Gaupen Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Hva har dere erfart? Eg vet ikke hva eg vil gjøre med denne dagen, men vil gjøre noe romantisk. Booker et bord for to på enten sushi bar, tapas eller noe Thailands food restaurante :-) Kanskje det skal stå noen roser og kort der når vi kommer,og gi han en gave.. Men hva skal eg gi til han? Noen råd damer?? (menn...?) Det er en mnd til på fredag :-) Gleder meg litt også, vi har vært forlovet et år :-) Tiden fly
Angelheart Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Vi hadde 1 års forlovelsesdag sist uke, men da vi er midt oppe i bryllupsforberedelsene så valgte vi å ikke gjøre noe spesielt denne dagen. Hadde det ikke vært for bryllupet, så ville vi nok kost oss ekstra denne dagen med resturantbesøk, blomster o.l. Gifter oss om 3,5 uke........ :-)
Gaupen Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2005 Heisann Angelheart Oisann litt stressa da eller? hehe 3,5 uke til.. Det går fort :-) Vi skal ikke gifte oss før om 2-3 år. Eg har litt å ordne før det skjer (er forsatt litt ung, så eg har god tid hehe) Har nesten bestemt meg no, det blir allefall booking på sushi bar
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #4 Skrevet 1. juni 2005 Vi hadde vore forlova i eitt år på måndag som var! Feira med fiskegrateng og sjokolade-kake.... Hehe...
Gaupen Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2005 Gratulerer med 1 års dagen på mandag som var veslo :-) Håper kaken smakte godt, (elsker sjokoladekake Eg har bestilt bord på sushi, så skal det stå noen roser og et kort der når vi kommer.. Det blir så bra. Romantisk heheh
Bokalven Skrevet 2. juni 2005 #6 Skrevet 2. juni 2005 Husker faktisk ikke hva vi gjorde, jeg...Men så er det også snart 7 år siden vi forlovet oss...
Gaupen Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2005 Dagen ente opp litt dårlig, eg trodde eg hadde fått noe virus greier, og hadde feber.. Vi måtte avlyse bordet på sushi bar og heller bestille mat hjem.. Men det å spise mat var helt forferdelig vondt, litt av en smerte også da gitt, prøvde å gå litt ute, for frisk luft og sånn, hadde lagt på sofaen siden lørdag (dette var søndag) Men nei til slutt nåtte eg ty til tårene, "kom igjen kjære, vi drar til legevakten" Eg hadde bare blitt matforgiftet.. Hadde aldri hatt det før, men vil ikke ha det igjen heller... Litt av en feiring av forlovelses dag hehe heldigvis støttet han meg hele veien, å gikk ikke fra meg et sekund :-) heldigvis kommer det flere stunder vi kan feire, og da håper eg at eg er i bedre stand hehe
Boogie Skrevet 4. juli 2005 #9 Skrevet 4. juli 2005 Så trist da gaupen at det skulle bli slik :cry: Men man kan ikke rå over alt heller.. Dagen vil iallefall bli husket, det er nok sikkert selvom ikke dagen ble som du hadde planlagt.. God bedrings
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå