Gå til innhold

Blank på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett sesong 3? Han Markus irriterte meg så mye atte hjælp. For en tafatt dust! Å bare stikke fra jobben sin og sitte og game i kjelleren til mor og far er ikke akkurat sjarmerende.. syns han hadde psykopatiske trekk og. 

Anonymkode: 38b62...757

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Begynte å se på, men datt fort av. Likte de to første sesongene mye bedre. 

Anonymkode: 7e741...131

Skrevet

Sesong 3 er egentlig veldig fin, hvis dere gir den litt tid og holder ut! Kjempefin avslutning! 

Blank-serien er laget for mer enn bare være underholdning. Det er ment at seeren skal lære noe, reflektere. 

Anonymkode: dde42...bde

Skrevet

Jeg synes sesong 3 tok seg veldig opp, og den portretterer en situasjon mange havner i etter videregående på en veldig fin og god måte.

Anonymkode: b5b6d...a01

• Liker 3
Skrevet

synes den var fin fra starten av. Du må kjenne deg igjen, forstå hvorfor han gjør det han gjør. Har sett på tidligere blank sesonger ,men de  er ikke noe for meg, for jeg klarer ikke helt å sette meg inn i situasjonen.

Anonymkode: a482f...a79

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere sett sesong 3? Han Markus irriterte meg så mye atte hjælp. For en tafatt dust! Å bare stikke fra jobben sin og sitte og game i kjelleren til mor og far er ikke akkurat sjarmerende.. syns han hadde psykopatiske trekk og. 

Jeg tror det er veldig mange som kan relatere til hans utfordringer. Stikker av fra alt som er vanskelig, tror at løpet alltid er kjørt, usikker nå som han ikke er den kuleste på skolen, men bare en vanlig "voksen", ensomhet, vennskap, den ukule fra videregående er plutselig den beste vennen du kan få, man vil både tibake til det gamle, men samtidig videre og vet ikke hva man skal gjøre, tør ikke snakke om følelser og det som er vanskelig. osv osv.

Hva slags psykopatiske trekk snakker du om? Vet du i det hele tatt hva en psykopat er?

Anonymkode: 49222...4bc

• Liker 2
Skrevet

hvorfor må alle være happy endings, livet er ikke alltid slik

Anonymkode: 8d89c...9ec

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes sesong 3 tok seg veldig opp, og den portretterer en situasjon mange havner i etter videregående på en veldig fin og god måte.

Anonymkode: b5b6d...a01

Enig. 

Anonymkode: 12b11...42f

Skrevet
På 27.12.2019 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er veldig mange som kan relatere til hans utfordringer. Stikker av fra alt som er vanskelig, tror at løpet alltid er kjørt, usikker nå som han ikke er den kuleste på skolen, men bare en vanlig "voksen", ensomhet, vennskap, den ukule fra videregående er plutselig den beste vennen du kan få, man vil både tibake til det gamle, men samtidig videre og vet ikke hva man skal gjøre, tør ikke snakke om følelser og det som er vanskelig. osv osv.

Hva slags psykopatiske trekk snakker du om? Vet du i det hele tatt hva en psykopat er?

Anonymkode: 49222...4bc

Han har psykopatiske trekk jo, måten han er utrolig kontrollerende på med kjæresten. Og måten han player med Ida, er kjip mot kompisene sine. Han slår også ned en fyr og er både slem og rasistisk mot han. Møkkafyr! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...