AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 Snakker med en fyr som ønsker jeg skal være domina for ham. Men han bor langt unna så dette må skje på nett, eller messenger da. Og jeg har ingen erfaring, men vil gjerne prøve. jeg vet hva han liker I grove trekk men aner ikke hvordan man går frem:) har noen litt råd og tips å komme med? Anonymkode: 87a34...a8c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker med en fyr som ønsker jeg skal være domina for ham. Men han bor langt unna så dette må skje på nett, eller messenger da. Og jeg har ingen erfaring, men vil gjerne prøve. jeg vet hva han liker I grove trekk men aner ikke hvordan man går frem:) har noen litt råd og tips å komme med? Anonymkode: 87a34...a8c Halloen! Jeg laget nettopp en tråd om Financial Domination (FinDom). Som regel foregår mye av FinDom over nettet, ja. Så får den dominante (Dominaen) betalt eller blir skjemt bort via Vipps eller PayPal. Det første er selvsagt å finne ut av hans sine svakheter eller fetisjer Så når du vet hva som gjør han svak, så kan du bruke dette mot han for å gjøre han svak. Hva er det som tenner han eller hva vil han anse som "spennende" straff. F eks, noen har fetisj for diverse plagg (undertøy, strømper, osv). Om du har en fin samling av dette, så kan du sende korte videoer av deg, men uten å vise ansiktet. Kan filme fra munnen og nedover. Når det gjelder ydmykelse, så må du finne ut noen "trigge ord". Men den mest effektive måten er hvis han har lite utstyr. Du kan gjøre han sjalu og fortelle at du møter menn med store utstyr. Også ikke vært for myk mot han. Som underdanig, respekterer han deg mest når du er streng, for han vet da at du er en autoritet. Så det er sånn en slave tenker - du skal være en solid person som han alltid må bøye seg for, respektere og skjemme bort Nå vet jeg ikke om dere skulle fokusere på noe seksuelt, men dette er mer sånn ikke-seksuell måte å dominere på, noe som er mest vanlig når en kvinne dominerer en mann, nemlig at hun dominerer han enten økonomisk eller psykisk eller begge deler. Anonymkode: 8afb9...571 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #3 Skrevet 27. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Halloen! Jeg laget nettopp en tråd om Financial Domination (FinDom). Som regel foregår mye av FinDom over nettet, ja. Så får den dominante (Dominaen) betalt eller blir skjemt bort via Vipps eller PayPal. Det første er selvsagt å finne ut av hans sine svakheter eller fetisjer Så når du vet hva som gjør han svak, så kan du bruke dette mot han for å gjøre han svak. Hva er det som tenner han eller hva vil han anse som "spennende" straff. F eks, noen har fetisj for diverse plagg (undertøy, strømper, osv). Om du har en fin samling av dette, så kan du sende korte videoer av deg, men uten å vise ansiktet. Kan filme fra munnen og nedover. Når det gjelder ydmykelse, så må du finne ut noen "trigge ord". Men den mest effektive måten er hvis han har lite utstyr. Du kan gjøre han sjalu og fortelle at du møter menn med store utstyr. Også ikke vært for myk mot han. Som underdanig, respekterer han deg mest når du er streng, for han vet da at du er en autoritet. Så det er sånn en slave tenker - du skal være en solid person som han alltid må bøye seg for, respektere og skjemme bort Nå vet jeg ikke om dere skulle fokusere på noe seksuelt, men dette er mer sånn ikke-seksuell måte å dominere på, noe som er mest vanlig når en kvinne dominerer en mann, nemlig at hun dominerer han enten økonomisk eller psykisk eller begge deler. Anonymkode: 8afb9...571 Hvordan finner du en som vil være slaven din? Anonymkode: 70262...348
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 Nå er ikke motivasjonen økonomisk for noen av oss. Men absolutt noen ting å ta med seg videre likevel, takk! Er usikker på om ydmykelse er noe særlig, kanskje heller at jeg har total makt over han og hans nytelse. Anonymkode: 87a34...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #5 Skrevet 27. desember 2019 Jeg ser ikke helt vitsen med å gjøre den submissive svak. Heller ser jeg ikke vitsen i en "spennende" straff. Nå er jeg i et real life forhold med D/s, så det blir litt annerledes. Men for oss ble det å finne ut hvor vi ville at dette forholdet skulle gå, så satte vi oss ned med en BDSM sjekkliste for å finne ut hvilke kink vi hadde til felles. Og om det var noen kink vi eller en av oss, ville teste ut. Så må dere sammen finne ut om dere vil ha en dynamik med straff, eller ikke (ikke alle har det). Eller om dere heller skal snakke sammen, og finne ut hvorfor noe ikke ble gjort. Før dere gjør noe som helst, må det mye kommunikasjon til! Og den kommunikasjonen må fortsette hele tiden 😃 Finn ut om det er noen vaner han har, som du kanskje vil forandre? (om han han er enig seff) Kanskje han hver kveld må vise deg hva han skal gå i dagen etter? Også godtar du dette eller ikke. Kanskje får han ikke lov å runke en periode? Osv osv.. Jeg anbefaler deg å ta en titt på fetlife.com det er et sosialt nettverk for kinksters 😃 Anonymkode: 1317a...c81
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #6 Skrevet 27. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke helt vitsen med å gjøre den submissive svak. Heller ser jeg ikke vitsen i en "spennende" straff. Nå er jeg i et real life forhold med D/s, så det blir litt annerledes. Men for oss ble det å finne ut hvor vi ville at dette forholdet skulle gå, så satte vi oss ned med en BDSM sjekkliste for å finne ut hvilke kink vi hadde til felles. Og om det var noen kink vi eller en av oss, ville teste ut. Så må dere sammen finne ut om dere vil ha en dynamik med straff, eller ikke (ikke alle har det). Eller om dere heller skal snakke sammen, og finne ut hvorfor noe ikke ble gjort. Før dere gjør noe som helst, må det mye kommunikasjon til! Og den kommunikasjonen må fortsette hele tiden 😃 Finn ut om det er noen vaner han har, som du kanskje vil forandre? (om han han er enig seff) Kanskje han hver kveld må vise deg hva han skal gå i dagen etter? Også godtar du dette eller ikke. Kanskje får han ikke lov å runke en periode? Osv osv.. Jeg anbefaler deg å ta en titt på fetlife.com det er et sosialt nettverk for kinksters 😃 Anonymkode: 1317a...c81 Herlig, her tror jeg du er inne på noe. Skal sjekke. Takk! Anonymkode: 87a34...a8c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #7 Skrevet 27. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan finner du en som vil være slaven din? Anonymkode: 70262...348 Det spørs hvilket land "du" er i. De store landene som USA, Tyskland og England har langt større miljøer og arrangementer rundt dette. Men som regel finner du egentlig slaver "overalt". Men du skal lete på nettet, så har du alt fra FetLife nettsiden og selvsagt Twitter. Instagram har blitt brukt før som en grei plattform, men dessverre har noen konservative lover i USA innskrenket Instagram hva de skal poste og hva som anses for å være "seksuelt innhold", selv om det ikke er noe seksuelt som postes. Før i sin tid var CollarSpace ganske populært, men det er altfor lett å finne for mange fake folk der, som med alt annet, må du få slaven til å vise at han mener alvor når det gjelder å "tjene" deg og den beste måten er hvis han skjemmer deg litt bort med et lite beløp for å vise at han er seriøs. Så må du også være villig til å vise at du er ekte - at du er en kvinne og ikke en mann bak skjermen, en slags verifisering. Ellers så har jeg lest at flere har funnet slaver på "Sugar dating" nettsider eller andre vanlige dating nettsider. Anonymkode: 8afb9...571 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er ikke motivasjonen økonomisk for noen av oss. Men absolutt noen ting å ta med seg videre likevel, takk! Er usikker på om ydmykelse er noe særlig, kanskje heller at jeg har total makt over han og hans nytelse. Anonymkode: 87a34...a8c Skjønner, hvis det er kontroll over hans nytelse, eller orgasme du vil ha, da er chastity belt noe av det mest ultimate, der du beholder alle "nøklene" og han må gå med chastity belt. Anonymkode: 8afb9...571 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #9 Skrevet 27. desember 2019 Fetisjekontrollen er veldig variert. Du kan be ham gi deg gaver, jeg har lest på nett om dette Anonymkode: 6d2fb...45f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 Fortell han skal gjøre som du sier. Hvis du sender mld så skal det aldri går mer enn 10 minutter før han svarer, eller gir du han juling. Så skal han sende nakenbilde av seg strax du ber han om det. Du kan også be han runke for deg, og stønne. Du kan med fordel være sint, eller gi inntrykk av det, og at han skal være redd deg. Redd for juling og straff. Er han ulydig må han feks gå ut i kulda å sende nakenbilde av seg osv osv. Anonymkode: 34039...658 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå