AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #21 Skrevet 28. desember 2019 45 minutter siden, Matjoh111 said: Det var en ny vri - betale for å gi massasje, tror du noen ville gjordt det da? Og så kommer det artige spørsmålet, nytt dilemma til drøftelse, ville det da blitt prostitusjon? Mannen får jo ikke noen seksuell tjeneste men betaler for å gi ???? Aner ikke om noen ville betalt for det, men hvis noen her hører om noen som er villige til de, får de rope ut til meg! 😄 Anonymkode: a9f56...1ef
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #22 Skrevet 28. desember 2019 Jeg hadde en venn som kom hjem noen ganger og vi ga hverandre massasje. Utrolig deilig, og det er godt mulig å fantasere mye spennende rundt denne settingen. VI gjorde det kun fordi vi ville ha kroppskontakt og syntes det var vanvittig deilig, men jeg ble herlig kåt hver eneste gang. Anonymkode: 589f9...019
Matjoh111 Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #23 Skrevet 28. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke om noen ville betalt for det, men hvis noen her hører om noen som er villige til de, får de rope ut til meg! 😄 Anonymkode: a9f56...1ef Hehe,, var det du som svarte først også ang.betaling? Ikke lett å vite,, og hvis du vil ha betalt så må de som vil jo kunne kontakte deg noe som jo ikke går når du er anonym
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #24 Skrevet 28. desember 2019 55 minutter siden, Matjoh111 said: Det var en ny vri - betale for å gi massasje, tror du noen ville gjordt det da? Og så kommer det artige spørsmålet, nytt dilemma til drøftelse, ville det da blitt prostitusjon? Mannen får jo ikke noen seksuell tjeneste men betaler for å gi ???? Aner ikke om noen ville betalt for det, men hvis noen her hører om noen som er villige til de, får de rope ut til meg! 😄 Anonymkode: a9f56...1ef
Matjoh111 Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #25 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en venn som kom hjem noen ganger og vi ga hverandre massasje. Utrolig deilig, og det er godt mulig å fantasere mye spennende rundt denne settingen. VI gjorde det kun fordi vi ville ha kroppskontakt og syntes det var vanvittig deilig, men jeg ble herlig kåt hver eneste gang. Anonymkode: 589f9...019 Takk, men hvordan tenker du det samme ville vært med en helt ukjent som er litt av dilemmaet her?
Matjoh111 Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #26 Skrevet 28. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke om noen ville betalt for det, men hvis noen her hører om noen som er villige til de, får de rope ut til meg! 😄 Anonymkode: a9f56...1ef 2 like svar?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #27 Skrevet 28. desember 2019 22 timer siden, Matjoh111 skrev: De fleste liker jo å få en delig massasje, om det er dame eller mann som gir er nok helt det samme på Spa klinikk eller legesenter. Men hva tenker damene om å få massasje hjemme av en ukjent mann. Massasjen er en vanlig relax massasje uten noen seksuelle hentydninger. Likevel ligger damen nesten naken (kanskje bare truse eller ikke det heller på). Tildekket med håndkle. Den ukjente mannen gir en deilig oljemassasje, kommer jo nære private områder, men går ikke over streken. Damen føler dog at det er enkelt å be om mer. Ville du likt å blitt massert på brystene i dette tilfellet? Ville du delt bena ekstra og invitert til "happy ending" Hva ville du håpt på. Er dette ekkelt eller pirrende? Ettersom dette ville vært gratis er det ikke snakk om prostiusjon, kun spennende å høre hva damene tenker om en slik setting. "Ikke seksuelt" innleder du med.. Så kommer alt dette andre frem i teksten da,ser du selvmotsigelsen? Og svaret er nei takk. Anonymkode: 4b4f9...415 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #28 Skrevet 28. desember 2019 22 timer siden, Matjoh111 skrev: De fleste liker jo å få en delig massasje, om det er dame eller mann som gir er nok helt det samme på Spa klinikk eller legesenter. Men hva tenker damene om å få massasje hjemme av en ukjent mann. Massasjen er en vanlig relax massasje uten noen seksuelle hentydninger. Likevel ligger damen nesten naken (kanskje bare truse eller ikke det heller på). Tildekket med håndkle. Den ukjente mannen gir en deilig oljemassasje, kommer jo nære private områder, men går ikke over streken. Damen føler dog at det er enkelt å be om mer. Ville du likt å blitt massert på brystene i dette tilfellet? Ville du delt bena ekstra og invitert til "happy ending" Hva ville du håpt på. Er dette ekkelt eller pirrende? Ettersom dette ville vært gratis er det ikke snakk om prostiusjon, kun spennende å høre hva damene tenker om en slik setting. Hahahaha!! HÆ?? Ser du hvor selvmotsigende du er? Men for å svare på spørsmålet ditt: aldri! Dette er en situasjon jeg aldri ville ha satt meg selv i i utgangspunktet. Anonymkode: 15104...06e 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #29 Skrevet 28. desember 2019 Ingen uten rett utdanning får lov å massere meg. Og jeg ville aldri invitert fremmede med meg hjem.. Anonymkode: 5e5b5...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #30 Skrevet 28. desember 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Absolutt pirrende! Høres deilig ut. Men hadde aldri turt å invitere en fremmed mann hjem. Anonymkode: 80f40...336 Enig i at det er skummelt å invitere en ukjent mann hjem men heldigvis finnes det massasje studioer rundt om med serriøse menn. Selv bruker jeg ett fast i Oslo der jeg har en fast massør i 20 åra, han er en gud med hendene. Når han nærmer seg mine intime soner og jeg føler for det....gir jeg gjerne fra meg en lyd som AHH, MMMMM og merkelig nok blir han da værende på det stedet litt lengre,haha Har faktisk opplevd å få orgasme også. Er bare helt nydelig. Må sies at han ALDRI har befølt meg direkte på vagina men ganske nærmt ……..Har også sett bulen på buksa hans så det tenner garantert ham også selv om jeg er en kvinne i 60 åra. Anonymkode: d0f18...a5b 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #31 Skrevet 28. desember 2019 3 timer siden, Matjoh111 skrev: Takk, men hvordan tenker du det samme ville vært med en helt ukjent som er litt av dilemmaet her? Jeg måtte ha visst på forhånd hva slags menneske dette var, eventuelt fått han anbefalt av noen som hadde brukt tjenesten før. Vet at det finnes folk som kommer hjem for å tilby massasje, har hatt kollegaer som har brukt det. Anonymkode: 589f9...019
Fr. Akk Skrevet 28. desember 2019 #32 Skrevet 28. desember 2019 Jeg ville aldri i livet latt meg massere hjemme av en ukjent person 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #33 Skrevet 28. desember 2019 Fantasien høres pirrende ut, den, men i virkelighetens verden kommer det mest sannsynlig en mann hjem til meg som jeg overhodet ikke tenner på, han lukter kanskje vondt eller helt feil, vi har ingen kjemi og alt blir bare kleint. I tillegg blir jeg redd når jeg er alene med ham, for jeg aner jo ikke hvem han er og hva han er i stand til å gjøre. Så nei, dessverre Anonymkode: a531c...8b4 4
Matjoh111 Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #34 Skrevet 28. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i at det er skummelt å invitere en ukjent mann hjem men heldigvis finnes det massasje studioer rundt om med serriøse menn. Selv bruker jeg ett fast i Oslo der jeg har en fast massør i 20 åra, han er en gud med hendene. Når han nærmer seg mine intime soner og jeg føler for det....gir jeg gjerne fra meg en lyd som AHH, MMMMM og merkelig nok blir han da værende på det stedet litt lengre,haha Har faktisk opplevd å få orgasme også. Er bare helt nydelig. Må sies at han ALDRI har befølt meg direkte på vagina men ganske nærmt ……..Har også sett bulen på buksa hans så det tenner garantert ham også selv om jeg er en kvinne i 60 åra. Anonymkode: d0f18...a5b Takk, her er du inne på poenget, om det er på studio eller hjemme tenkte jeg egentlig ikke på som en del av problematikken. Men derimot det du har opplevd. Jeg tror gjerne flere har litt fantasier i den retningen. Klart mannen må være ok/likanes, og kanskje ha gitt referanser, men ellers ukjent.
Matjoh111 Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #35 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg måtte ha visst på forhånd hva slags menneske dette var, eventuelt fått han anbefalt av noen som hadde brukt tjenesten før. Vet at det finnes folk som kommer hjem for å tilby massasje, har hatt kollegaer som har brukt det. Anonymkode: 589f9...019 Forstår jo det med referanse, bilde og sjekk først. Ta det som en forutsetning at det stemmer, da er du fristet forstår jeg det som?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #36 Skrevet 28. desember 2019 29 minutter siden, Matjoh111 skrev: Forstår jo det med referanse, bilde og sjekk først. Ta det som en forutsetning at det stemmer, da er du fristet forstår jeg det som? Kunne nok faktisk vurdert det ja, om jeg følte det var trygt nok. Pirrende tanke i de rette settingene😊 Anonymkode: 589f9...019 1
Matjoh111 Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #37 Skrevet 28. desember 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne nok faktisk vurdert det ja, om jeg følte det var trygt nok. Pirrende tanke i de rette settingene😊 Anonymkode: 589f9...019 Hyggelig, vet en del mener det samme som deg, og noen tør å prøve det ut. Det er rett og slett en pirrende og spennende setting. Særlig dersom du vet at muligheten for en happy ending finnes, dersom du selv underveis føler for det og er trygg ++ ... 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #38 Skrevet 28. desember 2019 Synes dette blir litt sånn at en mann liksom "lurer" seg til å få sex. Det blir for dumt og kleint hele greia. Bedre å være åpen på at man ønsker å ha sex fra begynnelsen da. Lettere når man vet hva man skal forholde seg til. Dette gjelder jo ukjente menn, i et forhold eller med ff er det selvsagt noe helt annet med massasje. Anonymkode: b8f95...01a 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #39 Skrevet 28. desember 2019 Har hatt mange fantasier om sånt, men av trygghetsgrunner hadde jeg aldri turt å invitere noen hjem til meg. Måtte blitt hotell eller lignende. Og hadde vært så frekk at jeg gjerne hadde diskutert betaling... Anonymkode: c4706...cbf 2
Matjoh111 Skrevet 28. desember 2019 Forfatter #40 Skrevet 28. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt mange fantasier om sånt, men av trygghetsgrunner hadde jeg aldri turt å invitere noen hjem til meg. Måtte blitt hotell eller lignende. Og hadde vært så frekk at jeg gjerne hadde diskutert betaling... Anonymkode: c4706...cbf Ja, det er spennende, synes jeg også. Hvis du vil lese en litt spennende variant så pm meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå