AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 Når man er godt stor, hva er det menn liker med sånne damer som meg? Og hva er erfaringen til andre damer som selv er store og dating med menn med denne type smak? Jeg er ca. 168cm og 135kg. Anonymkode: 93161...6bd 2
SinEater Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 Jeg liker formene, store rumper og bryster. Syns store damer er deilig rett og slett 😊 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #3 Skrevet 27. desember 2019 er formene ja, store bryst og rompe. men formene må som sakt være bra for at jeg skal være interessert. Anonymkode: 8e141...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 35 minutter siden, SinEater skrev: Jeg liker formene, store rumper og bryster. Syns store damer er deilig rett og slett 😊 Så enig, så enig.... Tror mange voksne menn liker store damer, men vil ikke stå ved det. Man blir sett på som rar dersom man liker noe annet enn såkalte modelldamer. Slike modell-skranglekasser blir altfor like og kjedelige for meg. Tok en runk tidligere i dag, og da var søkeordet «plumper nude ass» på mobilen, og en mengde flotte damer kom opp på Google-bilder Anonymkode: 99d6a...c53 2
SinEater Skrevet 27. desember 2019 #5 Skrevet 27. desember 2019 Litt mye info for min del, men enig. Bortsett fra at alle vet jeg liker store damer 😂 1
Hr. Aktiv Skrevet 27. desember 2019 #6 Skrevet 27. desember 2019 De kan være noen kg overvekt ja. 10-20 kg er greit om de har en aktiv livsstil og funksjonell kropp. Ansiktet og smilet fallere jeg veldig lett for samtidig som jeg liker deres vesen. 1
Geojak Skrevet 27. desember 2019 #7 Skrevet 27. desember 2019 Formene er fortsatt fine når damene er store synes jeg. men det viktigste er personligheten og humøret, det betyr mye mer enn utseende. kona er 170 cm høy og veier 120 kg, (hun har gått opp grunnet sykdom) og jeg digger fortsatt å se henne naken. 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 Heller litt for mye enn litt for lite, uten tvil! Men som en skrev over her, noe særlig mer enn 10-20 kg over normalvekt, så begynner man å snakke kraftig overvektig og usunn, da er det ikke så sexy lenger. Anonymkode: 600f7...f51
Miramira95 Skrevet 28. desember 2019 #9 Skrevet 28. desember 2019 Det er nesten utelukkende alle slik menn som elsker store mager. Det er det de aller liker best. Deretter kommer alt annet som er skikkelig stort, som rumpe, lår og pupper. Men det alle de jeg har snakket med eller datet har hatt hovedfokus på magen.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #10 Skrevet 28. desember 2019 Så de som har svart her liker altså store damer i kategorien til TS? Altså BMI rundt 50? For jeg sier ofte selv at jeg liker formfulle damer med litt ekstra, men da mener jeg mer Ashley Graham enn Tess Holliday. Altså store pupper, hofte og rumpe, men innsving i livet og ikke stor mage. Anonymkode: 0f881...9a9 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Skrevet 28. desember 2019 Liker måten alt duver når hun beveger seg - eller når jeg beveger henne, hehe. Liker vekten av henne oppå meg. Liker kvinneligheten i det runde ansiktet. Anonymkode: 81bb3...bcf 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #12 Skrevet 28. desember 2019 Hele kroppen. Rumpe, lår, mage, pupper.. Jeg er dame selv. Har alltid vært tiltrukket av store og lubne damer. Ikke alltid, men veldig ofte. Liker også cellulittrumpe og lår. 😊 Anonymkode: 57276...132 2
GrønnNellik68 Skrevet 28. desember 2019 #13 Skrevet 28. desember 2019 Da er det håp for flere av oss😂😂🥳 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #14 Skrevet 28. desember 2019 Og jeg som trodde jeg var uinteresssnt.. skal se det er håp for meg også 😛 Anonymkode: ae95d...480 4
Bubo Skrevet 28. desember 2019 #15 Skrevet 28. desember 2019 Tidligere var jeg skeptisk til store damer, følte at jeg kanskje ikke strakk til. Så oppdaget jeg at litt større damer satte stor pris på sex med meg, at jeg strakk til. Det blev en boost for selvfølelsen. Etter det nyter jeg større og mindre damer like godt. De store har en deilig myk kropp å kose med. Doggy er deilig når enn kan ta takk i "håndtakene" og bare klaske på...
Gjest Warrior Skrevet 28. desember 2019 #16 Skrevet 28. desember 2019 På 27.12.2019 den 19.32, AnonymBruker skrev: Så enig, så enig.... Tror mange voksne menn liker store damer, men vil ikke stå ved det. Man blir sett på som rar dersom man liker noe annet enn såkalte modelldamer. Slike modell-skranglekasser blir altfor like og kjedelige for meg. Tok en runk tidligere i dag, og da var søkeordet «plumper nude ass» på mobilen, og en mengde flotte damer kom opp på Google-bilder Anonymkode: 99d6a...c53 Skjerp deg! Du trenger ikke hakke ned på slanke damer selv om du liker overvekt. Hva får deg til å tro at det er greit?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #17 Skrevet 28. desember 2019 Kan noe av grunnen til at noen liker formfulle damer være at, siden de ikke er "perfekte", så bryr man seg ikke om at man selv ikke er "perfekt". Og dermed slipper man seg mere løs og nyter sexen? Anonymkode: 824ec...944
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #18 Skrevet 28. desember 2019 25 minutter siden, Warrior skrev: Skjerp deg! Du trenger ikke hakke ned på slanke damer selv om du liker overvekt. Hva får deg til å tro at det er greit? Nei, det var vel et litt for sterkt utrykk med tanke på hva jeg har sett folk kalle store damer her inne (og i samfunnet ellers for den saken skyld). Store damer er vel de som stadig blir minnet på hvor utilstrekkelige de er med hensyn til å «ta vare på kroppen» sin. Dagsorden er jo for tiden satt av influensere og bloggere; fitness-Gunda og fitness ditt og datt, som har postadresse Elixia, Family, Sats eller hva det heter alt sammen. Det er vel heller ingen godt bevart hemmelighet hva motebransjen gjennom alle år har fremelsket som kroppsidealer; i hvert fall ikke Miss-L For orden skyld; snakker ikke om de som sliter med undervekt grunnet sykdom/spiseforstyrrelse Ber så mye om unnskyldning for slanke damer som måtte føle seg støtt. Refracing: siden vi kun snakker om det yttre og ikke personlighet, finner jeg slanke damer ganske like kroppslig sett, i motsetning til mange store damer som har litt ekstra her og der, men kanskje på ulike plasser og som dermed ofte gjør hver enkelt spesiell på en god måte Anonymkode: 99d6a...c53
SinEater Skrevet 28. desember 2019 #19 Skrevet 28. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg som trodde jeg var uinteresssnt.. skal se det er håp for meg også 😛 Anonymkode: ae95d...480 Det er det absolutt! 😍
Kremmerhus Skrevet 31. desember 2019 #20 Skrevet 31. desember 2019 Mannen min er alltid så flink til å påpeke hvor fine former jeg har, hvor myk hud og kropp jeg har, deilig stor rumpe og puppene å leke med. Han nevner også ofte at han elsker den trange musa mi, med litt bollemus. Han sier han er overrasket over hvor trang jeg er i forhold til hans 2 ekser som var nærmest beinrangel. J, 28 år, 172cm-87kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå