AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Sønnen min har en Huawei P smart mobil. Nå ønsker jeg å lage en liste over tillate nummer som kan kontakte han,sånn at ikke fremmede eller selgere kan kontakte han.Men finner ikke ut hvordan jeg gjør det på akkurat denne mobilen,noen som vet hvordan jeg gjør det? Anonymkode: 72cc7...cc8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 Prøvd å finne ut via google? Anonymkode: adf2c...fab
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 Ja men ble ikke klokere. Anonymkode: 72cc7...cc8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #4 Skrevet 26. desember 2019 Nummer som har ringt til han, som ikke får kontakte ham mer, kan du legge til på svarteliste. Eventuelt kan du aktivere ikke forstyrr på mobilen, og stille inn på ikke forstyrr at kun anrop og meldinger fra kontaktlista får komme igjennom. Anonymkode: efa34...e47
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #5 Skrevet 26. desember 2019 Ja alt det vet jeg,men på min mobil så ha jeg noe som heter tillatte numre,så er det kun de som er på den listen som kan ringe eller sende sms. Det gir en trygghet å vite at fremmede ikke kan kontakte barnet mitt. Men det er kanskje ikke mulig på denne mobilen som sønnen min har. Anonymkode: 72cc7...cc8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #6 Skrevet 26. desember 2019 2 av mine barn har p smart, å inne på abonnementet, kan jeg fikse det som jeg vil Anonymkode: ace3b...f82
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 2 av mine barn har p smart, å inne på abonnementet, kan jeg fikse det som jeg vil Anonymkode: ace3b...f82 Ahh han har dessverre kontantkort. Anonymkode: 72cc7...cc8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 Jeg har Huawei p 20 lite og jeg finner ikke ut hvordan jeg blokkerer nummer eller spam e-poster. Skikkelig frustrerende. Er vant til Samsung og der var det null problem å gjøre det, men med Huawei er det umulig å finne ut om det er mulig. 😕 Anonymkode: 7eab7...afd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #9 Skrevet 27. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Huawei p 20 lite og jeg finner ikke ut hvordan jeg blokkerer nummer eller spam e-poster. Skikkelig frustrerende. Er vant til Samsung og der var det null problem å gjøre det, men med Huawei er det umulig å finne ut om det er mulig. 😕 Anonymkode: 7eab7...afd Har selv Samsung å det fant jeg lett det jeg var ute etter,men er ikke vant til Huawei telefonen. Anonymkode: 72cc7...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå