Når jeg sitter og scroller og googler vet jeg jo ikke hvor komfortable de er 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Del Skrevet 28. desember 2019 Kivik er hard og vond å sitte i og stoffet blir fort stygt og nuppete. Anonymkode: 61a70...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #5 Del Skrevet 29. desember 2019 Jeg har Bolia North, den er veldig god å sitte i. Setet er såpass bredt at jeg klarer meg fint uten nakkestøtte. Anonymkode: c06a0...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #6 Del Skrevet 30. desember 2019 Jeg er fornøyd med Palmaserien fra Bohus som er på tilbud akkurat nå. Min sofa er vel 8 år gammel og ser fortsatt ikke slitt ut. Anonymkode: f77be...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #7 Del Skrevet 30. desember 2019 Stella fra bohus! Verdens mest behagelig sofa, og vi har prøvd mange i jakten på den ultimate kose-sofa 😅 Anonymkode: 758d6...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #8 Del Skrevet 30. desember 2019 https://www.ikea.com/no/no/p/vimle-3-seters-sofa-med-sjeselong-tallmyra-svart-gra-s29284932/ jeg har denne og elsker den! Anonymkode: 140ce...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 30. desember 2019 #9 Del Skrevet 30. desember 2019 Har Söderhamn og er ikke helt fornøyd. Lite støtte til ryggen og man blir nærmest liggende istedenfor sitrende. Så den vil jeg nok ikke anbefale. Vimle sofa fra ikea er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #10 Del Skrevet 30. desember 2019 Har More fra Bohus, anbefaler den virkelig. Har fått mange positive tilbakemeldinger på både komfort og utseende. Vi er veldig fornøyd. Anonymkode: 598e2...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Proximus Skrevet 1. januar 2020 #11 Del Skrevet 1. januar 2020 Alt kommer vel an på hva man har råd til. Har sofa fra Skeidar, Slettvoll og Townhouse Interiør. Førstnevnte er i tvstue og brukes til å sove på, de to andre er i «finstue» og brukes av og til. Alle tre er av typen digge å sitte i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #12 Del Skrevet 1. januar 2020 På 28.12.2019 den 11.08, rebella81 skrev: Jada 😅 Det var bare om noen hadde en sjeldent god og komfortabel sofa de føler for å anbefale. Alle sofaer er ikke like gode å sitte i. Når jeg sitter og scroller og googler vet jeg jo ikke hvor komfortable de er 😊 Jeg har ingen sofa å anbefale deg, min eneste anbefaling blir å ikke kjøpe noe før du har prøvesittet den ordentlig. Ikke stol blindt på andres anbefalinger, det er veldig variabelt hva som regnes som god sittekomfort Anonymkode: d831c...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #13 Del Skrevet 1. januar 2020 Har Saturday U-sofa fra Bohus. Lurer på om den heter Sunday nå. God å sitte i og å ligge i Anonymkode: 5dcf6...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå