Fenomen Skrevet 20. juli 2024 #41 Del Skrevet 20. juli 2024 *Marihøna* skrev (15 minutter siden): Alkohol i monitor på snap, håper virkelig hun drikker alkoholfritt..? Håper det, men hadde ikke blitt overrasket om ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 20. juli 2024 #42 Del Skrevet 20. juli 2024 *Marihøna* skrev (1 time siden): Alkohol i monitor på snap, håper virkelig hun drikker alkoholfritt..? Hun ser beruset ut på siste snap. Og høres sånn ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 21. juli 2024 #43 Del Skrevet 21. juli 2024 Ivfreisen skrev (8 timer siden): Hun ser beruset ut på siste snap. Og høres sånn ut også Overrasker meg ikke hvis hun drikker alkohol. Hun drakk hun stimulering også og liksom hånlo av at hun hadde fått råd om å ikke drikke. Stakkars moren hennes som betaler hele runden også gir Marta så faen, og ler av rådene hun får. Veldig umodne begge to. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 21. juli 2024 #44 Del Skrevet 21. juli 2024 Da får hun i hvert fall slutte å syte om at det er så kjipt å ikke bli gravid og at de må gjennom dette osv., når hun ikke prøver engang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 21. juli 2024 #45 Del Skrevet 21. juli 2024 Veldig merkelig at hun ikke skal legge bort alkoholen nå under prøving når hun må ha 9 mnd uten. Så ønsket barn visstnok, men ikke verdt å la vær å ta noen glass?🤧 Hun skulle jo ikke ha spekemat på ei stund, så rart at hun tenker alkohol under stimulering og etter innsett er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 22. juli 2024 #46 Del Skrevet 22. juli 2024 Hvis noen ser dette igjen bør det jo absolutt meldes fra/sendes en bekymring.. Klarer man ikke å legge bort alkohol under et innsett hvordan skal da de 9 mnd gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 22. juli 2024 #47 Del Skrevet 22. juli 2024 Hvor har dere sett at hun faktisk drikker alkohol? Ikke på en eneste snap ihvertfall. Hun svarte selv at hun ikke hadde drukket en dråpe alkohol,, så her lager dere deres egne historier 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 29. juli 2024 #48 Del Skrevet 29. juli 2024 On 7/23/2024 at 12:01 AM, Guest90 said: Hvor har dere sett at hun faktisk drikker alkohol? Ikke på en eneste snap ihvertfall. Hun svarte selv at hun ikke hadde drukket en dråpe alkohol,, så her lager dere deres egne historier Mye synsing her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. juli 2024 #49 Del Skrevet 30. juli 2024 Guest90 skrev (På 23.7.2024 den 0.01): Hvor har dere sett at hun faktisk drikker alkohol? Ikke på en eneste snap ihvertfall. Hun svarte selv at hun ikke hadde drukket en dråpe alkohol,, så her lager dere deres egne historier Så enig! Man må ikke nødvendigvis holde seg til vann, brus eller farris for å «bevise» at man ikke drikker alkohol… jeg drikker ikke alkohol selv pga medisiner jeg står fast på og heldigvis har det de siste årene kommet bedre og bedre utvalg i feks alkoholfritt øl, cider og vin som faktisk smaker godt (anbefaler å teste ut Munkholmen sin Radler; selv jeg som aldri har likt øl liker den) De fleste av flaskene/boksene med alkoholfritt ser likt ut som de med alkohol; med mindre man finstuderer etiketten. Å være edru på fest eller i selskap er ikke dermed sagt at man sitter der og sturer uten promille; man kan slå ut håret, synge og danse og ha det superkjekt uten at man har alkohol innabords. Jeg har det i allefall like kjekt som de som drikker, men; opplever flere ganger at de som drikker alkohol blir usikre pga jeg ikke drikker og har selv i voksen alder opplevd drikkepress… «sikker på at du ikke vil ha et glass likevel da??» Vil tro at noen som har et så sterkt ønske om barn ikke risikerer noe og forholder seg til de anbefalingene de får fra klinikken, 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 31. juli 2024 #50 Del Skrevet 31. juli 2024 Det er vel ikke helt innafor å få utskrevet resept på medisiner fra sin far?. Og tenker positive tanker KANSJE hjelper fremover mye negativitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 2. august 2024 #51 Del Skrevet 2. august 2024 Ivfreisen skrev (På 31.7.2024 den 16.52): Det er vel ikke helt innafor å få utskrevet resept på medisiner fra sin far?. Og tenker positive tanker KANSJE hjelper fremover mye negativitet. Nå har jeg ikke fulgt dem, så vet ikke nøyaktig hva det er snakk om, men generelt har leger lov til å skrive ut resepter til familie. Jeg har inntrykk av at legene som gjør det, gjør det kun til aller nærmeste familie hvor de kjenner sykdomshistorikken godt. Feks til egne barn. Det de derimot ikke har lov til er å skrive sykemelding til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superfly11 Skrevet 8. august 2024 #52 Del Skrevet 8. august 2024 On 5/31/2024 at 5:14 PM, Jolanda said: Galehuset Kan du sende link? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 24. august 2024 #53 Del Skrevet 24. august 2024 At hun får rare meldinger og kjipe kommentarer på SC er naturligvis unødvendig men å snakke som de kommer herfra når denne tråden er temmelig stille er litt rart😏 Ja, nå løfter jeg den men synes ikke Kåge skal få skylden for alt heller😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 25. august 2024 #54 Del Skrevet 25. august 2024 Glufseguri skrev (14 timer siden): At hun får rare meldinger og kjipe kommentarer på SC er naturligvis unødvendig men å snakke som de kommer herfra når denne tråden er temmelig stille er litt rart😏 Ja, nå løfter jeg den men synes ikke Kåge skal få skylden for alt heller😘 Jeg orket ikke å høre gjennom en halvtime med prating uten teksting. Hva var greia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 25. august 2024 #55 Del Skrevet 25. august 2024 Fenomen skrev (2 timer siden): Jeg orket ikke å høre gjennom en halvtime med prating uten teksting. Hva var greia? Klassiske om at Kåge er kjerringer med for mye tid og lite liv som kun sprer hat om kjente og mindre kjente mennesker. I dag nevner hun CBE-tråden spesifikt men dropper å ta med at hoveddelen av kritikken der går på tvilsom markedsføring og utlevering av mindreårige. Passet vel ikke inn i hennes versjon av forumet. Jeg liker Marta godt men synes sånne rants blir teit når man ikke tar med hele bildet, pluss at denne tråden er temmelig snill så hva hun skal føle seg angrepet herfra er litt underlig. Ville heller vært bekymret for de som følger og skriver til henne på SC. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 25. august 2024 #56 Del Skrevet 25. august 2024 Hva var hemmeligheten deres? Jeg har ikke tålmodighet til å høre gjennom 20 minutter med prating.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 29. august 2024 #57 Del Skrevet 29. august 2024 Får vondt av de som har offentliggjort graviditet med disse testene. De skulle vært på 2-3 uker nå (evnt rett før). Da skulle testene vært sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 29. august 2024 #58 Del Skrevet 29. august 2024 LinnHenrikke skrev (8 minutter siden): Får vondt av de som har offentliggjort graviditet med disse testene. De skulle vært på 2-3 uker nå (evnt rett før). Da skulle testene vært sterkere. Sikker? Er ikke 9 dager etter innsett veldig tidlig? Trodde man skulle vente 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 29. august 2024 #59 Del Skrevet 29. august 2024 introvert_ skrev (12 minutter siden): Sikker? Er ikke 9 dager etter innsett veldig tidlig? Trodde man skulle vente 2 uker 9 DPO etter en vanlig EL er tidlig og da er det normalt at de er så svake. Men 9 dager etter innsett er embryo 13-14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 29. august 2024 #60 Del Skrevet 29. august 2024 Fenomen skrev (26 minutter siden): 9 DPO etter en vanlig EL er tidlig og da er det normalt at de er så svake. Men 9 dager etter innsett er embryo 13-14 dager. Stemmer. Hun er akkurat mellom 1-2 og 2-3 på digital, og derfor er det ikke bra at de andre ikke slår ut what so ever.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå