AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 Hei! Jeg kan ikke fordra dirty talk... samboeren min jobber på sjøen og er borte 4-6 uker i strekk. Han må dirtytalke mye. Jeg kan ikke fordra det! Da jeg var singel og mannfolk prøvde å snakke dirty til meg endte det som oftest med blokkeringer. Jeg klarer ikke sette fingern på det, men jeg bare liker det ikke. Det pirrer meg ikke og jeg syns det er irriterende og innpåslitent opplegg. Er veldig glad i sex og i mange forskjellige stillinger og liker og utforske. Men akkurat det der klarer jeg meg uten.. når jeg en sjelden gang overgir meg og dirtysnakker med han, så føler jeg at jeg snakker med en random fyr på nettet og det liker jeg ikke... er jeg kjedelig? Og er det noe jeg kan gjøre for å kanskje endre på det? Seriøst.. hjelp Anonymkode: efc50...dbc
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 Hvis det er å være kjedelig så er vi to i så fall. Jeg liker ikke dirty talk jeg heller, men jeg tenner på lyder så å hviske ord (som ikke er "stygge" ord) eller stønne og sånn - det liker jeg. Jeg liker ikke ordet f*** eller p*** heller... Og jeg føler meg litt prippen fordi det bare er ord, men det krøller seg i magen hvis mannen sier "du har den deiligste f**** i hele verden. F***** di er så deilig og trang!" osv osv... Anonymkode: 43988...ff9 1
Gjest bloody Skrevet 27. desember 2019 #3 Skrevet 27. desember 2019 Deiligste fjerten i hele verden? Fjerten din er så trang? Ja de trangeste julematfjertene er de deiligste 😆😆
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #5 Skrevet 27. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er å være kjedelig så er vi to i så fall. Jeg liker ikke dirty talk jeg heller, men jeg tenner på lyder så å hviske ord (som ikke er "stygge" ord) eller stønne og sånn - det liker jeg. Jeg liker ikke ordet f*** eller p*** heller... Og jeg føler meg litt prippen fordi det bare er ord, men det krøller seg i magen hvis mannen sier "du har den deiligste f**** i hele verden. F***** di er så deilig og trang!" osv osv... Anonymkode: 43988...ff9 Helt enig! Når han begynner sånn kjenner jeg han ikke igjen. Ellers er han verdens beste! Men på meldinger når han begynner er han en annen person. Jeg syns deg er ubehagelig og det gir meg avsmak... Anonymkode: efc50...dbc
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #6 Skrevet 27. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Når han begynner sånn kjenner jeg han ikke igjen. Ellers er han verdens beste! Men på meldinger når han begynner er han en annen person. Jeg syns deg er ubehagelig og det gir meg avsmak... Anonymkode: efc50...dbc De siste årene nå har jeg datet to forskjellige menn og jeg har sagt i fra at jeg ikke liker de ordene og heldigvis har de respektert det. Spesielt med han jeg har datet lengst nå, han er så deilig og fin. Han brukte å si disse "stygge" ordene, men heldigvis sluttet han med det med en gang jeg sa at det er turn off for meg, han vil jo ikke at jeg skal miste tenningen. Samtidig så er ord som penisen og tissen osv virkelig ikke sexy ord. Så jeg sliter litt innimellom selv... Anonymkode: 43988...ff9
Coolzero2013 Skrevet 27. desember 2019 #7 Skrevet 27. desember 2019 Hahahaha det er sant Kan du øve på så lenge du har kjæreste med han og vil beholde den 😃 Dirty talk skulle være enkelt på engelsk 🙈
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 Jeg liker det heller ikke. Nå i jula sender jeg heller et par sexy bilder eller noe, men det blir ikke noe dirty talk nei. Anonymkode: 82bbc...947
Fr. Akk Skrevet 28. desember 2019 #9 Skrevet 28. desember 2019 Fitte er jo egentlig et fantastisk ord. Det passer akkurat til den man elsker. Som på engelsk, to fit. I fit you…..
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #10 Skrevet 28. desember 2019 10 timer siden, Fr. Akk skrev: Fitte er jo egentlig et fantastisk ord. Det passer akkurat til den man elsker. Som på engelsk, to fit. I fit you….. Ordet fikk nettopp en ny betydning. I positiv forstand. Takk fra kvinne 44 Anonymkode: 53ce0...d4a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Skrevet 28. desember 2019 Jeg hater ditry talk. Så bilder fra meg til ham er ok, jeg kan være ganske så dirty og utfordrende når vi treffes men den snakking en er ekstremt avtennende. Ville sakt at dette var uaktuellt men at dere kanskje kan finne andre måter å kommunisere sexy på når han er borte. Feks at du bare skriver kort at du tenker på ham mens du kommer? At du skriver korte ord om hva du fantaserer om men at han skriver lite tilbake? Send bilde av undertøyet ditt i en haug på gulvet, beina dine nakne og spredd (kamera mot tærne), osv. Finn avtaler, snakk sammen. Men ikke la ham dirtytalke slik at du må dumpe ham til slutt Anonymkode: b7edf...b56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå