AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Bestilte en kjempefin kjole der, men ble så skuffet når jeg leste i en gammel tråd her at de kjører små str. Aldri kjøpt noe fra den butikk før så var usikker på hva slags str jeg skulle ha. Der hadde de ikke vanlig str guid men en fid guide. Der skulle man fylle inn høyde vekt, str på byste og hofte og den regnet ut str s til meg, så da bestilte jeg den. Men da blir det kanksje feil? Er dte noen som har prøvd sånn "fit kalkulator" greie før på klesbutikker på nett og har de stemt ? Anonymkode: 5224c...716 1
Gidavmeg Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 Små. Jeg kjøper bare vesker og skjerf der. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bestilte en kjempefin kjole der, men ble så skuffet når jeg leste i en gammel tråd her at de kjører små str. Aldri kjøpt noe fra den butikk før så var usikker på hva slags str jeg skulle ha. Der hadde de ikke vanlig str guid men en fid guide. Der skulle man fylle inn høyde vekt, str på byste og hofte og den regnet ut str s til meg, så da bestilte jeg den. Men da blir det kanksje feil? Er dte noen som har prøvd sånn "fit kalkulator" greie før på klesbutikker på nett og har de stemt ? Anonymkode: 5224c...716 Jeg er 172, byste 80 0g hofte 91. Vekt 53. Da regnet den ut s. Men det er ikke alltid det stemmer. Ofte må jeg også ha m. Så var usikker. Anonymkode: 5224c...716
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 Jeg bruker samme størrelse som i andre butikker. Anonymkode: b47b5...2ed
Lillemy- Skrevet 27. desember 2019 #5 Skrevet 27. desember 2019 Jeg synes at størrelsene er små på Mango
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #6 Skrevet 27. desember 2019 30 minutter siden, Lillemy- skrev: Jeg synes at størrelsene er små på Mango er norsk str s det samme som m på mango? Anonymkode: 5224c...716
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #7 Skrevet 27. desember 2019 Ts: Ok, jeg kjøpte to kjoler. En i str s. DEt var den første jeg kjøpte (litt usikker på om den passer når alle sier at manburde gå opp en str), så bestilte jeg en str i m på den andre kjole. ble litt sånn test-kjoler for å se hvordan størrelsene er på dne butikk. De har jo så mye fint så hadde vært greit å vite sånn cirka hvor store strørrelsene er der Anonymkode: 5224c...716
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 Mango er små i størrelse Anonymkode: cda9c...c22
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #9 Skrevet 27. desember 2019 Jeg syns Mango er helt normale i str. Hvilke butikker sammenliger dere med når dere syns de er små? For meg funker den "fit kalkulatoren" glimrende. Kjøper størrelsen de foreslår og klærne har alltid passet. Anonymkode: 5d1ae...64a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #10 Skrevet 27. desember 2019 Jeg synes de er litt små i størrelsen, men jeg vil vel si ca en halv størrelse for små. Fikk en kjole fra de nå i L, og jeg bruker mest L, men noe M. Og denne passet, men var strammere enn en del andre kjoler jeg har i L. Nå er jeg veldig sakte på vei ned i vekt, så er bare praktisk at den er litt stram nå, for da kan den passe en stund. Anonymkode: fc8c6...768
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #11 Skrevet 29. desember 2019 På 27.12.2019 den 15.21, AnonymBruker skrev: Jeg syns Mango er helt normale i str. Hvilke butikker sammenliger dere med når dere syns de er små? For meg funker den "fit kalkulatoren" glimrende. Kjøper størrelsen de foreslår og klærne har alltid passet. Anonymkode: 5d1ae...64a ts. for meg foreslår den s, så får meg har den ikke stemt. Anner ikke hva jeg bruker av str i kjole i norge heller, bare at jeger s-m i bukser. Kjøpte en kjole i xs, det er den eeneste jeg har her i norge og den passa, så anner ikke hvilken str jeg skulle ha, Er dte oen som vet om de har den vanlige størrelsesguide der? så man kan måle seg seg i forhold til plagga???... savner dette. Fot finder sier at jeg skal ha s, kan umulig stemme... bestilte en kjole i s og en i m.... Anonymkode: 5224c...716
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #12 Skrevet 29. desember 2019 Litt forskjell mellom de ulike "merkene" de har, kanskje ca 1/2 str mindre. Mango er vel søreuropeisk, og er ofte litt smalere. Ville regnet størrelsene omtrent som Zara sine. Anonymkode: 3f988...1f4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #13 Skrevet 29. desember 2019 Enig med forrige, er omtrent som Zara. Må ofte opp i størrelse i forhold til nordeuropeiske merker, fordi det blir for trangt i skuldre/overarmer o.l. Spanske damer er vel gjerne litt nettere i beinbygning. Underdeler kan jeg ha min vanlige størrelse. Anonymkode: e9d30...43b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #14 Skrevet 29. desember 2019 De er litt små i størrelsen, perfekt for meg som er lav. Anonymkode: ea551...1b1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #15 Skrevet 30. desember 2019 Jeg har ikke merket noe til at de er mindre. Jeg bruker min vanlige størrelse hos dem, så det kan ikke være stor forskjell. Anonymkode: 2f524...82c
GjestSiden2006 Skrevet 30. desember 2019 #16 Skrevet 30. desember 2019 Det er et merke fra Spania, samme som Massimo Dutti og lillesøster Zara. De er små i størrelsene, korte ermer, og kanskje normale i lengden i beina på noe...
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #17 Skrevet 31. desember 2019 Nå har jeg veldig begrenset erfaring med Mango, men min erfaring er at de er normale i størrelsen. Bestilte S fordi jeg hadde hørt at man burde gå en størrelse opp og det ble alt for stort. Anonymkode: 77baf...345
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #18 Skrevet 31. desember 2019 Jeg har kun kjøpt én jeans derfra, og den var stor i størrelsen, minst én størrelse for stor. Tipper de har så mange forskjellige materialer og "oppskrifter" på klær at man ikke kan si om de er små eller store i størrelsen. Det varierer nok fra plagg til plagg. Anonymkode: 44ee9...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå