AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 Jeg lurer på hvordan vold i nære relasjoner oppleves når man blir utsatt for dette som ung voksen. Og er det noen her som vet hva som gjør at mødre utfører denne typ handlinger? Og hvordan hjelper barn og unge som blir utsatt for dette? Bv er involvert. Anonymkode: 4a9f3...28c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 Må bare legge til at jeg har prøvd å finne ut av dette på nett, men lite info som finnes. Anonymkode: 4a9f3...28c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #3 Skrevet 28. desember 2019 Hva er det du lurer på? Er du svigermor?Som TROR eller vet? Så lei svigermødre som på død og live bare MÅ ødelegge for svigerdøtrene sine.Og tro og mene det ene og det andre. Flere venninniner som har sletet med det. Og der er det overhodet ikke noe vold i bildet.. Anonymkode: 2fa0f...887
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #4 Skrevet 28. desember 2019 skjønner heller ikke helt hva du ønsker svar på her.. Hva er ung voksen? tenåring? eller snakker vi om en mer voksen person? Folk opplever vel vold forskjellig.. Jo yngre de er, jo mer lojale er de mot foreldrene sine er min oppfatning. Anonymkode: 4e289...9c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå