Gå til innhold

Noen man virkelig ikke liker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dine beste tips til å omgås noen man virkelig ikke liker? 

Ble brått klar over at en person som har vært ufattelig stygg mot noen jeg kjenner skal være på samme fest som meg i kveld. Også de andre som skal på denne festen er klar over at det har vært en konflikt, men de vet ikke hele sannheten om hva som skjedd og hvor alvorlig ting som har pågått mot min venn. Innerst inne ønsker jeg å klikke i vinkel, men skjønner jo at det ikke er helt bra 😛

Så hvordan burde jeg håndtere dette??

Anonymkode: b33c5...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du oppfører deg med normal høflighet. Du hilser, for eksempel. Men du trenger ikke tilbringe mer tid med denne personen enn hva som er naturlig. 

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dine beste tips til å omgås noen man virkelig ikke liker? 

Ble brått klar over at en person som har vært ufattelig stygg mot noen jeg kjenner skal være på samme fest som meg i kveld. Også de andre som skal på denne festen er klar over at det har vært en konflikt, men de vet ikke hele sannheten om hva som skjedd og hvor alvorlig ting som har pågått mot min venn. Innerst inne ønsker jeg å klikke i vinkel, men skjønner jo at det ikke er helt bra 😛

Så hvordan burde jeg håndtere dette??

Anonymkode: b33c5...cce

Jeg misliker virkelig et par stykker i svigerfamilien. Jeg klarer likevel å holde maska nesten hver helg, for så ofte er vi i området. Da bør andre klare å holde maska en kveld altså. Jeg er kjent for å være uten filter, men drama er virkelig bare så kjedelig. Hva har det å si om du eller jeg ikke liker noen? Man må da ikke like alle. 

Anonymkode: ab76b...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...