AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #21 Skrevet 29. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har funnet en grei leilighet med utemuligheter for kattene, som jeg kunne tenke meg. Anonymkode: be9e6...e2e Nytt år, ny start 🙌🏼 Anonymkode: 6284d...387 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #22 Skrevet 29. desember 2019 Nå har jeg lagt på sofaen to netter, for da er det mindre mjauing. For det er feil. At de løper og leker er feil. Han har ligget syk og ikke forlatt sengen og soverommet omtrent. Men da han gjorde det før i dag, måtte jeg flytte kattene fikk jeg beskjed om. De lå nemlig i den delen på vinkelsofaen han pleier å ligge, og gned fra seg allergener overalt! De lå på et jævla pledd...😵 Anonymkode: be9e6...e2e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #23 Skrevet 29. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg lagt på sofaen to netter, for da er det mindre mjauing. For det er feil. At de løper og leker er feil. Han har ligget syk og ikke forlatt sengen og soverommet omtrent. Men da han gjorde det før i dag, måtte jeg flytte kattene fikk jeg beskjed om. De lå nemlig i den delen på vinkelsofaen han pleier å ligge, og gned fra seg allergener overalt! De lå på et jævla pledd...😵 Anonymkode: be9e6...e2e For en tosk. Be han om å skjerpe seg. Anonymkode: 6284d...387 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #24 Skrevet 1. januar 2020 I dag har jeg fått et helvetes foredrag om hvor bortskjemt og mammadalt de er. Siden de reiste seg fra sofaen og mjauet når jeg gikk ut. Jeg hører dem jo om jeg går på do eller utenfor. De gjør ikke det om de har hyggeligere selskap enn ham. Litt rart de lå i sofaen, de har begynt å gjemme seg når han kommer...Hva de gjør når de er alene, vet jeg ikke De står som regel opp når jeg kommer hjem fra jobb, men alle disse fridagene nå har de vært helt frimerke på meg I går var han hos Volvat og legen var helt enig i at det var katteallergi ut fra hans beskrivelse. Han fikk utskrevet aerius eller noe sånt, men det kom sikkert ikke til å virke... 😵 Anonymkode: be9e6...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #25 Skrevet 1. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I dag har jeg fått et helvetes foredrag om hvor bortskjemt og mammadalt de er. Siden de reiste seg fra sofaen og mjauet når jeg gikk ut. Jeg hører dem jo om jeg går på do eller utenfor. De gjør ikke det om de har hyggeligere selskap enn ham. Litt rart de lå i sofaen, de har begynt å gjemme seg når han kommer...Hva de gjør når de er alene, vet jeg ikke De står som regel opp når jeg kommer hjem fra jobb, men alle disse fridagene nå har de vært helt frimerke på meg I går var han hos Volvat og legen var helt enig i at det var katteallergi ut fra hans beskrivelse. Han fikk utskrevet aerius eller noe sånt, men det kom sikkert ikke til å virke... 😵 Anonymkode: be9e6...e2e For en fjomp. Man får ikke påvist allergi uten prøver, man kan ikke bare beskrive symptomer da dette kan komme av alt mulig rart. han leter etter en unskyldning for å bli kvitt kattene. Anonymkode: 6284d...387 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #26 Skrevet 1. januar 2020 Jeg hadde nok tatt kattene mine og forlatt en sånn tulling. Eventuelt kasta ut en sånn tulling, alt ettersom. Hadde ikke turt å ha en sånn sutrete drittunge i nærheten av mine husdyr. Anonymkode: 8af7f...1e0 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #27 Skrevet 1. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde nok tatt kattene mine og forlatt en sånn tulling. Eventuelt kasta ut en sånn tulling, alt ettersom. Hadde ikke turt å ha en sånn sutrete drittunge i nærheten av mine husdyr. Anonymkode: 8af7f...1e0 Jeg skal flytte. Må bare ha et sted å flytte til først. Vurderer å be noen passe dem for meg frem til da. For med fare for å høres ut som slik han mener jeg er, en overbeskyttende kattemor som ikke tåler sannhet og kritikk om mitt dyrehold, så synes jeg ikke noe om at de skal bo sammen med noen de er redde for. Jeg har prøvd å forklare ham at de har ikke bedt om å få bo her, og det er min jobb som dyreeier å sørge for at de har det best mulig. Han har forsåvidt et sted han kan flytte til, kan jeg be ham om å gjøre det, samtidig som han betaler sin del av leien ut oppsigelsestiden? Anonymkode: be9e6...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå