Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2019 #1 Del Skrevet 27. desember 2019 (tråden er ment som et sted hvor man poster videoer etc. og utfordrer andre i rariteter som en selv klarer/ikke klarer) Kan du klare å sitte avslappet slik? Jeg må sitte på tå og får ikke hælene i bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikitaspin Skrevet 27. desember 2019 #2 Del Skrevet 27. desember 2019 Jeg sitter iblant slik en kort stund, men beina sovner etterhvert så det går ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 27. desember 2019 #3 Del Skrevet 27. desember 2019 Sånn klarer jeg! kanskje ikke akkurat nå om dagen... Det er kjempe godt for ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. desember 2019 #4 Del Skrevet 27. desember 2019 Måtte bare prøve nå da. Og jeg fikk det jo til, men det strammet på fremsiden av leggene. Det var ikke noe godt å sitte sånn, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. desember 2019 #5 Del Skrevet 27. desember 2019 Er ikke i nærheten av å klare dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 27. desember 2019 #6 Del Skrevet 27. desember 2019 Mye lettere med hele foten i gulvet sånn. Jeg sliter med å bare ha tærne nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 27. desember 2019 #7 Del Skrevet 27. desember 2019 Ingen problem å sitte sånn. Hvorfor er det vanskelig? Jeg er vanligvis stiv som en stokk, når det kommer til å stå med rette ben og ta fingrene ned i bakken, men dette er null stress. Dame 42 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå