Gå til innhold

Dirtytalk? Seriøst, hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg kan ikke fordra dirty talk... samboeren min jobber på sjøen og er borte 4-6 uker i strekk. Han må dirtytalke mye. Jeg kan ikke fordra det! Da jeg var singel og mannfolk prøvde å snakke dirty til meg endte det som oftest med blokkeringer. Jeg klarer ikke sette fingern på det, men jeg bare liker det ikke. Det pirrer meg ikke og jeg syns det er irriterende og innpåslitent opplegg. Er veldig glad i sex og i mange forskjellige stillinger og liker og utforske. Men akkurat det der klarer jeg meg uten.. når jeg en sjelden gang overgir meg og dirtysnakker med han, så føler jeg at jeg snakker med en random fyr på nettet og det liker jeg ikke... er jeg kjedelig? Og er det noe jeg kan gjøre for å kanskje endre på det? Seriøst.. hjelp 

Anonymkode: efc50...dbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er å være kjedelig så er vi to i så fall.

Jeg liker ikke dirty talk jeg heller, men jeg tenner på lyder så å hviske ord (som ikke er "stygge" ord) eller stønne og sånn - det liker jeg.

Jeg liker ikke ordet f*** eller p*** heller... Og jeg føler meg litt prippen fordi det bare er ord, men det krøller seg i magen hvis mannen sier "du har den deiligste f**** i hele verden. F***** di er så deilig og trang!" osv osv... 

Anonymkode: 43988...ff9

• Liker 1
Skrevet

Deiligste fjerten i hele verden? Fjerten din er så trang?

Ja de trangeste julematfjertene er de deiligste 😆😆21F0129B-DEB7-48FE-926C-1902AF5CD72B.jpeg.aed92b884563046c1a8b56e3695e3b59.jpeg.4622618e1e0ac8df55fedc20c60685fb.jpeg

Skrevet

Noen??

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er å være kjedelig så er vi to i så fall.

Jeg liker ikke dirty talk jeg heller, men jeg tenner på lyder så å hviske ord (som ikke er "stygge" ord) eller stønne og sånn - det liker jeg.

Jeg liker ikke ordet f*** eller p*** heller... Og jeg føler meg litt prippen fordi det bare er ord, men det krøller seg i magen hvis mannen sier "du har den deiligste f**** i hele verden. F***** di er så deilig og trang!" osv osv... 

Helt enig! Når han begynner sånn kjenner jeg han ikke igjen. Ellers er han verdens beste! Men på meldinger når han begynner er han en annen person. Jeg syns deg er ubehagelig og det gir meg avsmak... 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Når han begynner sånn kjenner jeg han ikke igjen. Ellers er han verdens beste! Men på meldinger når han begynner er han en annen person. Jeg syns deg er ubehagelig og det gir meg avsmak... 

De siste årene nå har jeg datet to forskjellige menn og jeg har sagt i fra at jeg ikke liker de ordene og heldigvis har de respektert det. 

Spesielt med han jeg har datet lengst nå, han er så deilig og fin. Han brukte å si disse "stygge" ordene, men heldigvis sluttet han med det med en gang jeg sa at det er turn off for meg, han vil jo ikke at jeg skal miste tenningen. 

Samtidig så er ord som penisen og tissen osv virkelig ikke sexy ord. Så jeg sliter litt innimellom selv... :fnise:

Skrevet

Hahahaha  det er sant

Kan du øve på så lenge du har kjæreste med han og vil beholde den 😃 

Dirty talk skulle være enkelt på engelsk 🙈

Skrevet

Jeg liker det heller ikke. Nå i jula sender jeg heller et par sexy bilder eller noe, men det blir ikke noe dirty talk nei. 

Anonymkode: 82bbc...947

Skrevet

Fitte er jo egentlig et fantastisk ord. Det passer akkurat til den man elsker. Som på engelsk, to fit. I fit you….. 

Skrevet
10 timer siden, Fr. Akk skrev:

Fitte er jo egentlig et fantastisk ord. Det passer akkurat til den man elsker. Som på engelsk, to fit. I fit you….. 

Ordet fikk nettopp en ny betydning. I positiv forstand. Takk fra kvinne 44

Anonymkode: 53ce0...d4a

Skrevet

Jeg hater ditry talk. Så bilder fra meg til ham er ok, jeg kan være ganske så dirty og utfordrende når vi treffes men den snakking en er ekstremt avtennende. Ville sakt at dette var uaktuellt men at dere kanskje kan finne andre måter å kommunisere sexy på når han er borte. Feks at du bare skriver kort at du tenker på ham mens du kommer? At du skriver korte ord om hva du fantaserer om men at han skriver lite tilbake? Send bilde av undertøyet ditt i en haug på gulvet, beina dine  nakne og spredd (kamera mot tærne), osv. Finn avtaler, snakk sammen. Men ikke la ham dirtytalke slik at du må dumpe ham til slutt

Anonymkode: b7edf...b56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...