AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 Han ønsker sex og har sagt at dersom jeg ikke er interessert i det skal jeg ikke kontakte han mer. Sånn sett burde det være en grei deal, nen jeg klarer ikke å la vær å kontakte han, men har ikke hatt sex med han. Hvorfor i alle dager kontakter jeg han da? Anonymkode: c34f5...ba6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 Nei, det skjønner ikke jeg heller. Anonymkode: d6dab...f60 14
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #3 Skrevet 27. desember 2019 Desperat etter bekreftelse. Du vikler deg inn i et helvete om du kontakter han, så gjør heller noe som kan gi deg bekreftelse på andre måter. Tren og bli glad, lag deilig mat fra en ny oppskrift og bli fornøyd, gjør noe nyttig som øker selvfølelsen din. Anonymkode: 0034e...8fa 8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 Fordi du er forelska, mens han bare ønsker sex? Anonymkode: 84c1c...715 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #5 Skrevet 27. desember 2019 Jeg dater en annen, men allikevel er det han jeg tenker på å har lyst å kontakte. Hatt det sånn i snart 5 år. Anonymkode: c34f5...ba6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #6 Skrevet 27. desember 2019 Realiteten er vel at du ikke er bra / pen nok for forhold, men du en bra nok for sex. De aller fleste er jo bra nok for sex, så om dette er noe du vil fortsette med så kjør på... For deg er han noe spesielt, for han er ikke du det i det hele tatt. Anonymkode: 6e310...698
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #7 Skrevet 27. desember 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Realiteten er vel at du ikke er bra / pen nok for forhold, men du en bra nok for sex. De aller fleste er jo bra nok for sex, så om dette er noe du vil fortsette med så kjør på... For deg er han noe spesielt, for han er ikke du det i det hele tatt. Anonymkode: 6e310...698 Hardt og brutalt. Og jeg prøver å finne andre, men han er som spikret i hodet å gjør meg lei meg. Jeg er absolutt ingenting for han, men kan ha sex med meg selvom uten forpliktelser. Anonymkode: c34f5...ba6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Realiteten er vel at du ikke er bra / pen nok for forhold, men du en bra nok for sex. De aller fleste er jo bra nok for sex, så om dette er noe du vil fortsette med så kjør på... For deg er han noe spesielt, for han er ikke du det i det hele tatt. Anonymkode: 6e310...698 Er litt lei av denne bastante påstanden. Har blitt dumpet av to menn som sa de kan fortsette men kun for sex, han ene var egentlig ganske stygg, 10 år eldre enn meg, som vennene mine lo av til meg, han andre er midt på tre, ser normalt ut, men lav og tynn. Jeg har alltid fått høre at jeg er en 10’er, både utseende og personlighet. Dårlig gjort å si til ts syns jeg, for er sjeldent så svart hvitt som du viser til. Kom også på bestevenninnen min som bare var god nok for sex av hennes rynkete, stygge forelskelse. Hun møtte etterpå en drittkjekk mann som ønsket forhold. Anonymkode: cfc90...b12 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #9 Skrevet 27. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er litt lei av denne bastante påstanden. Har blitt dumpet av to menn som sa de kan fortsette men kun for sex, han ene var egentlig ganske stygg, 10 år eldre enn meg, som vennene mine lo av til meg, han andre er midt på tre, ser normalt ut, men lav og tynn. Jeg har alltid fått høre at jeg er en 10’er, både utseende og personlighet. Dårlig gjort å si til ts syns jeg, for er sjeldent så svart hvitt som du viser til. Kom også på bestevenninnen min som bare var god nok for sex av hennes rynkete, stygge forelskelse. Hun møtte etterpå en drittkjekk mann som ønsket forhold. Anonymkode: cfc90...b12 Jeg også var kun bra nok for sex for en mann i lang tid (kjekk mann altså), men han ville ikke ha forhold. Så traff jeg en ny mann, og han er med hånda på hjertet mye kjekkere. Han ville ha forhold, og vi er sammen den dag i dag. På mirakuløst vis var han andre som ikke ville ha forhold, plutselig klar for forhold når jeg traff han andre... og han holdt på å maste i et par år før han tok tegninga om at det ikke kom til å bli noe mellom oss. Merkelig det der. Når han plutselig ikke kunne få meg allikvel, var han såååå klar for forhold! Så hadde tydeligvis ikke noe med utseende mitt å gjøre. Anonymkode: e5d0c...773 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #10 Skrevet 27. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg også var kun bra nok for sex for en mann i lang tid (kjekk mann altså), men han ville ikke ha forhold. Så traff jeg en ny mann, og han er med hånda på hjertet mye kjekkere. Han ville ha forhold, og vi er sammen den dag i dag. På mirakuløst vis var han andre som ikke ville ha forhold, plutselig klar for forhold når jeg traff han andre... og han holdt på å maste i et par år før han tok tegninga om at det ikke kom til å bli noe mellom oss. Merkelig det der. Når han plutselig ikke kunne få meg allikvel, var han såååå klar for forhold! Så hadde tydeligvis ikke noe med utseende mitt å gjøre. Anonymkode: e5d0c...773 Ikke sant!! Derfor er det en stygg ting å lære alle verdens kvinner om at det utelukkende er kvinnen det er noe galt med eller at hun ikke er pen nok om mannen kun ønsker sex, er jo så mange gråsoner her. Anonymkode: cfc90...b12 3
Gjest Lasox Skrevet 27. desember 2019 #11 Skrevet 27. desember 2019 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Han ønsker sex og har sagt at dersom jeg ikke er interessert i det skal jeg ikke kontakte han mer. Sånn sett burde det være en grei deal, nen jeg klarer ikke å la vær å kontakte han, men har ikke hatt sex med han. Hvorfor i alle dager kontakter jeg han da? Anonymkode: c34f5...ba6 Da lar du ham være i fred. Har selv ei venninne som tar kun kontakt med meg når hun kjeder seg, eller trenger oppmerksomhet eller bekreftelse. Når det går bra med hun og typen så er hun ofte stille i over lange perioder, men gir ikke henne den samme oppmerksomhet. Jeg har ikke sakt det til henne, men tror hun har skjønt tegningen om at jeg ikke ønsker å gi henne samme type oppmerksomhet som før. Når man har kjæreste så får man heller få oppmerksomhet ifra typen sin fremfor kompisen sin. Når han i tillegg har bedt deg om å la være å ta kontakt fordi du ikke er interessert i ham så bør du la ham være i fred. For tydeligvis sårt for ham å bli avvist av deg, men vil samtidig ikke være så hard mot deg til å si det mere tydelig enn det han allerede har gjort. Det er vondt å bli avvist av en man er forelsket i og det snakker jeg av erfaring og syns det er egoistisk av deg forsetter å ta kontakt med ham når du ikke er interessert i ham på den måten. Leave him be! Du får finne deg en annen som du kan være venn med. Endret 27. desember 2019 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #12 Skrevet 27. desember 2019 47 minutter siden, Lasox skrev: Da lar du ham være i fred. Har selv ei venninne som tar kun kontakt med meg når hun kjeder seg, eller trenger oppmerksomhet eller bekreftelse. Når det går bra med hun og typen så er hun ofte stille i over lange perioder, men gir ikke henne den samme oppmerksomhet. Jeg har ikke sakt det til henne, men tror hun har skjønt tegningen om at jeg ikke ønsker å gi henne samme type oppmerksomhet som før. Når man har kjæreste så får man heller få oppmerksomhet ifra typen sin fremfor kompisen sin. Når han i tillegg har bedt deg om å la være å ta kontakt fordi du ikke er interessert i ham så bør du la ham være i fred. For tydeligvis sårt for ham å bli avvist av deg, men vil samtidig ikke være så hard mot deg til å si det mere tydelig enn det han allerede har gjort. Det er vondt å bli avvist av en man er forelsket i og det snakker jeg av erfaring og syns det er egoistisk av deg forsetter å ta kontakt med ham når du ikke er interessert i ham på den måten. Leave him be! Du får finne deg en annen som du kan være venn med. Det er han som vil møtes for å ha sex med meg. Har ikke hatt det. Han har sagt at det er bare for sex og ingenting annet. Og jeg er blitt betatt av han. Han har sagt siden aldri blir sex så skal jeg slutte å ta kontakt eller ha sex med han. Er bare så redd for å bli såret, men allikevel kontakter jeg han. Håpløst. Det er gjerne dårlig av meg å kontakte han da. Anonymkode: c34f5...ba6
Gjest Lasox Skrevet 27. desember 2019 #13 Skrevet 27. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er han som vil møtes for å ha sex med meg. Har ikke hatt det. Han har sagt at det er bare for sex og ingenting annet. Og jeg er blitt betatt av han. Han har sagt siden aldri blir sex så skal jeg slutte å ta kontakt eller ha sex med han. Er bare så redd for å bli såret, men allikevel kontakter jeg han. Håpløst. Det er gjerne dårlig av meg å kontakte han da. Anonymkode: c34f5...ba6 Da misforstod jeg litt. Da bør du kanskje prøve å finne ut av det ganske så kjapt? Kan godt forstå ham han føler seg jo avvist av deg når du ikke vil ha sex med ham. Enten så finner du ut om du er betatt av ham og har lyst til å ta next step, eller så lar du ham være og finner deg en annen kompis som er mer interessert til å være venn med deg.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #14 Skrevet 27. desember 2019 5 minutter siden, Lasox skrev: Da misforstod jeg litt. Da bør du kanskje prøve å finne ut av det ganske så kjapt? Kan godt forstå ham han føler seg jo avvist av deg når du ikke vil ha sex med ham. Enten så finner du ut om du er betatt av ham og har lyst til å ta next step, eller så lar du ham være og finner deg en annen kompis som er mer interessert til å være venn med deg. Det er det som er vanskelig. Ønsker i utganspunktet ikke bare sex med han og når det er bare det han vil har det stoppet meg til å gjøre det. Tror ikke han vil forandret mening. Men har vært pirrende med tanken så har vinglet litt. Anonymkode: c34f5...ba6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #15 Skrevet 27. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er han som vil møtes for å ha sex med meg. Har ikke hatt det. Han har sagt at det er bare for sex og ingenting annet. Og jeg er blitt betatt av han. Han har sagt siden aldri blir sex så skal jeg slutte å ta kontakt eller ha sex med han. Er bare så redd for å bli såret, men allikevel kontakter jeg han. Håpløst. Det er gjerne dårlig av meg å kontakte han da. Anonymkode: c34f5...ba6 Han høres jo ut som en drittsekk. Hvorfor gidder du å ha kontakt med han? Drit i den samvittigheten, men jeg ville latt være å ta kontakt for min egen skyld. Eller kanskje få han til å savne deg. Men om han tror at det er måten han får sex på? LAME. Anonymkode: 84c1c...715 1
Gjest Lasox Skrevet 27. desember 2019 #16 Skrevet 27. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det som er vanskelig. Ønsker i utganspunktet ikke bare sex med han og når det er bare det han vil har det stoppet meg til å gjøre det. Tror ikke han vil forandret mening. Men har vært pirrende med tanken så har vinglet litt. Anonymkode: c34f5...ba6 Dersom du ikke bare ønsker å ha sex med ham... so don't do it. Case closed. Han kommer ikke til å forandre meningen om det. Jesus... må alle damer stå frem om alle de luksusproblemene man har? Mange som ikke får noe oppmerksomhet i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #17 Skrevet 27. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han høres jo ut som en drittsekk. Hvorfor gidder du å ha kontakt med han? Drit i den samvittigheten, men jeg ville latt være å ta kontakt for min egen skyld. Eller kanskje få han til å savne deg. Men om han tror at det er måten han får sex på? LAME. Anonymkode: 84c1c...715 Har tenkt den tanken og ja. Så prøver på det. Derfor begynt å møte en annen mann, men synd at han her tar mye av tankene mine, Anonymkode: c34f5...ba6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #18 Skrevet 27. desember 2019 3 minutter siden, Lasox skrev: Dersom du ikke bare ønsker å ha sex med ham... so don't do it. Case closed. Han kommer ikke til å forandre meningen om det. Jesus... må alle damer stå frem om alle de luksusproblemene man har? Mange som ikke får noe oppmerksomhet i det hele tatt. Vel forskjellen er at kvinner blir forelska i en spesiell, men menn vil ha sex med hvem som helst 🙄men stakkars menn for all del.. Anonymkode: 84c1c...715
Gjest Lasox Skrevet 27. desember 2019 #19 Skrevet 27. desember 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel forskjellen er at kvinner blir forelska i en spesiell, men menn vil ha sex med hvem som helst 🙄men stakkars menn for all del.. Anonymkode: 84c1c...715 Selvfølgelig ikke? Det er myter om at menn tar hva som helst. Jeg har nå såpass respekt ovenfor meg selv og har avvist flere vakre damer og trekant (to damer i begge tilfellene) to ganger tidligere i livet mitt. Endret 27. desember 2019 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #20 Skrevet 29. desember 2019 På 27.12.2019 den 14.14, AnonymBruker skrev: Hardt og brutalt. Og jeg prøver å finne andre, men han er som spikret i hodet å gjør meg lei meg. Jeg er absolutt ingenting for han, men kan ha sex med meg selvom uten forpliktelser. Anonymkode: c34f5...ba6 Da har du ikke det. Ikke la han ødelegge deg Anonymkode: 3554e...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå