Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #61 Del Skrevet 6. juni 2005 OK, nå er det gjort. Har nettopp meldt meg som blodgiver! Har egentlig tenkt på det lenge, men det har nå ikke blitt noe av. Så denne tråden var igrunn akkurat det tuppet i rumpen jeg trengte for å melde meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 6. juni 2005 #62 Del Skrevet 6. juni 2005 OK' date=' nå er det gjort. Har nettopp meldt meg som blodgiver! Har egentlig tenkt på det lenge, men det har nå ikke blitt noe av. Så denne tråden var igrunn akkurat det tuppet i rumpen jeg trengte for å melde meg. [/quote']Så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. juni 2005 #63 Del Skrevet 6. juni 2005 Som en annen skrev her' date=' er rart å få høre at fordi noen ligger en halvtime og drikker brus og leser blader mens de tappes for blod så lever man faktisk i dag. Så uansett hvor ubetydelig dere synes det er; vi setter enorm pris på det. [/quote'] Etter at en venninne av meg fikk blodoverføring etter en tøff fødsel ble det hele mye nærmere for meg. Da skjønte jeg at det virkelig er godt for noe at jeg drikker den brusen år etter år Vi brukte jo blod fra blodbanken på lab'en da jeg tok hovedfag, men det er liksom ikke like mye heltemot over den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå