Gå til innhold

Blodflekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en jente på 12 år og er på besøk hos familien langt vekke. Jeg fikk nylig menser og blør mer en jeg noen gang har gjort. Jeg har blødd gjennom trusa mens jeg sov og våknet med flere blod flekker på lakenet. Det er helt fult hus og folk over alt og jeg vil ikke at noen skal finne det ut. Noen som har tips til hvirdan jeg kan få det vekk med å vaske den vekk for hånd mens lakenet er på madrassen? Lakenet er hvitt så jeg har ikke peiling. Plis svar så fort som mulig

Anonymkode: 31e5e...cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men det nytter ikke mens det er på madrassen. 

Kan du spørre om å låne vaskemaskin og si du har hatt med for lite truser elns? 

Anonymkode: 47642...ba7

• Liker 2
Skrevet

Det går nok ikke, er jeg redd. Det du kan prøve er å ta lakenet av sengen, ta det med på badet og skylle med kaldt vann og bruke såpe på flekkene. Da kan du få vekk en del. 

Er din mor eller far der du er? I så fall kan du fortelle en av dem hva som har skjedd. Alle mødre er svært forberedt på at deres døtre skal få mensen, og absolutt alle kvinner opplever å blø på lakenet en del ganger. Det føles flaut for deg, men det er virkelig ingenting å skamme seg for. 

Anonymkode: 024d9...25b

• Liker 2
Skrevet

Si det til moren i huset at du har fått mensen og må få vasket sengetøyet. Samtidig spør du om hun har bind du kan få til du får kjøpt deg noe. Hun vil forstå problemet siden hun har hatt mensen selv i mange år.

Anonymkode: 9d6fb...0bd

• Liker 2
Skrevet

Hvis du vasker det med en gang i kaldt vann kan det gå bort.

Anonymkode: fa492...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...