AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 Hei. Sent i går kveld begynte jeg å få vondt i halsen. Det er nå veldig vondt, jeg har vondt i hodet og hele kroppen. Hvilepulsen min som normalt er på 45-50 er nå på over 100. Kjennes ikke ut som jeg har feber, men får ikke sove og føler meg generelt ganske "blæ". Jeg jobber med mange forskjellige syke mennesker, men bemanningen er lav nå i jula. Bør jeg bli hjemme eller kan jeg gå på jobb? Anonymkode: 2a6ac...8d6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 Bruker du munnbind og spriter hender så kan man godt jobbe. Bruker du ikke munnbind blir du hjemme.Og hva slags sykdommer de du jobber for har er ko også vesentlig. Anonymkode: 18946...d80
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #3 Skrevet 27. desember 2019 Nå vet jeg ikke hvilken type syke mennesker du jobber med, men om det er slikt at de tåler dårlig å bli smittet med influensa/forkjølelse så må du for all del holde deg hjemme. Anonymkode: d9a54...df0
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Bruker du munnbind og spriter hender så kan man godt jobbe. Bruker du ikke munnbind blir du hjemme.Og hva slags sykdommer de du jobber for har er ko også vesentlig. Anonymkode: 18946...d80 Alt fra kreft til lungesykdommer. Måtte blitt munnbind, ja, men det er fryktelig ubehagelig å jobbe med en hel dag. Anonymkode: 2a6ac...8d6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #5 Skrevet 27. desember 2019 Bli hjemme og bli fortere frisk Anonymkode: 5041f...a65
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #6 Skrevet 27. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt fra kreft til lungesykdommer. Måtte blitt munnbind, ja, men det er fryktelig ubehagelig å jobbe med en hel dag. Anonymkode: 2a6ac...8d6 Da burde du vel også vite at du ikke utsetter de som kan dø av lette sykdommer for smitte, når du jobber med såpss syke mennesker. Anonymkode: 18946...d80
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #7 Skrevet 27. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da burde du vel også vite at du ikke utsetter de som kan dø av lette sykdommer for smitte, når du jobber med såpss syke mennesker. Anonymkode: 18946...d80 Takk, du har jo helt rett. Men jeg ser ofte at kollegaer går på jobb når de egentlig burde holde seg hjemme. Det er liksom litt kultur for det. Vil ikke føle at jeg gjør dagen verre for dem. Men tenker at hvis jeg hadde hatt kreft så ville ikke jeg hatt meg på besøk i dag. Jeg blir hjemme. Anonymkode: 2a6ac...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå