Gå til innhold

Barnevern snart 18 rus og prosititusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 17, fyller 18 i slutt av februar. Barnevern har fått bekymringsmelding ang rus og prostitusjon. Dem snakket m moren min hun nektet, sa at alt dette var feil. Barnevernet skrev ned at hun nektet for det annet enn d kunne dem ikke gjøre m den infoen. Det var legen som sendte bekymringsmelding etter gamel x venninne dro til legen sin og sa dette. Hva tror dere barnevernet vil gjøre m dette. Saken er opprettet. 

Anonymkode: c0b1e...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er ruset og prostituerer seg, du eller mor? Og er det sant?

Anonymkode: a5fef...cef

• Liker 2
Skrevet

De kommer ikke til å gjøre noe som helst. Er det du eller mor som prostituerer seg/ ruser seg?

Anonymkode: 15fdf...ebb

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kommer ikke til å gjøre noe som helst. Er det du eller mor som prostituerer seg/ ruser seg?

Anonymkode: 15fdf...ebb

Det er meg med både rusen og prostituasjonen, Men ikkje direkte prostituasjon var en gang møte m sex for litt penger eller bare vært salg av bilder etc.. hvorfor gjør dem ikkje no med no av dette. Er du sikker. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er meg med både rusen og prostituasjonen, Men ikkje direkte prostituasjon var en gang møte m sex for litt penger eller bare vært salg av bilder etc.. hvorfor gjør dem ikkje no med no av dette. Er du sikker. 

Du er straks myndig, da får ikke barnevernet gjort noe. Men siden du skriver her, så er det jo en sjanse for at du selv ser det er idiotisk og gjør noe med det selv, med en eneste gang

Anonymkode: 9e16e...e1f

• Liker 5
Skrevet

Det de kan gjøre er feks å sette inn hjelpetiltak. Som råd og veiledning, gjerne henvist videre til en annen instans, rusprøver på deg og/eller en eller annen form for rusprogram, mulig henvisning til psykisk helsetjeneste for deg eller noe i den duren. 

Så frem mor gir god omsorg til deg selvsagt. Hun bør jo så klart innse at du var et problem med rus, og at du har solgt sex og bilder for penger. Ellers klarer hun ikke å hjelpe deg. Og akkurat det er bekymringsverdig. 

Anonymkode: ce169...636

• Liker 1
Skrevet

Men som noen over skriver her; så kommer de ikke til å gjøre så mye mer utover frivillige hjelpetiltak, i og med at du snart er 18. 

Anonymkode: ce169...636

• Liker 2
Skrevet

Uansett burde du ta deg en tur til fastlegen din og snakke om hva du driver med. Kanskje kan du få hjelp til å få livet på rett kjør. Går du på videregående?

Anonymkode: 1b593...9ee

• Liker 4
Skrevet

Jeg er vanligvis den som mener at bv griper inn for fort, men i dette tilfelle håper jeg virkelig at det blir gjort tiltak for at ting blir bedre rundt deg!!

Anonymkode: 68374...b15

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...