Gå til innhold

Han fikk utløsning i søvne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen flyttet sammen i November, det går bra og vi har et fint sexliv. I Desember sto alt på hodet som det gjør, med julehandel og besøk til hans og min familie, så sex ble det dårlig med til og med i går. Da vi sto opp i morges så hadde han den flekken foran i trusa, og han sa at han drømte at vi hadde hatt sex. Vi er begge i 20-årene og jeg synes det var litt rart, trodde det bare var tenåringsgutter som hadde våte drømmer men tydeligvis ikke. Er dette vanlig for voksne menn også? Ikke at det var noe stress, og etter en dusj og masse kos fikk vi endelig hatt oss litt igjen, men ble litt paff av dette. 

Anonymkode: d8f2e...e83

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Så morsomt! Jeg har ikke opplevd det siden jeg var ca 15.

Skrevet

Jeg er kvinne og til og med jeg i 20 årene har hatt orgasme i søvne noen ganger. Da særlig når jeg ikke har hatt tid til å ta ting i egne hender.

Det er ikke ukjent at menn får opptil flere ereksjoner i løpet av natta, og at en av dem har ført til en ejakulasjon, det er ikke noe jeg hadde brydd meg om. Men hva som er vanlig, deg får menn svare på 😅

Anonymkode: 49d36...742

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og til og med jeg i 20 årene har hatt orgasme i søvne noen ganger. Da særlig når jeg ikke har hatt tid til å ta ting i egne hender.

Det er ikke ukjent at menn får opptil flere ereksjoner i løpet av natta, og at en av dem har ført til en ejakulasjon, det er ikke noe jeg hadde brydd meg om. Men hva som er vanlig, deg får menn svare på 😅

Anonymkode: 49d36...742

Ja jeg tror ikke han er unormal eller noe, jeg ble bare overrasket over at det skjedde i hans alder, men det er nok desember-tørken som er synderen her. xD 

Skrevet

Har faktisk aldri opplevd det, men har lest at det er ganske mange menn som kan oppleve det i de fleste aldre.

• Liker 1
Skrevet

Dette skjer med nesten alle menn, uansett alder, hvis de venter lenge nok mellom hver gang de får utløsning ved onanering eller sex.

Testiklene produser sæd kontinuerlig, og på et tidspunkt blir det fullt.

Anonymkode: 9bb90...54f

• Liker 3
Skrevet

Har selv aldri opplevd det i løpet av mine litt over 30 år.

Anonymkode: 770e9...16e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjer med nesten alle menn, uansett alder, hvis de venter lenge nok mellom hver gang de får utløsning ved onanering eller sex.

Testiklene produser sæd kontinuerlig, og på et tidspunkt blir det fullt.

Anonymkode: 9bb90...54f

Da var vel "begeret" fult, pluss den drømmen han hadde. :)

• Liker 1
Skrevet

"Englefitte".

Det kan skje med alle og i alle aldre.  Det er ikke nødvendigvis forbeholdt pubertale hormonmaskiner.  Når det er sagt så har det aldri vært konemor/samboer/kjæreste som har vært "engelen" i drømmen.

• Liker 1
Skrevet

Det skjedde meg etter at vi fikk vårt første barn. Hadde jo hatt jevnlig sex frem til og faktisk under graviditeten. Av naturlige årsaker ble det en pause etter fødselen, hun sprakk opp litt og ble sydd ganske mye, så det ble en litt lenger pause. Da drømte jeg en natt vi hadde sex, og våknet opp i det ladningen kom i boxeren. Bekymra meg ikke regnet det som helt naturlig.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke, har ikke drømt på ihvertfall 20 år.

Skrevet

Hadde følt meg krenka

Anonymkode: 4ac53...199

Skrevet

Jeg synes det høres litt sexy ut. Ikke gammel sperm i undertøyet, men at han ligger der og bare får orgasme uten å vite det selv. Blir helt varm her jeg sitter. Det har vært en lang jul uten kjæresten :ler: 

Anonymkode: 0dc97...e02

• Liker 5
Skrevet

Det har skjedd med meg også, jeg er 30.

Anonymkode: cf144...d89

Skrevet

Helt normalt. 

Må ikke være lenge siden man hadde sex heller.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kvinne og opplever fra tid til annen å komme i søvne. Han jeg er gift med opplever det og innimellom. Og vi er begge i 40 årene

Anonymkode: 819ca...dd0

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Slettes ikkje uvanleg å få orgasme i søvne.      Vitner om at noen har evne til å drømme seg bort , og at en det psykiske kan utløse en orgasme utan fysisk aktivitet.     Noen drømmer ofte, og medan noe drømmer aldri, og ingen kan idag fastslå med sikkerthet hva som ligg til grunn for dette. 

Skrevet

Menn med svært høy sexdrift og sædproduksjon (som en tenåringsgutt) vil ofte komme i søvne om de ikke får utløsning i våken tilstand. Helt vanlig. Har en kompis som er sånn og for han hjelper det ikke å onanere en gang, noen dager uten sex med dama gjør at han drømmer om sex og kommer i søvne.

Anonymkode: 821ff...5fd

Skrevet

Det du kan lære ut av dette TS er at menn trenger jevnlig utløsning mens kvinner går mer i bølgedaler og -topper. Mannen din høres ut som en sunn og frisk mann med en kropp som fungerer som den skal.

Anonymkode: 978c9...b2c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det du kan lære ut av dette TS er at menn trenger jevnlig utløsning mens kvinner går mer i bølgedaler og -topper. Mannen din høres ut som en sunn og frisk mann med en kropp som fungerer som den skal.

Anonymkode: 978c9...b2c

Man lærer ingenting om kvinner ut ifra at mannen til TS kommer i søvne. 

Anonymkode: 0dc97...e02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...