Gjest prippa Skrevet 1. juni 2005 #1 Del Skrevet 1. juni 2005 Når du er på et offentlig toalett (også skole og jobb) - legger du toalettpapir på setet førdu setter deg ned?? Hmm...eller er det bare meg som er litt prippen? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prippa Skrevet 1. juni 2005 #2 Del Skrevet 1. juni 2005 Og si om du er mann eller dame kanskje..Litt gøy å høre om det er forskjeller her :-) Har på følelsen at gutter/menn ikke gjør dette så ofte om jenter/damer gjør.. Jaja...alt man kan henge seg opp i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #3 Del Skrevet 1. juni 2005 Du er nok ikke alene om dette. Husker mamma var skikkelig streng med meg om dette da jeg var liten. Er ikke så flink som jeg burde her hjemme i Norge - hvis stedet er litt shabby/ser ut til å ikke ha blitt vasket den siste tiden så legger jeg papir på ringen, men sjelden ellers. I utlandet gjør jeg det nesten hver gang. Er litt rart det der. Vi er jo egentlig på grensen til hysterisk renslige her i Norge. Vasker håndklær etter en gangs bruk osv. Men å sette seg ned på doringen, hvor det har vært mange fremmede, nakne rumper før er liksom ikke noe farlig. Har hatt en diskusjon men noen venninner om dette, og det var ikke mange av dem som la papir på ringen. Rart synes jeg! Er forresten jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 1. juni 2005 #4 Del Skrevet 1. juni 2005 Både på do i utlandet og her hjemme har jeg helst med meg våtservietter og/eller en liten flaske med et desinfiserende middel som du får kjøpt på apoteket, husker ikke i farta hva det heter. Kjekt å ha, man vet aldri...Mulig jeg og er prippen, men better safe than sorry. Det er visst mye rart som kan smitte slik hvis man er uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #5 Del Skrevet 1. juni 2005 . Det er visst mye rart som kan smitte slik hvis man er uheldig. Det er feil. Det er så godt som ingenting som smitter via toalettseter. Heller ikke bakterier liker seg på et tørt toalettsete. Jeg ser an doen, ser den ren ut så bruker jeg ikke papir. Er det på et tvilsomt sted, eller om setet er vått..så bruker jeg papir. Det er ikke toalettsetet man burde bekymre seg på i offentlige toaletter...men vannkranen. DER finner du mange søte bakterier som bare venter på å bytte eier :-) Dørhåndtaket er en god nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. juni 2005 #6 Del Skrevet 1. juni 2005 Når du er på et offentlig toalett (også skole og jobb) - legger du toalettpapir på setet førdu setter deg ned?? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. juni 2005 #7 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvordan kan du bli smittet ved å sitte på en doring? Det er da bare rumpeballene og lårene som rører do setet? Selv bruker jeg bare papir hvis doen er møkkete, og i land der de har andre dovaner enn her. Det hender også jeg tørker over doen med papir og vann hvis det ligger dråper der. Men det er bare fordi jeg synes det er ekkelt. Da jeg reiste som backpacker hadde jeg med med desinfiserende middel, og det er jeg jammen glad for! Jeg var innom en del ekle toaletter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 1. juni 2005 #8 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, jeg legger alltid papir på setet uansett hvor rent toalettet ser ut. Har alltid fått det innprintet, så det sitter. Kommer ikke til så slutte med det heller, selv om det noen sier at det ikke alltid er nødvendig. Jeg tar ikke direkte på vannkranen eller dørhåndtaket heller. Dør sikkert ikke av noen av dette, men jeg får heller være fisefin på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 1. juni 2005 #9 Del Skrevet 1. juni 2005 Er det noen som IKKE bruker papir? Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 1. juni 2005 #10 Del Skrevet 1. juni 2005 Krana MÅ man jo ta i for å skru den på. når jeg skrur den av,bruker jeg tørkepapiret. Joda, det er nok av bakteriesentraler rundt oss i hverdagen..*Grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2005 #11 Del Skrevet 1. juni 2005 Jepp papir hvis jeg ikke har noe annet, men har som regel en pakke våtservietter med meg nettopp til slike formål. Jeg er litt småhysterisk på sånt, men doer er udigg. I tillegg er håndtak/vasken ikke særlig delikat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. juni 2005 #12 Del Skrevet 1. juni 2005 Sitter ikke med rumpa nedpå doen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. juni 2005 #13 Del Skrevet 1. juni 2005 Sitter ikke med rumpa nedpå doen jeg Da er du av de som skvetter rundt hele ringen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. juni 2005 #14 Del Skrevet 1. juni 2005 Nei, jeg gidder ikke styre med slikt, det får være måte på hysteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 1. juni 2005 #15 Del Skrevet 1. juni 2005 Nei' date= jeg gidder ikke styre med slikt, det får være måte på hysteri. Så hvis ikke jeg vil ha fremmede menneskers svette, urin og døde hudceller på kroppen min, så er jeg hysterisk? Da får jeg heller være hysterisk, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alsana Skrevet 1. juni 2005 #16 Del Skrevet 1. juni 2005 Eg legg på papir viss det ser ut som om reingjeringsrutinene ikkje er så altfor gode, men på plassar der eg veit at det blir vaska regelmessig (skule, jobb etc.) gjer eg det ikkje. Dørhandtaket og vaskekrana har eg derimot litt meir angst for ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. juni 2005 #17 Del Skrevet 1. juni 2005 Jepp, alltid papir på setet. Og tar ikke direkte på vannkrana eller døra når jeg har vasket hendene etterpå. Så får jeg helelr være "hysterisk" eller prippen, men slik er jeg opplært, for meg er dette naturlig. Forøvrig jente, om noen lurte. Og det faktum at mange her svarer at de ikke gjør det er nok en årsak til at jeg definitvt gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. juni 2005 #18 Del Skrevet 1. juni 2005 Da er du av de som skvetter rundt hele ringen da. Neida jeg er god til å treffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. juni 2005 #19 Del Skrevet 1. juni 2005 Neida jeg er god til å treffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 1. juni 2005 #20 Del Skrevet 1. juni 2005 Nei det gjør jeg ikke. Hvorfor skulle jeg det? Har aldri blitt syk på noen som helst måte, hørt om noen som har blitt syke eller lest om at man bør gjøre det. Venner og familie bruker doen hjemme hos meg når de er på besøk, jeg legger ikke papir på setet hjemme heller. Det går jeg ut fra at dere andre gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå