Gå til innhold

Hvordan vite om jeg er heterofil, bifil eller homofil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt her, hvordan finne ut hva jeg er? Er litt usikker. 

Anonymkode: eebb9...7eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seksuelt interessert bare i menn = homofil, bare i kvinner = heterofil, både kvinner og menn = bifil 😁

Anonymkode: 5c24a...c6c

• Liker 2
Skrevet

Ha sex med en av samme kjønn. Får du orgasme er du biseksuell i alle fall, eller kanskje homoseksuell. Ha sex med en av motsatt kjønn. Får du orgasme da også er du biseksuell. Får du ikke orgasme da er du homoseksuell. Får du orgasme da, men ikke med en av motsatt kjønn er du heteroseksuell.

Anonymkode: 1eb5f...b33

• Liker 2
Skrevet

Se Skam sesong 3 om Isak og Even

Anonymkode: b2b7e...25b

• Liker 1
Skrevet

Jeg så på meg selv som "binysgjerrig" i mange år og fascinasjonen min for samme kjønn var begrenset til en spesiell person som jeg fant veldig attraktiv. I de årene var jeg forvirret som deg. Så lå jeg med denne personen, og sex/intimitet med samme kjønn ble plutselig normalisert og etter det har jeg utelukkende fått følelser - seksuelle og romantiske - for samme kjønn. Så i min erfaring kan det å prøve seg frem med sex være en nøkkel til å finne ut hva man er.

Anonymkode: a94fe...f21

• Liker 1
Skrevet

Her var det mange rare svar.

TS: Bare gid eg selv tid. Det er nesten alltid forvirrende en stund når man oppdager at man ikke er heterofil. La tiden gå og følg med på hva du føler, hvem du blir tiltrukket av, hvem du fantaserer om. Du vil snart nok få klarhet i hvem du er.

Anonymkode: ded36...741

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Alterego666 skrev:

Hva er kvinner som putter ting opp i rumpa?

Dette lurte jeg på og.. 🙄 De er vel homofile menn i feil kropp de da.. Antagelig lesbiske som putter ting i rumpa også. 

Anonymkode: a8869...c13

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Er du seksuelt interessert bare i menn = homofil, bare i kvinner = heterofil, både kvinner og menn = bifil 😁

Anonymkode: 5c24a...c6c

er forskjell på sex og forelskelse/kjærlighet.

biseksuell = kan ha sex med begge kjønn

bifil = kan forelske seg i begge kjønn og gjerne ha sex også.

• Liker 2
Skrevet

Dersom bare kvinner gir deg ereksjon er du hetero. Dersom bare menn gir deg ereksjon er du homo. Får du ereksjon av begge er du bi. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 2b057...322

Skrevet

Trenger du egentlig sette en merkelapp på det? Man faller for den man faller for😊 Etter hvert som årene går, og du har forelsket deg i flere mennesker, får du mer og mer klarhet i hvem du er. Siden du i det hele tatt lurer, så tenker jeg at du sikkert ikke er heterofil? Selv er jeg heterofil, og jeg har aldri satt spørsmålstegn ved det eller grublet noe rundt dette. Er man usikker, så liker man kanskje enten det samme kjønn eller begge kjønn? Jeg syns ikke det er så viktig å sette merkelapper på dette, egentlig😊

Anonymkode: 59c5e...a9e

• Liker 6
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha sex med en av samme kjønn. Får du orgasme er du biseksuell i alle fall, eller kanskje homoseksuell. Ha sex med en av motsatt kjønn. Får du orgasme da også er du biseksuell. Får du ikke orgasme da er du homoseksuell. Får du orgasme da, men ikke med en av motsatt kjønn er du heteroseksuell.

Orgasme har ingenting med legning å gjøre. Orgasme er en fysisk reaksjon. Mennesker som blir voldtatt kan få orgasme, betyr ikke at de tenner på voldtekt. 

Anonymkode: 12826...8a2

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette lurte jeg på og.. 🙄 De er vel homofile menn i feil kropp de da.. Antagelig lesbiske som putter ting i rumpa også. 

Heterofile menn som meg (og for alt jeg vet også biseksuelle menn) putter også ting i rumpa. Den er nå der med sin sensitive hud og prostata på innsiden. Dumt å la en slik anledning gå til spille på grunn av redsel for en dum merkelapp.

Skrevet
8 minutter siden, Alterego666 skrev:

Heterofile menn som meg (og for alt jeg vet også biseksuelle menn) putter også ting i rumpa. Den er nå der med sin sensitive hud og prostata på innsiden. Dumt å la en slik anledning gå til spille på grunn av redsel for en dum merkelapp.

Helt enig. Det var det jeg også mente med innlegget mitt. Det er fortsatt for mange fordommer. Så lenge det er med samtykke blant voksne, bør de få gjøre akkurat hva de selv liker seksuelt uten at andre skal komme med trangsyntheten sin. 

• Liker 1
Skrevet

Buzzfeed quiz...

Hvis du er usikker, så helt sikkert bifil men jeg vet ikke

Skrevet
36 minutter siden, Alterego666 skrev:

Vi må skille seksuell preferanse fra seksuell orientering. Seksuell orientering er varig og seksuell preferanse kan endres over tid. Selv om det er skalaer av bifilitet ved homofili og heterofili.

Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, Kjæregutt skrev:

Vi må skille seksuell preferanse fra seksuell orientering. Seksuell orientering er varig og seksuell preferanse kan endres over tid. Selv om det er skalaer av bifilitet ved homofili og heterofili.

Etter min mening er det fremdeles merkelapper. Dette er forøvrig ikke veldig viktig for meg. Andre kan ha sin egne mening om akkurat det.

Skrevet

Ryddet for avsporing, latterliggjøring og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet
På 26.12.2019 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Gutt her, hvordan finne ut hva jeg er? Er litt usikker. 

Anonymkode: eebb9...7eb

Hva tenner du på? Hvem forelsker du deg i?

Skrevet
On 12/27/2019 at 4:44 PM, Alterego666 said:

hehe. godt sagt. et rumpehull kan gi mye glede selv om mann er hetrofil det er jo helt sikkert. 🙂 Veldig mange menn som er livredde dette for en eller annen grunn. Om det er fordi man er redd for å bli stemplet som feminin, skamfølelse pga mye homovitser blant menn, maskulinitet, frykt for å slippe seg løs osv. Min erfaring er ihvertfall at sexlivet blir utrolig mye bedre når man benytter seg av prostataen og rumpehullets gleder 😀🤔🥰

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
På 27.12.2019 den 10.37, AnonymBruker skrev:

Og hvis man aldri får orgasme, da er man aseksuell, da eller? :P Som en annen skrev lenger opp, orgasme er en fysisk reaksjon og har ingenting med seksuell orientering å gjøre. De fleste mennesker vil med rett stimuli av penis/klitoris kunne få orgasme uansett hvem/hva som lager denne stimuleringen, enten det er en annens kjønnsorgan/munn/hånd, ens egen hånd eller en fysisk gjenstand.

På 27.12.2019 den 16.08, ntrane skrev:

er forskjell på sex og forelskelse/kjærlighet.

biseksuell = kan ha sex med begge kjønn

bifil = kan forelske seg i begge kjønn og gjerne ha sex også.

Bifil og biseksuell er synonymer.

TS: Seksuell legning handler om hva man tenner seksuelt på. Hvis du er veldig ung er det normalt å være usikker på dette. Du finner utav det etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...