Gjest Linjalen Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 La oss ha et tankeeksperiment. Du knekker begge armene på sykkel. Du er 100% pleietrengende (mens armene gror). Kan ikke gjøre _noe_ hjemme. Hva skjer hjemme hos deg/dere?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 Jeg hadde gått på veggen hvertfall. Vi måtte nok fått hjelp av moren min til å hente i barnehagen og passe vesla før mannen kommer hjem fra jobb. Ellers hadde det nok gått greit med oss. Hadde blitt sen middag hvis ikke mamma hadde Fiksen den også til oss Men jeg tror forholdet hadde fått en liten knekk med at han måtte tørke meg i rompe etter jeg hadde bæsja... Anonymkode: 979e5...08f 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #3 Skrevet 27. desember 2019 Kaos, kaos og mer kaos. Mannen gjør sitt altså, og han hadde tatt ungene, men det hadde tatt all energi, så han hadde ikke orket å rydde..... Han ser ikke rot, eller skitt. Anonymkode: 06a00...3f3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 Det skjedde faktisk med en venninne av meg. Hun var da det skjedde singel og gravid i tillegg. Hun måtte ha både hjemmesykepleie og hjemmehjelp for en periode, og vi venninnene og foreldrene hennes steppet inn og handlet og gikk ærender for henne. Det gikk bra men er ingenting hun anbefaler andre å prøve H vis det skjedde meg måtte jeg lent meg på mannen og barna og latt dem ta seg av ting. Hadde vel ansatt noen til å gjøre rent, sikkert. Anonymkode: fce4b...cab 1
Sophie-Ann Skrevet 27. desember 2019 #5 Skrevet 27. desember 2019 Min eldste datter hadde fikset det meste med hjelp av min søster og min far.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #6 Skrevet 27. desember 2019 Jeg kunne ikke vært hjemme hvis jeg hadde blitt pleietrengende. Regner med det finnes ett eller annet offentlig tilbud i sånne situasjoner, ettersom ikke alle har familie? Mannen hadde i alle fall ikke klart å ta seg av både meg og barnet vårt, da han er kronisk syk. Anonymkode: fa03f...755
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #7 Skrevet 27. desember 2019 Da hadde jeg slitt, jeg bor alene. Anonymkode: 26db9...09f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 Samboer må gjøre alt. Han gjorde 90% da jeg knakk beinet. Anonymkode: ace9f...170
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #9 Skrevet 27. desember 2019 Hehe, det hadde ikke vært levbart. Fullt kaos, masse rot, sure miner og et helsikes stort problem i forhold til barna ettersom jeg er mye alene med dem Anonymkode: 1ac5d...53e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #10 Skrevet 27. desember 2019 Jeg hadde ikke likt at han måtte tørke meg etter dobesøk, men ellers hadde det egentlig vært ganske likt. Jeg sliter med kronisk bekkenleddssmerter, så jeg kan ikke vaske klær, vaske gulv, ta oppvasken, støvsuge, bære handleposer, bære ungen. Så han gjør alt fra før av. Anonymkode: 7de8a...00d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #11 Skrevet 27. desember 2019 Det hadde gått greit om det var vanlig brudd og gipset opp til albuene. Måtte fått hjemkjørt mat og noen til å måke snø for meg. Hadde blitt mye Fjordland. Har stelt i stand til jul med brukket håndledd. Vasket vinduer og bakt julekaker. Var alene med to barn som ikke kunne bidra. Anonymkode: 6d631...a67 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå