Gå til innhold

Massasje av ukjent mann. Ekkelt eller pirrende?

Matjoh111

Anbefalte innlegg

De fleste liker jo å få en delig massasje, om det er dame eller mann som gir er nok helt det samme på Spa klinikk eller legesenter.

Men hva tenker damene om å få massasje hjemme av en ukjent mann. Massasjen er en vanlig relax massasje uten noen seksuelle hentydninger. Likevel ligger damen nesten naken (kanskje bare truse eller ikke det heller på). Tildekket med håndkle.

Den ukjente mannen gir en deilig oljemassasje, kommer jo nære private områder, men går ikke over streken. Damen føler dog at det er enkelt å be om mer.

Ville du likt å blitt massert på brystene i dette tilfellet?

Ville du delt bena ekstra og invitert til "happy ending"

Hva ville du håpt på. Er dette ekkelt eller pirrende?

Ettersom dette ville vært gratis er det ikke snakk om prostiusjon, kun spennende å høre hva damene tenker om en slik setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Matjoh111 skrev:

De fleste liker jo å få en delig massasje, om det er dame eller mann som gir er nok helt det samme på Spa klinikk eller legesenter.

Men hva tenker damene om å få massasje hjemme av en ukjent mann. Massasjen er en vanlig relax massasje uten noen seksuelle hentydninger. Likevel ligger damen nesten naken (kanskje bare truse eller ikke det heller på). Tildekket med håndkle.

Den ukjente mannen gir en deilig oljemassasje, kommer jo nære private områder, men går ikke over streken. Damen føler dog at det er enkelt å be om mer.

Ville du likt å blitt massert på brystene i dette tilfellet?

Ville du delt bena ekstra og invitert til "happy ending"

Hva ville du håpt på. Er dette ekkelt eller pirrende?

Ettersom dette ville vært gratis er det ikke snakk om prostiusjon, kun spennende å høre hva damene tenker om en slik setting.

Jeg ville ikke invitert en ukjent mann hjem for å få massasje.

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde ikke likt noe av det. Sex med tilfeldig mann tenner meg overhodet ikke.

massasje i profesjonell setting, skal absolutt ikke inkluderer bryst eller en såkalt happy ending. 

Anonymkode: 006bc...488

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Matjoh111 skrev:

Massasjen er en vanlig relax massasje uten noen seksuelle hentydninger.

Sæææærlig! Når innlegget legges inn på seksualitetsforumet og ikke kropp og helse så er det selvfølgelig seksuelle hentydninger du kommer med... 

Nei, jeg hadde heller ikke invitert en ukjent mann hjem til meg. Og i hvert fall ikke på massasje. 

Anonymkode: 56fd5...9f7

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt pirrende! Høres deilig ut. Men hadde aldri turt å invitere en fremmed mann hjem. 

Anonymkode: 80f40...336

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig fantasi, men kan ikke se for meg hvordan det skal være passende i virkeligheten.

Er man på jobb på massasjestudio skal såklart ikke massøren tilby noe som kan gjøre kunden ubekvem, og det ville vært veldig spesielt/flaut av kunden å be om det.

Kan ikke se for meg noe scenario hvor er fremmed mann masserer meg annet enn på massasjestudio. Det er kun én grunn for å invitere en fremmed mann inn i hjemmet, og det er for sex.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert bli en pirrende setting av kjemien mellom de to. Men det avhenger nok ikke av noen av de tingene du beskriver.

Hvis det er noe massøren har i tankene, så er han nok mer gjennomskuelig enn du later til å tro. Tror nok den karrieren din fort ville blitt en ballade med både klager og anmeldelser på klinikk lenge før du hadde bygget opp tilstrekkelig kundebase og skussmål til å begynne med hjemmebesøk.

Jeg tror du vil ha mye mer hell dersom du går på tinder og sier rett ut at du vil rollespille en massasje med happy ending. Eller at du rett og slett liker å massere. Men det kan selvfølgelig bli problematisk dersom du også ønsker å være en seriøs massør.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ekkelt. Fremmede får ikke ta på meg, ille nok med frisør og lege. 

Anonymkode: 35fb4...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og har fått "happy ending" i utlandet. Første gangen ved en misfortåelse, og jeg betalte ikke noe ekstra, så var ikke horekunde (enda).

Men ung og naiv som jeg var gikk jeg inn på noe jeg trodde var en helt vanlig massasjebutikk. Jeg burde skjønt lunta da jeg kom inn og resepsjonisten ble forvirret og måtte konferere med sjefen. Til slutt kom flere ansatte til og de stod og diskueterte et eller annet ganske lenge før de til slutt sa "ja, følg henne". 

Massasjen var bra den, og jeg hadde på meg truse. Men da jeg ble bedt om å snu meg på ryggen og begynte tankene å svirre, for hun kom bemerkelsesverdig ofte "borti skrittet" under massasje av øvre del av lårene. Men tenkte det sikkert var vanlig så sa ingenting. Til slutt masserte hun skrittet utenpå trusa med begge hendene, og før jeg fikk summet meg stakk hun hånda ned i trusa og en finger inn og begynte å rote rundt der. Da spratt jeg opp og spurte hva hun drev med. Hun så helt sjokkert ut og løp ut. Til slutt kom det en annen dame inn og unnskyldte misforståelsen og jeg fikk en eller annen såpe/lotion som plaster på såret.

Jeg var litt forvirret over hendelsen de neste dagene, men måtte innrømme at det ikke føltes så verst. Så etter noen dager så bestemte jeg meg for å la det stå til og faktisk prøve en happy ending, helst av en mannlig massør. Jeg prøvde flere steder, men ingen ville behandle kvinner eller så hadde de ingen menn. Til slutt ga jeg opp å finne en mann, så jeg fant til slutt et sted hvor de hadde ei dame som var villig. Jeg fikk ikke orgasme, men det var ikke massørens feil, for hun prøvde virkelig. Lenge. Men jeg sa det var godt uansett. Gikk ut derfra lettet og glad jeg fikk det ut av systemet og nå med visshet om at jeg aldri skal gjøre det igjen.

Anonymkode: 47c79...655

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og har fått "happy ending" i utlandet. Første gangen ved en misfortåelse, og jeg betalte ikke noe ekstra, så var ikke horekunde (enda).

Men ung og naiv som jeg var gikk jeg inn på noe jeg trodde var en helt vanlig massasjebutikk. Jeg burde skjønt lunta da jeg kom inn og resepsjonisten ble forvirret og måtte konferere med sjefen. Til slutt kom flere ansatte til og de stod og diskueterte et eller annet ganske lenge før de til slutt sa "ja, følg henne". 

Massasjen var bra den, og jeg hadde på meg truse. Men da jeg ble bedt om å snu meg på ryggen og begynte tankene å svirre, for hun kom bemerkelsesverdig ofte "borti skrittet" under massasje av øvre del av lårene. Men tenkte det sikkert var vanlig så sa ingenting. Til slutt masserte hun skrittet utenpå trusa med begge hendene, og før jeg fikk summet meg stakk hun hånda ned i trusa og en finger inn og begynte å rote rundt der. Da spratt jeg opp og spurte hva hun drev med. Hun så helt sjokkert ut og løp ut. Til slutt kom det en annen dame inn og unnskyldte misforståelsen og jeg fikk en eller annen såpe/lotion som plaster på såret.

Jeg var litt forvirret over hendelsen de neste dagene, men måtte innrømme at det ikke føltes så verst. Så etter noen dager så bestemte jeg meg for å la det stå til og faktisk prøve en happy ending, helst av en mannlig massør. Jeg prøvde flere steder, men ingen ville behandle kvinner eller så hadde de ingen menn. Til slutt ga jeg opp å finne en mann, så jeg fant til slutt et sted hvor de hadde ei dame som var villig. Jeg fikk ikke orgasme, men det var ikke massørens feil, for hun prøvde virkelig. Lenge. Men jeg sa det var godt uansett. Gikk ut derfra lettet og glad jeg fikk det ut av systemet og nå med visshet om at jeg aldri skal gjøre det igjen.

Anonymkode: 47c79...655

Høres spennende ut ja, og spenningen er vel her et hovedpoeng.

Hva tror du om hun eller mannlig hadde brukt tungen, tror du at du hadde kommet da? PM gjerne om du vil chatte mer lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir kvalm bare av tanken. Fremmede mennesker finnes ikke seksuelt pirrende.

Anonymkode: 3e54c...d52

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mot betaling hadde jeg gjerne gått med på at en mann kunne gi en erotisk massasje og tafse på meg hvor han ville... Hadde ikke gjort det gratis

Anonymkode: a9f56...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kåt av massasje men hadde aldri latt en fremmed, utenom en profesjonell, få massere meg . 

Anonymkode: 5c909...247

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan fantasien din skulle ha kommet i stand, men hvis det først hadde skjedd et det vel som med mye annet: Hvis alt hadde klaffet med kjemi, berøringer, lukter, dagsform og alt så kunne jeg sikkert gjort mye rart. Men 99 av 100 ganger ubekvemt og turn-off.

Anonymkode: e66c4...437

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mot betaling hadde jeg gjerne gått med på at en mann kunne gi en erotisk massasje og tafse på meg hvor han ville... Hadde ikke gjort det gratis

Anonymkode: a9f56...1ef

Det var en ny vri - betale for å gi massasje,  tror du noen ville gjordt det da?

Og så kommer det artige spørsmålet, nytt dilemma til drøftelse, ville det da blitt prostitusjon? Mannen får jo ikke noen seksuell tjeneste men betaler for å gi ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...