Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Starter ikke denne tråden for å være utakknemlig. Setter pris på at jeg får julegaver, men, ett lite menn fra meg. Vi får vinflasker, likør og sjokolade + pølser/fenalår hvert år. Vi er to voksne og begge får disse tingene dobbelt opp ofte. Hvordan blir en fin måte å si at det blir litt mye av disse tingene? At vi nesten ikke drikker vin og likør, ikke er noen store fenalårspisere og det blir liiitt for mye sjokolade? Vi ønsker ikke å fornærme noen av giverne, og vi liker jo å dele noen julegaver med andre. Nå talte jeg over og vi har 8 (åtte) store sjokoladeplater fra freia, 2 store esker kong haakon, 1 eske sfinx, 3 poser med sjokolademandler og 3 pakker melkehjerter. Og to fenalår og 4 sånne pakker med spekepølser..og 2 flasker baylis. Jeg føler at innsiden er dekket av sukker og salt etter disse dagene.

Evt gode tips til om eller hvem jeg evt kan dele litt med/gi videre som vil dra nytte av dette (i den grad man drar nytte av likør da :) ) Tenkte på om kanskje vi kunne gi fenalår og spekemat til en veldedig organisasjon eller noen som har det litt røft i juledagene og vi kunne overraske med litt ekstra i romjula.

Anonymkode: 5a766...5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har noen slektninger på sykehjem, eller bor i nærheten av et, så setter de eldre stor pris på både likør og sjokolade. Vi som jobber der synes det er koselig å servere et lite glass Baileys på lørdagskvelden. Vi får et par flasker av ledelsen til jul, men det er det vi får hele året, og det varer jo ikke lenge. 

Anonymkode: 953dd...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...