AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Faren til barnet mitt var enig om brudd da det foregikk, forholdet var dårlig og han stilte ikke opp for barnet vårt. Jeg dro da barnet var svært lite og han har aldri vist interesse for barnet. Helt til ca 6 mnd etter brudd da han får nyss i at jeg har møtt noen andre. Da han fikk høre rykter så har han vært hjemme i gårdsplassen for å sjekke hva slags bil som sto der. Han hadde funnet ut hvem deg var ut fra bilskiltet. Så en helg jeg hadde barnet så fikk jeg melding på snapchat om at han ville vite min posisjon. Da fjernet jeg han fra alle sosiale medier, selv om det ikke var i bruk. Så har han vært hjemme hos foreldrene mine for å hente noen av sine ting han hadde på lager. Så har 1 av 4 vinterdekk til min bil forsvunnet. Bilen solgte jeg før vinteren så dette var jo kjedelig å oppdage da ny eier hentet bilen og det manglet. Vi var 3 stk om å legge de akkurat der så vi vet at de var der. Det er kun eksen av utenforstående som har vært innom plassen. Han ville ha mer med barnet sitt å gjøre over sommeren så det ble jo slik. Men hver gang han var innom for å hente eller levere barnet så hadde jeg spiker i hjulene etterpå. Det kostet meg 5000,- tilsammen å rette opp. Nå har jeg adresse hos foreldrene mine, men bor hos kjæresten. Far til barnet var ikke hvor dette huset er og får nok heller ikke vite det. Men spørsmålet er, hva kan jeg gjøre med dette? Hvor mye mer skal det eskalere? Sånn ellers har han gjort det han kan for å spre ryktet om meg i denne lille byen. Må vi møtes i bhg har jeg på lydopptak også hender det jeg låner meg en bil for at han ikke skal kjenne meg igjen. Han har også blitt observert i å være rundt barnehagen dager der jeg skal hente. Anonymkode: 5cf54...4ce
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 BTDT. Dokumentér alt i dagbok. Spar på alt av beviser. Så snart du vet at han har gjort et lovbrudd, anmeld. Det blir henlagt, men anmeld igjen hvis det skjer igjen. Og igjen. Gi ham minst mulig informasjon om deg, la mest mulig som gjelder barnet gå gjennom en tredjeperson. Det gikk over til slutt, det hadde jeg ikke trodd da det pågikk. Men vi måtte innom en fengselsstraff. Anonymkode: 5b22c...aa5 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: BTDT. Dokumentér alt i dagbok. Spar på alt av beviser. Så snart du vet at han har gjort et lovbrudd, anmeld. Det blir henlagt, men anmeld igjen hvis det skjer igjen. Og igjen. Gi ham minst mulig informasjon om deg, la mest mulig som gjelder barnet gå gjennom en tredjeperson. Det gikk over til slutt, det hadde jeg ikke trodd da det pågikk. Men vi måtte innom en fengselsstraff. Anonymkode: 5b22c...aa5 Jeg kontaktet politiet da jeg visste hvor han var å tok kokain. Men de hjalp meg ikke. Anonymkode: 5cf54...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #4 Skrevet 26. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kontaktet politiet da jeg visste hvor han var å tok kokain. Men de hjalp meg ikke. Anonymkode: 5cf54...4ce Du må levere anmeldelse, ikke bare snakke med dem. Anonymkode: dc74d...7a4 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #5 Skrevet 26. desember 2019 Dette må du anmelde. Hver bidig gang. I tillegg, tar far kokain og/eller annen narkotika holder du barnet langt unna far og du ringer så klart politiet å tipser de hvis du vet når han gjør slikt. Foreldre som tar narkotiske stoffer har ingenting rundt barn å gjøre. Anonymkode: 7e8a4...2af 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #6 Skrevet 26. desember 2019 Jeg kunne ikke gi noen håndfaste bevis, så de mente at jeg ikke kunne komme med noe. Om jeg så hadde bilde av at han tok noe så kunne han si at det er mel for å lure meg. Så jeg vil aldri komme noen vei, fikk jeg høre. Anonymkode: 5cf54...4ce
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne ikke gi noen håndfaste bevis, så de mente at jeg ikke kunne komme med noe. Om jeg så hadde bilde av at han tok noe så kunne han si at det er mel for å lure meg. Så jeg vil aldri komme noen vei, fikk jeg høre. Anonymkode: 5cf54...4ce Du må rett og slett ikke gi deg, det er barnet ditt. Du snakker med bv og politiet og rådføre hva du bør gjøre. Hold barnet unna samvær med mindre du kan stille opp som tilsyn eller noen andre kan det. Krev rene urinprøver av far over tid, hvis han ønsker samvær etter han har vært rusfri i lengre tid. Anonymkode: 7e8a4...2af
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 Som jeg skrev, de henlegger. Men ikke gi deg, vær konsekvent og anmeld alt. Til slutt er det nok til at noen tror deg. I mellomtiden må du antagelig tåle mye dårlig behandling og ren latterliggjøring, men stå i det. Vit at du gjør det rette. Anonymkode: 5b22c...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå