Gjest __Tiril__ Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Jeg er plaget av støvalergi som gir utslag i at jeg så og si hele året går rundt i en evig forkjølelse. Men hver gang jeg tar en blodprøve, eller gir blod (nå har bare dette skjedd tre ganger da, men uansett). Så føler jeg meg MYE friskere. JEg føler meg ikke slapp jeg føler meg ikek trøtt. Selvom jeg naturlig nok fortsatt er "forkjølt". Hvorfor føles det slik? Og er det noen mulighet for at man kan få tappe mer blod i året, rett og slett fordi man blir frisk av det? Hver gang det tappes blod produseres det vel nytt blod. Er blodet mitt skittent på en måte? siden jeg føler meg så mye bedre når jeg får vekk litt? Noen som har peiling? Jeg var skrevet opp som blodgiver for en stund tilbake, men så den siste tiden ahr jeg flttet på meg en del og fått ny kjæreste, så blodgiver har jeg ikke vært og kan ikek bli på en stund igjen. Også er det jo det at du ikke skal gi blod om du føler deg litt forkjølt heller.. Men jeg føler meg bare så utrolig bra etter litt av blodet er borte..
Gjest __Tiril__ Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Skal gjøre det, men dere er ingen sykepleiere eller legestudenter her som kanskje vet? Legen min koster mer enn jeg kan ta meg råd til for øyeblikket..
-Fisken- Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Leger har telefontid. Ring legesenteret og finn ut når din lege har telefontid, og ring h*n da. DEt koster ikke mange kronene, om det i det hele tatt koster noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå