Gå til innhold

Han fikk utløsning i søvne

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og typen flyttet sammen i November, det går bra og vi har et fint sexliv. I Desember sto alt på hodet som det gjør, med julehandel og besøk til hans og min familie, så sex ble det dårlig med til og med i går. Da vi sto opp i morges så hadde han den flekken foran i trusa, og han sa at han drømte at vi hadde hatt sex. Vi er begge i 20-årene og jeg synes det var litt rart, trodde det bare var tenåringsgutter som hadde våte drømmer men tydeligvis ikke. Er dette vanlig for voksne menn også? Ikke at det var noe stress, og etter en dusj og masse kos fikk vi endelig hatt oss litt igjen, men ble litt paff av dette. 

Anonymkode: d8f2e...e83

Tro meg, sånt kan skje om man er veldig kåt, alder har ikkeno å si, selv er jeg 72 og det skjer til stadighet selv om jeg har sex 2-3 ganger hver uke.

Anonymkode: 3f4e0...3ed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man lærer ingenting om kvinner ut ifra at mannen til TS kommer i søvne. 

Anonymkode: 0dc97...e02

Anonymkode: 978c9...b2c

Skrevet

Det skjer med mannen hvis det er for lenge siden sist. Vi er 30 år.

Anonymkode: e85c5...3c2

Skrevet

Har våknet av orgamse og av å ha ligget å jukka på låret til dama. Noen år siden, var vel når jeg var rundt 32. 

Skrevet

Har du aldri opplevd orgasme i søvne? Jeg er 36 år (kvinne), og i perioder med lite sex så hender det jeg drømmer om deilig sex og våkner av orgasme. Bare digg! Ikke noe du verken skal stille spørsmålstegn ved eller shame ham for. Drømmene er ens egne.

Anonymkode: faf59...cb6

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du aldri opplevd orgasme i søvne? Jeg er 36 år (kvinne), og i perioder med lite sex så hender det jeg drømmer om deilig sex og våkner av orgasme. Bare digg! Ikke noe du verken skal stille spørsmålstegn ved eller shame ham for. Drømmene er ens egne.

Anonymkode: faf59...cb6

Nei, jeg har våknet av at jeg har vært veldig kåt mange ganger, og noen ganger føles det som at dersom jeg hadde sovet i noen sekunder mer kunne det ha skjedd, men jeg har dessverre aldri hatt gleden av å faktisk komme i søvne. 

Anonymkode: d8f2e...e83

• Liker 1
Skrevet

Dette skjer i alle aldersgrupper. Fordi sædproduksjonen gjør at man må tømme seg på en eller annen måte.

Kjæresten min er 54. Skjer med han også. Antagelig fordi han ikke er så flink med å runke. Vi er i et avstandsforhold. Og det hender derfor at det går alt for lang tid mellom når vi sees. 

Anonymkode: 5443f...721

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...