AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Del Skrevet 27. desember 2019 Kjør på! Kan være gamle eller nye filmer i alle sjangre 😊 Liker alle sjangre, men sjelden jeg ser en god grøsser. Anonymkode: 9658b...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 27. desember 2019 #2 Del Skrevet 27. desember 2019 Mystic River Prisoners Shutter Island Millenium-trilogien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #3 Del Skrevet 27. desember 2019 2 timer siden, Lill3My skrev: Mystic River Prisoners Shutter Island Millenium-trilogien Takk, men sett alle 😊 Likte alle utenom Millenium. 😁 Anonymkode: 9658b...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 27. desember 2019 #4 Del Skrevet 27. desember 2019 Joker som går på kino nå er fantastisk . Altså jeg mener den er en fantastisk film . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #5 Del Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AlkoMann skrev: Joker som går på kino nå er fantastisk . Altså jeg mener den er en fantastisk film . Den vil jeg se. Men vil se den hjemme, så gleder meg til den kommer på streaming 😁 Anonymkode: 9658b...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6 Del Skrevet 28. desember 2019 Joker er en fantastisk film, håper på Oscar. The usual suspects Endgame ellers Marvel Gudfaren Anonymkode: f695b...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 28. desember 2019 #7 Del Skrevet 28. desember 2019 Spennende gode serier, hva legger du i det? Skriver nå de jeg føler passer den beskrivelsen 😅 Serier: Witcher Game of Theones (om du ignorerer slutten 😬) Moonlight (vampyrserien som kun fikk 1 sesong) Veronica Mars Smallville Merlin Buffy Filmer: The Game Deep Blue Sea Creature Aliens VS Predator Gone in 60 Seconds Avatar Underworld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 28. desember 2019 #8 Del Skrevet 28. desember 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Den vil jeg se. Men vil se den hjemme, så gleder meg til den kommer på streaming 😁 Anonymkode: 9658b...1d1 Du må ikke forvente deg en supheltskurk ala tidligere Jokere i Batmanfilmer. Dette er mer en personlig tragedie med moralsk vinkling. Filmen skiller seg ut fra de sikkert 100 vellagde superheltefilmene som har blitt lagd de siste 15 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 28. desember 2019 #9 Del Skrevet 28. desember 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #10 Del Skrevet 28. desember 2019 6 minutter siden, AlkoMann skrev: Du må ikke forvente deg en supheltskurk ala tidligere Jokere i Batmanfilmer. Dette er mer en personlig tragedie med moralsk vinkling. Filmen skiller seg ut fra de sikkert 100 vellagde superheltefilmene som har blitt lagd de siste 15 årene Nei, det gjør jeg ikke. Har null forventninger i slik sammenheng, men lest endel om filmen, så derfor jeg gleder meg. Er ikke fan av typiske superhelt filmer. Men likte Deadpool og Wolverine 😊 Anonymkode: 9658b...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Del Skrevet 28. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Joker er en fantastisk film, håper på Oscar. The usual suspects Endgame ellers Marvel Gudfaren Anonymkode: f695b...3f8 Hvis du skal foreslå Endgame vil jeg presisere at det er en god del andre filmer man må ha sett først 😆 Siste filmen i en mer eller mindre sammenhengende serie liksom. Anonymkode: 56e0e...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå