Gå til innhold

Marta Alise og Audun Garthe

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tigerfrue skrev (8 timer siden):

Har aldri tenkt på det før, her inne på snap,  men han typen der gir meg noen " vibber" jeg ikke helt vet hva er, og de er ikke positive.......noe med at han virker så ekstremt påtatt og falskt..... egentlig litt skummel type  🙄

Er han (var?) ikke kriminell da? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Melus skrev (53 minutter siden):

Er han (var?) ikke kriminell da? 

Joda,bare hør avhørt sine episoder om sult saken blandt annet 

Skrevet

Tror hun seriøst at en baby på EN uke bevisst VIL holde tåteflasken selv fordi hun er en «bestemt dame»?

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Mei88 skrev (10 timer siden):

Joda,bare hør avhørt sine episoder om sult saken blandt annet 

Hvor kan man høre det? 

Skrevet

Hva skjer med at de kjører med barnet fremover?  Er det ikke allmennkunnskap å kjøre med nyfødt bakover? 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Det ligger filmsnutt ute av hendelsen, men jeg deler den ikke her av hensyn til barnet. Selv om de selv eksponerer prinsessen på alle sosiale media. 

Skrevet
Melus skrev (1 time siden):

Hvor kan man høre det? 

Spotify tror jeg 

Skrevet
Sushiii skrev (31 minutter siden):

Screenshot_20250512_180836_Discord.jpg

Det der reagerte jeg på og! Og man kan tydelig se at den bilen IKKE står stille 😳

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Melus skrev (1 time siden):

Hvor kan man høre det? 

Skyldig til det motsatte er bevist heter serien i avhørt, kan også høre aller første episode om helvetes turen 😀

Skrevet (endret)

Endret av Ynnej123
Skrevet
Ynnej123 skrev (5 minutter siden):

Noen som vet hvilken facebook-gruppe dette er hentet fra?

IMG_3025.jpeg

Hørte de var anmeldt iflg snap til M og sikkert nå også meldt til bv. Da har folk lite å gjøre på! Har ikke sett foreldre som er alt annet enn helt oppslukt i den lille og gir så mye kjærlighet og omsorg noen bare kan drømme om..

Skrevet
Janmar skrev (18 minutter siden):

Hørte de var anmeldt iflg snap til M og sikkert nå også meldt til bv. Da har folk lite å gjøre på! Har ikke sett foreldre som er alt annet enn helt oppslukt i den lille og gir så mye kjærlighet og omsorg noen bare kan drømme om..

Noen har også politianmeldt de. De hadde bilstolen riktig vei først, så de vet også at den ikke skal være fremovervendt. Nå er det dimme unnskyldninger om at de "bare skulle kjøre opp en liten bakke i 1 minutt" 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Janmar skrev (28 minutter siden):

Tviler ikke på at de elsker babyen sin og er helt oppslukt av henne, men det gjør det jo ikke mindre farlig å kjøre med nyfødt fremovervendt!

https://www.gjensidige.no/godtforberedt/content/slik-sikrer-du-babyen-bilen

Sitat fra tekst i linken: babybilstoler er kun godkjent stående med ryggen mot kjøreretningen 

Endret av FruRosa
Lagt til link og tekst
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Sushiii skrev (2 timer siden):

Screenshot_20250512_180836_Discord.jpg

Er den ikke engang festet? 
Trodde ingen var så tankeløse. Det hjelper faktisk ikke å elske barnet og gi det uendelig mengder kjærlighet hvis det dør i en bilulykke på grunn av foreldrenes dumskap. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Janmar skrev (42 minutter siden):

Kjærlighet og omsorg? Å ikke sikre barnet sitt er det motsatte av omsorg, de utsatte barnet for livsfare, det er ingen omsorg i det. Dette kan faktisk ikke forsvares!!

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
FruRosa skrev (21 minutter siden):

Tviler ikke på at de elsker babyen sin og er helt oppslukt av henne, men det gjør det jo ikke mindre farlig å kjøre med nyfødt fremovervendt!

https://www.gjensidige.no/godtforberedt/content/slik-sikrer-du-babyen-bilen

Sitat fra tekst i linken: babybilstoler er kun godkjent stående med ryggen mot kjøreretningen 

Uansett helt hårreisende å ønske at noen mister barnet sitt til bv pga dette!! Ikke ok rett og slett!

• Nyttig 1
Skrevet
Melus skrev (1 minutt siden):

Kjærlighet og omsorg? Å ikke sikre barnet sitt er det motsatte av omsorg, de utsatte barnet for livsfare, det er ingen omsorg i det. Dette kan faktisk ikke forsvares!!

Da kan du faktisk ikke ha fulgt med de fra hun ble gravid!! Om du mener de ikke er glad i ungen sin

Skrevet

Hun har en lang rant på snap om at de selvsagt VET hvilken vei barnet skal sitte, og at stolen var feil vei bare et minutt.

HVORFOR kjøre med baby feil vei når de VET at det er feil??? Hva er poenget? Ett minutt kan være skjebnesvangert om noe skjer.

Det er nesten verre at de med vitende vilje kjørte med barnet feil vei, enn om de faktisk ikke visste bedre!

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet
Janmar skrev (Akkurat nå):

Da kan du faktisk ikke ha fulgt med de fra hun ble gravid!! Om du mener de ikke er glad i ungen sin

Jeg tviler ikke på at de er glad i henne, jeg sier bare at det ikke er nok,  og at å ikke sikre henne i bilen er det motsatte av god omsorg. Har heller ikke sagt noe om at de bør miste henne til barnevernet. Jeg sier at dette ikke kan forsvares! Ikke på noen som helst måte! Det er snakk om et nyfødt barn, og det spiller ingen rolle om de skulle kjøre opp en bakke i lav hastighet, man vet aldri hvordan andre mennesker kjører! Skjer det noe er det barnet som må betale prisen. 

• Liker 13
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...