Gå til innhold

Marta Alise og Audun Garthe

Gjest Gia_

Anbefalte innlegg

Svartfugl skrev (13 timer siden):

Nå spør en følger om hva "mammapolitiet" sier om sengekantbeskytteren, og legger til at hun har lyst på det selv, nen er redd for hva "mammapolitiet" vil si. Selv er jeg mer redd for at babyen min skal dø i krybbedød, men prioriteringene er forskjellige....Marta svarer at hun "ikke bryr seg" og "har mange fagpersoner i familien", så dra trenger man vel ikke å følge faglige råd. Synes hun var sjarmerende før, men jeg kommer til å slutte å følge henne nå. 

Trist hvis det er viktigere at det skal se fint ut, enn å følge rådene til lub. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun la ut på Snapchat at hun hadde gått opp så mye i vekt, men jeg syns ikke det ser ut som hun har gått opp så mye? Hun sa aldri tallet på det hun hadde gått opp, men det virket som at både hun og jordmor hadde vært bekymret for blant annet svangerskapsdiabetes.

Jeg har termin en uke før henne ca., magen min har vokst masse, men jeg har ikke lagt på meg veldig mye mer enn anbefalt.  Bittelitt kanskje, men jordmor er ikke bekymret. 

Jeg får det bare ikke til å stemme at det skal være SÅ mye. Jeg har tenkt at magen hennes er relativt liten i forhold til min :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Octopus skrev (3 timer siden):

Hun la ut på Snapchat at hun hadde gått opp så mye i vekt, men jeg syns ikke det ser ut som hun har gått opp så mye? Hun sa aldri tallet på det hun hadde gått opp, men det virket som at både hun og jordmor hadde vært bekymret for blant annet svangerskapsdiabetes.

Jeg har termin en uke før henne ca., magen min har vokst masse, men jeg har ikke lagt på meg veldig mye mer enn anbefalt.  Bittelitt kanskje, men jordmor er ikke bekymret. 

Jeg får det bare ikke til å stemme at det skal være SÅ mye. Jeg har tenkt at magen hennes er relativt liten i forhold til min :klo: 

Hørte bare at hun sa at det var ett tresifret tall nå. Så over 100kg. Hun ser ikke så stor ut syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor hun er så i mot å ta glukosebelastning? Føler at hun er veldig bastant på så mye for tiden, også det med at de bruker sengekant om de vil bruke sengekant o.l. Jeg hadde nok vært så redd for nurket at jeg hadde følgt alle anbefalinger til punkt og prikke, om jeg kastet opp av glukosebelastning, så hadde jeg prøvd igjen - for barnets helse i magen er det viktigaste ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Octopus skrev (På 24.1.2025 den 7.24):

Jeg tror hun har mye vann i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleOlga skrev (5 timer siden):

Forstår ikke helt hvorfor hun er så i mot å ta glukosebelastning? Føler at hun er veldig bastant på så mye for tiden, også det med at de bruker sengekant om de vil bruke sengekant o.l. Jeg hadde nok vært så redd for nurket at jeg hadde følgt alle anbefalinger til punkt og prikke, om jeg kastet opp av glukosebelastning, så hadde jeg prøvd igjen - for barnets helse i magen er det viktigaste ❤️

Glukosebelastning er en anbefaling man bør følge, selv med hyperemesis gjennomførte jeg den. Fordi risikoen ved svangerskapsdiabetes er høyere enn hva ubehaget ved den testen var. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mereo skrev (2 timer siden):

Glukosebelastning er en anbefaling man bør følge, selv med hyperemesis gjennomførte jeg den. Fordi risikoen ved svangerskapsdiabetes er høyere enn hva ubehaget ved den testen var. 

Det er jo det den du siterer sier 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (2 timer siden):

Det er jo det den du siterer sier 

Å da skjønte du ikke at jeg var enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleOlga skrev (21 timer siden):

Litt typisk influensere etter hvert, tror jeg. De får så mye tullete kritikk at de til slutt ikke kan ta til seg noen kritikk og derfor nekter for at de kan ta feil på visse omtåder. Henviser ofte til ulne ting som "jeg kjenner fagfolk som sier" og gjør narr av dem som komner med velment konstruktiv kritikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...