Gå til innhold

Kuttet ut venninne, angrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en venninne jeg var veldig nær, trodde jeg. I ettertid har jeg resgert på ting hun holdt skjult, og en gang sluttet hun å prate med meg fordi hun var sur på meg. Vi dumpa borti hverandre to-tre måneder senere, og da fortalte hun at hun hadde blitt sur og hvorfor og det var derfor hun ignorerte meg.

da hun fikk barn, nektet hun å ses før barnet var tre måneder gammel. Fordi jeg og kjæresten hadde vært i utlandet. 

Hun fortalte heller ikke at hun var gravid.

en gang skulle vi trille tur, men det dukket opp noe, og jeg måtte avlyse rett før. Da jeg tok komtakt igjen, svarte hun ikke...

fikk nok, og kuttet henne ut.

Det er nesten fire år siden, og jeg brgynner å lire på om det var feil av meg. Det er så vanskelig å finne så gode venner i voksen alder! Burde man ikke holde på de gode gamle?

kan jeg ta kontakt med henne igjen?

ønsker bare andres mening..

Anonymkode: 6e491...600

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som hun syns du ikke er så lojal kanskje, siden du gjør noe som gjør hun så sur at hun ignorerer deg i et par måneder, ikke har nok tillitt til deg til å fortelle hun er gravid, og når du avlyser ting hun kanskje har strukket seg langt for å få til. At du ikke fikk komme på besøk før babyen var tre måneder skjønner jeg, så det var ikke noe personlig. 

Dynamikken mellom dere virker kanskje mer sånn litt mer perifere venner og ikke bestevenninner. Men det er ikke noe som er drøyt eller slemt eller noe som virker uopprettelig her i det hele tatt. Hvis du tenker at dere forsatt kan ha god kjemi og være ærlige og lojale mot hverandre så er det ingenting i veien for å gjenoppta kontakten syns jeg. 

Jeg syns du overdrev når du kuttet kontakt fordi hun ikke svarte på én forespørsel om å ses. Siden du avlyste sistgang og hun var nybakt mor var du ikke på toppen av prioriteringslista hennes. Ja hun kunne svart at det ikke passet nå, men kanskje hun måtte få litt space og kjenne på det, så gikk det plutselig for lang tid til å svare. Etter sånne småtterier som jeg anser disse hendelsene for å være så er det vel vanligst å ikke ta det manglende svaret så personlig når veninner har nok med seg og sitt en periode, og bare sende melding litt senere igjen som om ingenting har vært  galt :)

Anonymkode: eadfe...99a

• Liker 1
Skrevet

Gode venner er vanskelig å finne, ja....men hun du snakker om var jo ikke dét. Hun blir sur og stenger deg ute for hun har ikke verbale evner til å kommunisere med deg.

Bruk tiden din på å bli med venn med noen andre.

Anonymkode: 4f8f8...dbc

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som hun syns du ikke er så lojal kanskje, siden du gjør noe som gjør hun så sur at hun ignorerer deg i et par måneder, ikke har nok tillitt til deg til å fortelle hun er gravid, og når du avlyser ting hun kanskje har strukket seg langt for å få til. At du ikke fikk komme på besøk før babyen var tre måneder skjønner jeg, så det var ikke noe personlig. 

Dynamikken mellom dere virker kanskje mer sånn litt mer perifere venner og ikke bestevenninner. Men det er ikke noe som er drøyt eller slemt eller noe som virker uopprettelig her i det hele tatt. Hvis du tenker at dere forsatt kan ha god kjemi og være ærlige og lojale mot hverandre så er det ingenting i veien for å gjenoppta kontakten syns jeg. 

Jeg syns du overdrev når du kuttet kontakt fordi hun ikke svarte på én forespørsel om å ses. Siden du avlyste sistgang og hun var nybakt mor var du ikke på toppen av prioriteringslista hennes. Ja hun kunne svart at det ikke passet nå, men kanskje hun måtte få litt space og kjenne på det, så gikk det plutselig for lang tid til å svare. Etter sånne småtterier som jeg anser disse hendelsene for å være så er det vel vanligst å ikke ta det manglende svaret så personlig når veninner har nok med seg og sitt en periode, og bare sende melding litt senere igjen som om ingenting har vært  galt :)

Anonymkode: eadfe...99a

Sant, kunne tatt kontakt senere. Men then again, det kunne hun også. Tror jeg bare skjønte at hun var sur igjen, og derfor orket jeg ikke det dramaet den gangen.

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gode venner er vanskelig å finne, ja....men hun du snakker om var jo ikke dét. Hun blir sur og stenger deg ute for hun har ikke verbale evner til å kommunisere med deg.

Bruk tiden din på å bli med venn med noen andre.

Anonymkode: 4f8f8...dbc

Nei.. hun var en morsom venninne, men..det kunne fort snu.

Anonymkode: 6e491...600

Skrevet

Mulig dere var i en sår periode begge to. Hvis du savner henne så send henne en mld. Si at du savner henne og det var dumt det som skjedde mellom dere. Fortell at du ønsker at dere finner tilbake til hverandre. Du får enten ja eller nei.. vondt å bli avvist, men da har du hvertfall prøvd 

Anonymkode: 118fc...32e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...