Gå til innhold

Reisemål med baby 5-6 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til reisemål med baby på 5-6 måneder i mars måned? Baby er enda for liten for MMR-vaksine, så tenker primært på sikkerhet og selvfølgelig generell barnevennlighet på stedet.

Anonymkode: 6e500...3f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke reist så langt uten mmr vaksinen. Hadde ikke ønsket å risikere at babyen får meslinger. Utover det liker jeg meg godt i alicante og gran canaria. Mogan og puerto rico samt anfi del mar er flotte steder å reise med barn

Anonymkode: df798...cf9

• Liker 1
Skrevet

Uten MMR-vaksinen ville jeg ikke reist langt slik stoda er nå. Og med baby på 5–6 mnd. ville jeg uansett ikke reist langt, det er i så fall ikke for babyens glede. Hva tenkte dere å ha henne med på? Badeferie, hyttetur, storbyferie? Hva med Stockholm eller København?

Anonymkode: d12a1...41a

• Liker 1
Skrevet

Vi var på Lanzarote da minsten var 6 mnd. Var på et sted uten partyfaktor. Det var et lite plaskebasseng ved hotellet og hyggelig promenade å trille på om kvelden. Vi hadde med oss en femåring også, og det var nok å finne på for han og. Jeg ble positivt overrasket over stedet. Jeg diskuterte avreise med helsesøster før vi dro, og hun mente det var liten fare for smitte der. Også fordi vi reiste med charter der hovedvekten av reisende var nordmenn og vi bodde på turisthotell med gjester fra land med høy vaksinering.

Skrevet

Ville ikke dratt på noen flyplass med en uten mmr-vaksine. Til nød direktefly til et sted med svært lav forekomst av mesliger.

Anonymkode: 86fae...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...