Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er litt slem pike og røyker inne på hotellrommet de gangene jeg er på tur med hotellovernatting, ca 30-40 netter i året pga jobb. Har enda ikke blitt tatt for dette, men røyker ikke konstant, 3-4 kveldsrøyk i senga foran TV,n! Er det noen flere som benytter muligheten til en avslappende røyk inne i varmen?;)

Anonymkode: 67f64...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei....

Anonymkode: ab188...29e

• Liker 14
Skrevet

Syns faktisk du er en dum pike. Når du røyker på rommet, bryter du ikke bare reglene på hotellet for røykfrie rom, men kan gjøre det svært ubehagelig for de som skal benytte rommet etter deg. At du har så lite omtanke og forståelse for andre, er fordummende.

Anonymkode: 27b66...608

• Liker 30
Skrevet

Jeg tør ikke gjøre det inne på rommet. Tar det enten ut vinduet, eller på badet med vifta på. Dekker over med røkelse. 

Anonymkode: 6f2f2...d46

Skrevet

Hørtes ut som en dårlig form for sexfantasi eller noe. Mange menn tenner på damer som røyker og er "slemme piker", og du er vel en sånn en som vil pirres litt av å se damer svare de også røyker inne? 

Har nemlig aldri hørt en dame som omtaler seg selv for slem pike, og det er umulig at du har røyka flere røyk inne på hotellrommet fra senga uten å få bot. Røyk lukter roomservice med en gang, og da må rommet luftes ut i flere dager så de går glipp av inntekter. Alle som forsøker å røyke på hotellrommet får bot i ettertid, med mindre det er tre trekk ut fra vinduet med gardinen for så ingen røyk flyr inn, eller ett trekk opp i viften på badet og du dusjer, lufter og sprayer parfyme og dusjer og lufter igjen der inne før roomservice kommer. 

Anonymkode: b232a...f5e

• Liker 8
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Syns faktisk du er en dum pike. Når du røyker på rommet, bryter du ikke bare reglene på hotellet for røykfrie rom, men kan gjøre det svært ubehagelig for de som skal benytte rommet etter deg. At du har så lite omtanke og forståelse for andre, er fordummende.

Tviler sterkt på at de som sjekker inn på ettermiddagen dagen etterpå merker noe som helst.

Anonymkode: 174cb...00c

• Liker 2
Skrevet
På 27.12.2019 den 9.55, AnonymBruker skrev:

Ikke bare det. Hun setter de andre gjestene i brannfare.

• Liker 4
Skrevet

Pluss sannsynligheten for at alarm eller forvarsel på klokkene til hotellet øker kraftig, da iverksettes mange tiltak og unødvendig bry for de hotellansatte. Brannbil rykker ut. Og du forstyrrer de andre på hotellet, som kanskje blir livredde, sov, nøt en romantisk middag eller gudene vet hva. 

Det skal veldig lite til at dette skjer, så jeg klarer ikke helt å tro på historien om 3-4 kveldsrøyk 30-40 netter i året. 

Skjer dette blir du pålagt et gebyr fra brannvesenet på kr. 5000,- (for utnykning. Dette var satsen for ett par år siden ihvertfall. Kan ha steget) samt sats for ekstra fra hotellets side, rens av rommet, kan bry på ganske mange kroner, samt tap av leie for rommet kan ikke leies ut samme dag. 

Dette kan bli en kostbar affære.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke en fornøyelig "slem pike" greie.

Det er hensynsløst og motbydelig.

Anonymkode: cd182...752

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
På 27.12.2019 den 10.04, AnonymBruker skrev:

Hørtes ut som en dårlig form for sexfantasi eller noe. Mange menn tenner på damer som røyker og er "slemme piker", og du er vel en sånn en som vil pirres litt av å se damer svare de også røyker inne? 

Har nemlig aldri hørt en dame som omtaler seg selv for slem pike, og det er umulig at du har røyka flere røyk inne på hotellrommet fra senga uten å få bot. Røyk lukter roomservice med en gang, og da må rommet luftes ut i flere dager så de går glipp av inntekter. Alle som forsøker å røyke på hotellrommet får bot i ettertid, med mindre det er tre trekk ut fra vinduet med gardinen for så ingen røyk flyr inn, eller ett trekk opp i viften på badet og du dusjer, lufter og sprayer parfyme og dusjer og lufter igjen der inne før roomservice kommer. 

Anonymkode: b232a...f5e

Jeg har alltid sluppet unna med det, røyker på badet da. 

Jeg tenker også at folk kan bare ha det så godt, dette er konsekvensen av at det ikke er mulig å bestille et jævla røykerom lengre. Jeg hadde til og med vært villig til å betale ekstra for det, som man gjør med kjæledyr, men nei da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Damp ordner biffen. Bare å puffe i vei:-)

Anonymkode: 1091f...c05

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker godt hvordan det var før den hersens røykeloven. The good old days 😍

Forspill på rommet, førere, sminke, god drikke, nachspill, og kos. 💅
Elskovs helger, puling og en røyk etterpå, uten å måtte kle seg for å dra ut. 

Vi hang i baren, og blåste røykringer, vi dansa og vrikka. Det var tider det 🍾🍾💃🕺🏻

Det skal visst være så mye bedre nå.... Det er jo ikke det, livet er blitt litt tristere, litt mindre gøyalt, og mye mindre kos. 

Jeg har jobbet som ikke-røykende servitør i en sjappe før røykeloven. Det var ikke så mye pes, og det var ingen av de ansatte som beklaget seg. Det gikk helt fint, alle var fornøyd. Nå syter jo folk som om de nesten er døden nær, om de kan kjenne et lite snev av tobakk. Overreaksjon til de grader!

Anonymkode: 0f946...959

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan risikere å måtte betale for rens av møbler og nedvask av rom da. Jeg syns ikke det er greitt, som en liten trassig 4-årig.

Anonymkode: 6fff7...cf2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Røyker ofte på hotellrommet og har blitt tatt et par ganger... 

Anonymkode: b2aee...71b

AnonymBruker
Skrevet
På 2.1.2020 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid sluppet unna med det, røyker på badet da. 

Jeg tenker også at folk kan bare ha det så godt, dette er konsekvensen av at det ikke er mulig å bestille et jævla røykerom lengre. Jeg hadde til og med vært villig til å betale ekstra for det, som man gjør med kjæledyr, men nei da. 

Dette er jo gjennomført patetisk. 

Du kaster tusener i året ut vinduet, risikerer kreft og helseplager, står alene og damper under en baderomsvifte på et hotellrom, bare for å risikere en bot på mange tusen. 

Anonymkode: 73bbf...fec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at rommet må vaskes ned? Men det driter du vel i. Er røyker selv men røyker aldri på hotellrom, det kommer folk etter meg. 

Anonymkode: c0f0f...ab2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 27.12.2019 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Tviler sterkt på at de som sjekker inn på ettermiddagen dagen etterpå merker noe som helst.

Anonymkode: 174cb...00c

Det er fordi du er såpass vandt til røyklukt! Ikke alle er det! 

Anonymkode: 413ba...4c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Håper du får buksevann og bot på 100 000 kr. 💩

Anonymkode: e26d8...b68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper dere blir tatt! Rommet må vaskes ned, og det blir noen tusen i bot!

Egoister! 🤬

Anonymkode: 1e61c...835

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som røyker selv går jeg alltid ut der hvor det er lov, om jeg så er i 27 etasje på hotell, eller i første etasje. Hvordan kan man "kose seg med en røyk" når man må krysse fingrene for at brannalarmen ikke setter i gang? Det er ikke greit. Andre skal ikke lide for mine egne dårlige uvaner.

Anonymkode: 8943e...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...