AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 Har en veldig mammadalt mann og har flere barn med ham. Er det vanlig å være sammen med mora si hver dag? Hun er frisk og har ikke behov for spesielt omsorg. Han vil ha henne som nabo og kunne ikke tenke seg å bo noe annet sted. Hvorfor blir noen så veldig mammadalter, selv når de er godt voksne? Anonymkode: f5b25...0fb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 Hvorfor må dere jenter på liv og død inkludere deres egen mor på alt? Spesielt når dere får barn? Noen gutter har et veldig kjærlig forhold til egen mor og far fordi de hadde en veldig bra oppvekst. Tror du skal takke deg at du har fått en gutt som ikke er redd for å vise han er omsorgsfulle og slutt å være sjalu. Anonymkode: 3a461...353 9
Mezzosoprena Skrevet 27. desember 2019 #3 Skrevet 27. desember 2019 Hva mener du med å være sammen med? Stikke innom for å ta en kaffekopp, eller er det snakk om flere timer hver dag?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 Er da nok av kvinner som er med sin mor hver dag eller snakker med sin mor hver dag, Men av en eller annen grunn reagerer ingen på det. Er ikke det også patetisk eller er det bare patetisk når en mann gjør det? Anonymkode: 7dce4...84e 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #5 Skrevet 27. desember 2019 1 time siden, Teatrica skrev: Hva mener du med å være sammen med? Stikke innom for å ta en kaffekopp, eller er det snakk om flere timer hver dag? Det er snakk om flere timer hver dag. Han spør henne om mat, hun steller med barna og mater barna. Han er også innom mora si i helgene og da gjerne mange ganger om dagen, på morgningen, formiddag, kveld - minst. Det er snakk om flere timer hver dag. Er ikke dette veldig rart? Lei av å ha en mammadalt til mann, som selv trenger å «passes» på. Anonymkode: f5b25...0fb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #6 Skrevet 27. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er snakk om flere timer hver dag. Han spør henne om mat, hun steller med barna og mater barna. Han er også innom mora si i helgene og da gjerne mange ganger om dagen, på morgningen, formiddag, kveld - minst. Det er snakk om flere timer hver dag. Er ikke dette veldig rart? Lei av å ha en mammadalt til mann, som selv trenger å «passes» på. Anonymkode: f5b25...0fb Mora gjør det meste for ham, vasker ting for ham og leilighet. Han har alltid bodd med mora si. Jeg skjønner ikke at en kan gjøre barnet sitt så avhengig av seg. Hun kjøper ting han trenger også. Anonymkode: f5b25...0fb
Paw Patrol Skrevet 27. desember 2019 #7 Skrevet 27. desember 2019 Altså, trodde jeg var mammadalt når hun levde. Mest fordi jeg snakket 5-10 min i telefon med hun hver dag... meeen det du forteller overgår det. Så tror ikke jeg var det. Hvordan har han tid til det? Har han ikke jobb? Høres ut som en 100% stilling. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er snakk om flere timer hver dag. Han spør henne om mat, hun steller med barna og mater barna. Han er også innom mora si i helgene og da gjerne mange ganger om dagen, på morgningen, formiddag, kveld - minst. Det er snakk om flere timer hver dag. Er ikke dette veldig rart? Lei av å ha en mammadalt til mann, som selv trenger å «passes» på. Anonymkode: f5b25...0fb Ja dette er en smule merkelig. Tror ikke jeg hadde orket det, blir som å være i et forhold med svigermor også. Inkluderer de deg også? Anonymkode: 9db21...67a 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #9 Skrevet 27. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja dette er en smule merkelig. Tror ikke jeg hadde orket det, blir som å være i et forhold med svigermor også. Inkluderer de deg også? Anonymkode: 9db21...67a Skjønner ikke at en mor selv ikke ser at det kanskje ikke er så bra med så tette bånd. Men så lenge hun og sønnen er fornøyd så trives de kanskje sånn. Kanskje for overbeskyttende mor. Anonymkode: f5b25...0fb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #10 Skrevet 27. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er snakk om flere timer hver dag. Han spør henne om mat, hun steller med barna og mater barna. Han er også innom mora si i helgene og da gjerne mange ganger om dagen, på morgningen, formiddag, kveld - minst. Det er snakk om flere timer hver dag. Er ikke dette veldig rart? Lei av å ha en mammadalt til mann, som selv trenger å «passes» på. Anonymkode: f5b25...0fb Synd det er så mange kvinner som ikke godtar at menn faktisk bryr seg om moren sin.... Vi bor ved siden av svigers, og alle søsknene (6 stk, både brødre og søstre) går inn og ut av foreldrenes hus. Barnebarna også! Kjempekoselig, synes jeg! Vi opplever mye gøy og utrolig samhold. Elsker min familie, men vi er ikke vant til dette, men har ingen problemer med det med mannens familie Anonymkode: bb1c5...53e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Skrevet 28. desember 2019 Likevel fikk du flere barn med denne mannen. Du visste hva du gikk til Anonymkode: 7c650...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #12 Skrevet 28. desember 2019 Hadde fyren vært ungkar og ikke hadde barn hadde jeg kunne forstått det, men slik du beskriver kan ikke være sunt, du får gi han et ultimatum, litt mindre tid med mor ellers.... Tror han velger sin mor Anonymkode: f9819...a3d 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #13 Skrevet 28. desember 2019 Så lenge han ønsker dette er det ikke noe du kan gjøre med det. Anonymkode: 3788b...701
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #14 Skrevet 28. desember 2019 Føler med deg . Slik er min kjæreste også,, de bor et steinkast fra hverandre 🙄 Voksne menn som fortsatt ikke har sluppet puppen. Men etter noen år skjønner jeg at dette ikke endres. Anonymkode: 7f69b...faa 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #15 Skrevet 28. desember 2019 Har vært borti det samme. Nå er jeg med en som ikke har kontakt med moren sin, skal si det er mer avslappende. Jeg har ikke kontakt med min mor heller altså. Anonymkode: 1543d...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå