Gå til innhold

Aleine i romjula. Tips til koselige ting å gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbake fra julefeiring med storfamilien og sitter her litt trist alene. Har ikke så mange bekjentskaper her og sånt blir jo ekstra tydelig rundt høytidene. Lyst til å kanskje ta meg en tur ut å komme i prat med noen, men jeg vet ikke... Hva gjør dere andre i samme situasjon nå i jula? 🎅🤶

Anonymkode: 3a459...6a3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kino, kafe, vindusshopping. 

Anonymkode: 4af72...562

Skrevet

I dag har jeg vasket ned badet, renset alle fuger, og trent en time. 

Nå skal jeg sløve med en reste-mat-salat, og seriemaraton i 4-5 timer til mannen kommer hjem fra jobb. 

Har et prosjekt hver dag. Blir alt for sløv og deprimert om jeg ikke har utrettet noe i løpet av en hel dag. Så her er kjøkkenskapene ryddet, alt av sølvtøy pusset, middagsplan for januar 2020 laget, med mer. 

Anonymkode: 3b07b...6a8

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

I dag har jeg vasket ned badet, renset alle fuger, og trent en time. 

Nå skal jeg sløve med en reste-mat-salat, og seriemaraton i 4-5 timer til mannen kommer hjem fra jobb. 

Har et prosjekt hver dag. Blir alt for sløv og deprimert om jeg ikke har utrettet noe i løpet av en hel dag. Så her er kjøkkenskapene ryddet, alt av sølvtøy pusset, middagsplan for januar 2020 laget, med mer. 

Hvordan renser man fuger?

Anonymkode: 716da...204

• Liker 2
Skrevet

Se sjakk

Anonymkode: 4205c...061

Skrevet

Bor du i Oslo? Drop in bading på Sørenga! Det skal jeg🤗

Anonymkode: 95b9f...192

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan renser man fuger?

Anonymkode: 716da...204

Damper, kombinert med skurekost. Deretter impregnering. 

Skrevet

Jeg ser julefilmer, går turer i nabolag der jeg vet det er mye fin julebelysning, tar meg en tur på ulike kjøpesentre for å handle julepynt på tilbud (ja takk til 70%!). Ha godt med tente stearinlys i hjemmet, evt tenne i peisen om du har det. Høre på julemusikk eller podcaster du kanskje ikke får tid til å høre på i hverdagen. Bake eller strikke er også gode alternativer🙂

Skrevet

Stikke på byen? :)

Anonymkode: 2f1ca...bce

Skrevet

Akkurat nå hadde jeg gitt høyrearmen for litt alenetid 😂 Bare en halv dag hadde gjort seg. Jeg hadde gått på spa, tatt en kaffe i byen, sett en episode av Real Housewives 😂

Anonymkode: cb7f2...e0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...